Mies löi justiin!

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Veljeni on käymässä tässä samaisessa kaupungissa, jossa asun. Lapsia meillä on monta, kaikki ovat unten mailla, emmekä siis ole todellakaan missään kaatokännissä kumpainenkaan. Itse olen juonut 4 kaljaa, mies ehkä muutaman enemmän.

Kun sanoin miehelleni, että olis kiva, jos voisin käväistä veljeni kanssa yhdellä paukulla jossain ravintolassa, niin tuo sekos ihan täysin. Löi kaksi kertaa lujaa mua kasvoihin ja huusi että sinnekkö aattelit lähteä tuhlaamaan meidän vähät rahat!?

Olen todella shokissa, mies oli suhteen alussa väkivaltainen, lyönyt pahastikin mua joskus. Nyt olin jo alkanut luottaa, ettei se enää lyö. Tuntuu että elämältäni meni pohja.. mitä vittua voin tehdä!!?

"aapee"
mites mä sen todistan? Päänahassa kuhmu, naama säästyi ku ihmeen kaupalla. Aluks luulin, että silmäkulma turpoaa, mutta ei, tuolla kusipäällä kävi taas tuuri..

Sä tiedät itsekin mitä voit tehdä mutta et siitäkään huolimatta sitä ole tehnyt, etkä koskaan luultavasti aiokaan... koska se mies osaa vaan olla niin hyvä isä ja kiva mies, kun on selvinpäin...

"asumuserossa"
[QUOTE="aapee";24060835]mites mä sen todistan? Päänahassa kuhmu, naama säästyi ku ihmeen kaupalla. Aluks luulin, että silmäkulma turpoaa, mutta ei, tuolla kusipäällä kävi taas tuuri..[/QUOTE]

Mun mies tai mikä nyt tällä hetkellä onkaan meni parin raapimisjäljen kanssa lääkäriin. Oli oikein kirjattu että kuristusjälkiäkin näkyvissä. Tosiasiassa kyllä vain osuin kynsillä kasvoihin kun yritin taistella vastaan kun kävi päälle.

"aapee"
Mun veli ei tiedä tästä..vielä. Sillä oli todella vaikeaa hyväksyä mun mies silloin aiemmin, kun kuuli sen pahoinpitelyistä. Silloin mä ite (vitun vitun idiootti) sain vakuutettua veljeni, että mun mies on muuttunu mies, eikä enää koskaan koskisi muhun. Pelkään sitä, että kunhan huominen koittaa, tuo vitun väkivaltanen paska on saanu mun pään taas käännettyä, enkä puhu veljelleni mitään.

"aapee"
Mun ns mies on hakannut päätäni seinään, kuristanut jne, mutta aina VAAN kännissä, EN OLE KYENNYT EROTA!!! AUTTAKAA MUA.
Vaikea auttaa ku ite oon samassa veneessä. On niin helppo sanoa toiselle että jätä se sika, mutta annas olla kun olet itse siinä tilanteessa. Itekkin olen vastaillutkin joihinki ketjuihin, joissa on kysytty, että lyökö mies uudestaan jos on lyönyt kerran.. vastasin että ei ainakaan meillä, kaikki on niin (vitun) auvoista. Ja tässä tulos!

[QUOTE="aapee";24060847]Mun veli ei tiedä tästä..vielä. Sillä oli todella vaikeaa hyväksyä mun mies silloin aiemmin, kun kuuli sen pahoinpitelyistä. Silloin mä ite (vitun vitun idiootti) sain vakuutettua veljeni, että mun mies on muuttunu mies, eikä enää koskaan koskisi muhun. Pelkään sitä, että kunhan huominen koittaa, tuo vitun väkivaltanen paska on saanu mun pään taas käännettyä, enkä puhu veljelleni mitään.[/QUOTE]

Jos ja kun sä kerta alistut kohtaloosi kerta toisensa jälkeen, niin eikös silloin kannattaisi tyytyä asioihin vain hiljaa itsekseen, eikä tulla täältä kyselemään neuvoja, joita ei koskaan aio toteuttaa... anteeksi vain mutta multa ei sympatiaa heru!

Mun exä löi kerran, jonka annoin anteeksi vaikka toki rikosilmoituksen teinkin mutta toinen pahoinpitely oli liikaa ja nyt se miehenkuvatus on jonkun toisen riesana, tuomittuna vuoden ehdottomaan vankeuteen mun kahdesta pahoinpitelystä, vapaudenriistosta ja laittomasta uhkauksesta!

Sinä itse olet oman onnesi seppä ja varmasti kykenevä tietämään mahdollisuutesi parempaan elämään... ja silti jäät, joten onnea valitsemallesi tielle...

[QUOTE="tack";24060863]Painu sitten vittuun.[/QUOTE]

Onneksi mun ei tarvitse mutta sun elämäsi tuntuu siellä jo olevan! Haluat pelkästään päähän paijauksia, kuinka kurjaa sun elämäsi on mutta silti jatkat miehen kanssa elämää! Oikeasti nainen... jos kyse olisi tyttärestäsi, mitä tekisit?

"vieras"
Mun ns mies on hakannut päätäni seinään, kuristanut jne, mutta aina VAAN kännissä, EN OLE KYENNYT EROTA!!! AUTTAKAA MUA.
[QUOTE="tyhmä";24060853]Mäkään en vaan pysty eromaan vaikka miehellä alkon kanssa ongelmia ja tehnyt anteeksiantamattomia asioita. En vaan vittu kykene.[/QUOTE]

Juuri tuollaisten syiden vuoksi (ja tietysti päällimmäisenä syynä erittäin harvojen miesten väkivaltaisuuden vuoksi) 20-30 naista kuolee Suomessa vuosittain perheväkivaltaan. Totuus on se, että jos mies on käyttänyt väkivaltaa, niin ainoat oikeat vaihtoehdot ovat ottaa miehestä ero ja tehdä rikosilmoitus poliisille. Se perheväkivalta ei kuulkaas ole mikään leikin asia.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Mitä tehdään?
[QUOTE="tyhmä";24060853]Mäkään en vaan pysty eromaan vaikka miehellä alkon kanssa ongelmia ja tehnyt anteeksiantamattomia asioita. En vaan vittu kykene.[/QUOTE]

Sama ongelma!!!

Satunnainen lukija
Ei kuulosta kovin hyvälle toi kuvio nyt, ja etenkään se, että mahdollisesti olet taipumassa siihen suuntaan, että et kerro kenellekään, ja koitat jatkaa entiseen malliin, kunnes sitten mahdollisesti taas... Mieti, että sulla on ne lapset, ja joille olet se tärkein, niin mitä jos ensi kerta on niin paha, ettet siitä enää tokene! Sinuna ajattelisin asiat ensin lasten kannalta. Teillä taitaa olla tiukkaa nyt taloudellisesti, jos raha-asia saa hänet noin tolaltaan? Mutta noin äärimmäinen reagointi on pelottavaa ja uhka sinun terveydelle ja sitä kautta myös lasten hyvinvoinnille. Ymmärrän veljesi kannan oikein hyvin. Ei hemmetti, itse en kyllä suostuisi elämääni tuhlaamaan pelkäämiseen, että mun omassa kotona olisi uhkatekijänä oma puoliso. Kyllä sen täytyy olla se tuki ja turva nro 1.

"aapee"
no meillä ei poliiseista olis hyötyä tässä tilanteessa. Tuo kuvotus kuorsaa tuossa sängyllä...
Yhen esimerkin voin kertoa arvon poliisien toiminasta parin vuoden takaa:
Tämä oli siis aikaa, kun sain toistuvasti turpaan tuolta ukolta. Meillä oli tarkoitus ottaa muutama kalja rannalla, uida, syödä eväitä ym, kun pääsimme ilman lapsia aikaa viettämään. Meillä olikin tosi kivaa, kunnes pyöräilimme kotiin. Jostain persreiästä tuo ukko kehitti aiheen mustasukkaisuuteen, ja kotiin päästyämme heitti mut ensitöikseen seinään. Sen jälkeen alkoi lyömään ja potkimaan, ja pääsin karkaamaan puhelimen kanssa vessaan. Mies ehti lyödä mua niin pahasti kylkeen, että multa murtui kylkiluu.

Soitin poliisit. No, paikalle saapui nuorempi ja vanhempi konstaapeli. Kytät naureskeli, että onpas kipakka emäntä, kun saa äijän noin suunniltaan!!!!!!

Sanoin niille, että vievät äijän putkaan, niin yrittivät mussuttaa, ettei ketään kotoaan voi mihinkään viedä, kun mieshän on lauhkea kuin lammas! Silloin aattelin, että näen unta. Tottakai tuo ukko just silloin oli rauhallinen, kun oli tosi kyseessä, miks ne ääliöpollarit ei sitä tajunneet!!!!

Sain aivan hysteerisen kohtauksen, huusin, että tekö sitten otatte vastuun, kun tuo mies tappaa mut sen jälkeen ku te ootte lähteny täältä?! No, juttu päätty siihen, että poliisit talutti mieheni ulos kämpästä, johon tää pääsi avaimillaan saman tien takasin. Mutta ei kuitenkaan uskaltanu koskea muhun enää, kunhan uhkasi tappaa, kun tilaisuus tulisi.

"aapee"
Ja ei, en tarvi päänsilityksiä. Miks vitussa tarvisin?! Mä en ole sellainen tyypilline kynnysmatto, mutta vaikka olisinkin, te jotka ette ole samaa kokennet, ette siltikään ymmärtäisi.

meillä on ollut pari vuotta täysin normaalia perhe.elämää, ei ole kuulkaa helppoa yhtä-äkkiä lähteä lätkimään. _sen tulen kuitenkin vittu tekemään!

[QUOTE="aapee";24060871]no meillä ei poliiseista olis hyötyä tässä tilanteessa. Tuo kuvotus kuorsaa tuossa sängyllä...
Yhen esimerkin voin kertoa arvon poliisien toiminasta parin vuoden takaa:
Tämä oli siis aikaa, kun sain toistuvasti turpaan tuolta ukolta. Meillä oli tarkoitus ottaa muutama kalja rannalla, uida, syödä eväitä ym, kun pääsimme ilman lapsia aikaa viettämään. Meillä olikin tosi kivaa, kunnes pyöräilimme kotiin. Jostain persreiästä tuo ukko kehitti aiheen mustasukkaisuuteen, ja kotiin päästyämme heitti mut ensitöikseen seinään. Sen jälkeen alkoi lyömään ja potkimaan, ja pääsin karkaamaan puhelimen kanssa vessaan. Mies ehti lyödä mua niin pahasti kylkeen, että multa murtui kylkiluu.

Soitin poliisit. No, paikalle saapui nuorempi ja vanhempi konstaapeli. Kytät naureskeli, että onpas kipakka emäntä, kun saa äijän noin suunniltaan!!!!!!

Sanoin niille, että vievät äijän putkaan, niin yrittivät mussuttaa, ettei ketään kotoaan voi mihinkään viedä, kun mieshän on lauhkea kuin lammas! Silloin aattelin, että näen unta. Tottakai tuo ukko just silloin oli rauhallinen, kun oli tosi kyseessä, miks ne ääliöpollarit ei sitä tajunneet!!!!

Sain aivan hysteerisen kohtauksen, huusin, että tekö sitten otatte vastuun, kun tuo mies tappaa mut sen jälkeen ku te ootte lähteny täältä?! No, juttu päätty siihen, että poliisit talutti mieheni ulos kämpästä, johon tää pääsi avaimillaan saman tien takasin. Mutta ei kuitenkaan uskaltanu koskea muhun enää, kunhan uhkasi tappaa, kun tilaisuus tulisi.[/QUOTE]

Mikäli poliisit ovat mielestäsi tehneet virkavirheen niin ilmoituksen paikkahan se on. Kyllä mun exäni haettiin sen kaksi kertaa pahnoille nukkumaan vaikka toisella kerralla oli sammuneena jo sohvalla, ekalla tosin juoksi keittiöveitset kädessä ovelle vastaan luullessaan mun siellä kolistelevan.

Joka tapauksessa... mieti jos kyseessä olisi tyttäresi ja hän jäisi suhteeseen, joss jonain päivänä voi henki lähteä? Jokainen hetki jonka suhteessasi nykyiseen mieheesi käytät, on pois paremmasta ja ennen kaikkea turvallisesta elämästä. Oli kuinka hyvä mies tahansa ilman viinaa mutta jäämällä sinä hyväksyt hänen väkivaltaisuutensa ja sen, että jonain päivänä se lyönti todella voi olla viimeinen. Mitään niin hyvää syytä ei olekaan, etteikö ihminen voi lähteä suhteesta, jossa joutuu pelkäämään!!!

Yhteistyössä