Näin karsean näyn tässä eräänä päivänä ja nyt avaudun siitä

• Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti
yök
Kaupan edessä seisoi raskaana oleva nainen pikkiriikkisessä napatopissa ja niin kyhyessä hameessa että melkein paikat vilkkui. Meikkiä oli yllin kyllin ja näytti suoraan sanottuna katunaiselta. Veti tupakkaa siinä ihan avoimesti eikä edes hävennyt kun mulkaisin. YÖK. Joo ja ei ole provo.

..
[QUOTE="aapee";24060816]Joo oli maha puoliksi paljaana. Ei se nainen ihan viimeisillään ollut, ehkä puolivälissä tai vähän yli. Mutta ihan selvästi näkyi että raskaana[/QUOTE]

Mulle tuli mieleen et jos sillä oli vaan iso kaljamaha?:D Ei kai kukaan raskaana oleva oikeasti pidä mahan paljastavaa napapaitaa ja vielä tupakoi? Eihän?:O Tai nojoo, oon mä ton tupakoimisihmeen nähnyt joskus ihan kaupan pihalla.. Melkeen sama kun lätkis lastaan ja vielä ihan julkisesti. Vaikkei se asia tietty yhtään sen hyväksyttävämmäks muutu jos tekee salaa.

no onhan niitä tupakoivia raskaana olijotia, ihan järkkyä :(

sama kun näkee äitejä, jotka työntää vaunuja ja tupakoi samalla.. menee ne myrkyt sinne lapsenkin hengitysilmaan. jee. kerran yhdelle tutulle sanoin että tajuatko että vauva tossa saa ne myrkyt "no ei sinne ku ehkä haju mene..."
yyh.

Yhteistyössä