2.7 Kiitän!Nams,ihanan näköinen kakku,näyttää herkulliselta.
Onnea paljon tulevista häistä. :flower:
Milloin häät on?
Kappas vaan, hyvä päivä mennä naimisiin.2.7 Kiitän!
Ei kukaan ole kiinnostunut sinunlaisesi kumipään mielipiteistä. Jatka sinä vaan Pirkka-oluen juomista.Karmee kakku
Meillä on 3.7. Onnea! Ja oikein herkullisen näkönen kakku!2.7 Kiitän!
Njääh...mut, katsoppa Cake Dream, siel on aivanupeita ihania kakkuja.
Eikä ole!!! Mulla tulee mieleen joku makaroonihökötys kummallisine väreineen ja äklömaikeita vettyneitä keksejä päällä! Vai enkö ymmärtänyt sarkasmia?Ai ai jo on tuokin upea kakku äh tässä alkaa jo kuola valua
Juu sarkasmia,keitettyä makaronia kakun päällä,näyttää hyvältä ja saa kuolan valumaan.Eikä ole!!! Mulla tulee mieleen joku makaroonihökötys kummallisine väreineen ja äklömaikeita vettyneitä keksejä päällä! Vai enkö ymmärtänyt sarkasmia?
Mun pitää ihan kysästä, on nää kaikki ainakin liivatekarkkeja vetäny vaikka kuinka paljon, mutta kysyn.Ihana kakku (se eka ). Onko kasvissyöjiä tulossa? Juustokakuissa on yleensä liivatetta. Jos ei käytetä eläinperäistä liivatetta, kannattaa se mainita erikseen, niin vegetkin uskastavat herkuttelemaan
No on siellä noi hyydykekakut kaikki lähes parmmannäköisiä ku tuo sun ehdotus. Tuo on vähän pliisu, se ei säväytä mitenkään ja hääkakku pitää olla sellainen et se muistetaanNjääh...