Mies löi justiin!

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"Ihmettelen"
Ja vielä olet tuon kaiken jälkeen sen kanssa? Vaikka sun kaltaisia on kyllä varmasti paljon tässäkin maassa. Ei jaksa ymmärtää, menee monta elämänarvoista elämää hukkaan, sääli. Toisaalta jokainen tekee omat ratkaisut, joten ei siinä kaiketi säälikään auta.

[QUOTE="aapee";24060877]Ja ei, en tarvi päänsilityksiä. Miks vitussa tarvisin?! Mä en ole sellainen tyypilline kynnysmatto, mutta vaikka olisinkin, te jotka ette ole samaa kokennet, ette siltikään ymmärtäisi.

meillä on ollut pari vuotta täysin normaalia perhe.elämää, ei ole kuulkaa helppoa yhtä-äkkiä lähteä lätkimään. _sen tulen kuitenkin vittu tekemään![/QUOTE]

Hah, luitkohan ollenkaan viestiäni...

Minun exäni on tuomittu vuodeksi vankeuteen minun kahdesta pahoinpitelystäni, voin sinulle jopa kuvan näyttää kun ex-mieheni järjesti mun naamalle treffit kiviseinän kanssa! Tiedän tasan missä tilanteessa olet mutta ainoa ero sinussa ja minussa on se, että minä en ole enää sellaisen miehen kanssa eikä minun tarvitse enää koskaan kotonani pelätä!

ei voi olla totta!
[QUOTE="aapee";24060871]no meillä ei poliiseista olis hyötyä tässä tilanteessa. Tuo kuvotus kuorsaa tuossa sängyllä...
Yhen esimerkin voin kertoa arvon poliisien toiminasta parin vuoden takaa:
Tämä oli siis aikaa, kun sain toistuvasti turpaan tuolta ukolta. Meillä oli tarkoitus ottaa muutama kalja rannalla, uida, syödä eväitä ym, kun pääsimme ilman lapsia aikaa viettämään. Meillä olikin tosi kivaa, kunnes pyöräilimme kotiin. Jostain persreiästä tuo ukko kehitti aiheen mustasukkaisuuteen, ja kotiin päästyämme heitti mut ensitöikseen seinään. Sen jälkeen alkoi lyömään ja potkimaan, ja pääsin karkaamaan puhelimen kanssa vessaan. Mies ehti lyödä mua niin pahasti kylkeen, että multa murtui kylkiluu.

Soitin poliisit. No, paikalle saapui nuorempi ja vanhempi konstaapeli. Kytät naureskeli, että onpas kipakka emäntä, kun saa äijän noin suunniltaan!!!!!!

Sanoin niille, että vievät äijän putkaan, niin yrittivät mussuttaa, ettei ketään kotoaan voi mihinkään viedä, kun mieshän on lauhkea kuin lammas! Silloin aattelin, että näen unta. Tottakai tuo ukko just silloin oli rauhallinen, kun oli tosi kyseessä, miks ne ääliöpollarit ei sitä tajunneet!!!!

Sain aivan hysteerisen kohtauksen, huusin, että tekö sitten otatte vastuun, kun tuo mies tappaa mut sen jälkeen ku te ootte lähteny täältä?! No, juttu päätty siihen, että poliisit talutti mieheni ulos kämpästä, johon tää pääsi avaimillaan saman tien takasin. Mutta ei kuitenkaan uskaltanu koskea muhun enää, kunhan uhkasi tappaa, kun tilaisuus tulisi.[/QUOTE]

ja tuollaisen hullun kanssa sä olet edelleen yhdessä. mistä teitä oikein löytyy? missä teidän itsetunto on? miten voi olla mitenkään mahdollista, että joku antaa kohdella itseään noin, kerta toisensa jälkeen. mitä ajattelit jäädä vielä odottamaan? käden murtamista, kuristamista, päähän lyömistä niin että kuolet? ilmeisesti.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
"vierailija"
Ajattele niitä lapsiasi. Vaikka miehesi ei pahoinpitelisi heitä, niin kyllä se silti jättää lapsiin jäljet. Todistin useaan otteeseen lapsena isäni känniväkivaltaa äitiäni kohtaan ja se jätti pahat arvet. En vieläkään (34v) pysty luottamaan kunnolla miehiin. Kävin terapiassa muutaman vuoden ja yhä edelleen koen turvattomuuden tunnetta esimerkiksi juhlissa, joissa käytetään paljon alkoholia.

Perheterapia tai ero voi olla paikoillaan. Muutos asioihin lähtee jokaisesta itsestään, koskee myös miestäsi, sinä et yksin saa häntä muuttumaan, hänen pitää oikeasti haluta sitä itsekin.

viih
[QUOTE="aapee";24060835]mites mä sen todistan? Päänahassa kuhmu, naama säästyi ku ihmeen kaupalla. Aluks luulin, että silmäkulma turpoaa, mutta ei, tuolla kusipäällä kävi taas tuuri..[/QUOTE]

Avioerossa ei tarvita mitään todisteita. Jokainen saa erota jos haluaa. Syitä ei kysellä.

"vieras"
Käy lääkärissä ja kerro mitä tapahtui. Lääkäri kirjaa vammasi - vaikka sitten "vain" kuhmun päässä.
saat tarvittaessa myös keskusteluapua lääkärin kautta.

Voit tehdä rikosilmoituksen. Jos et tee rikosilmoitusta nyt vaan odotat seuraavaa tai sitä seuraavaa kertaa, lääkärinlausunto on todisteena ettei ollut ensimmäinen kerta.

"Hely"
Pilaat lastesi lapsuuden jäämällä tuollaiseen suhteeseen. VAIKKA miehesi olisi hyvä mies ja kunnolinen perheenisä 400 pv kerrallaan ja joka 401. pv lyö sinua, se riittää vahingoittamaan lapsia!

Älä näytä lapsillesi esimerkkiä siitä, että heitä saa kohdella muut miten haluavat.

Älä eherdy luulemaan, etteivät lapsesi tiedä tilanettanne.

Kaveriani hakattiin vuosia. Hän salasi sen minulta. Lopulta vuodatti pahimmat asiat. Teimme suunnitelma ja miehen ollessa töissä, kaikki tarpeellisimmat oli pakattu ja hoidettu ns. Mies ulos asioista. Olin varannut lennot. Muutimme mummoni luokse ulkomaille. Minä muuten vain, kaveri ns. Pakoon. Kaikki oli suunniteltu nik kuin "leffoissa" mutta oli totista totta.

"vieras"
[QUOTE="aapee";24060822]Veljeni on käymässä tässä samaisessa kaupungissa, jossa asun. Lapsia meillä on monta, kaikki ovat unten mailla, emmekä siis ole todellakaan missään kaatokännissä kumpainenkaan. Itse olen juonut 4 kaljaa, mies ehkä muutaman enemmän.

Kun sanoin miehelleni, että olis kiva, jos voisin käväistä veljeni kanssa yhdellä paukulla jossain ravintolassa, niin tuo sekos ihan täysin. Löi kaksi kertaa lujaa mua kasvoihin ja huusi että sinnekkö aattelit lähteä tuhlaamaan meidän vähät rahat!?

Olen todella shokissa, mies oli suhteen alussa väkivaltainen, lyönyt pahastikin mua joskus. Nyt olin jo alkanut luottaa, ettei se enää lyö. Tuntuu että elämältäni meni pohja.. mitä vittua voin tehdä!!?[/QUOTE]
Ihan oikein noin kuspäiselle muijalle. Ja sitten vielä kiireesti palstalle 'kantelemaan' kuin pikkukakara.

"vieras"
Teillä on lapsia -> soita sosiaalipäivystykseen. Kerro perheväkivallasta. Sen jälkeen poliisit tekee automaattisesti rikosilmoituksen. Sä et voi sitä enää perua (jos pelkäät et alkaa kaduttamaan).

"vieras"
[QUOTE="vieras";24061039]Ihan oikein noin kuspäiselle muijalle. Ja sitten vielä kiireesti palstalle 'kantelemaan' kuin pikkukakara.[/QUOTE]
Ei riitä, että kotona ryyppää vaan pitäs vielä päästä ravintolaan maksamaan kiskurihintoja paukuista ja hassaamaan perheen vähät rahat.
Turpiin vaan ja onnea! Kerran oma äly ei riitä.

"ttt"
[QUOTE="vieras";24061146]Teillä on lapsia -> soita sosiaalipäivystykseen. Kerro perheväkivallasta. Sen jälkeen poliisit tekee automaattisesti rikosilmoituksen. Sä et voi sitä enää perua (jos pelkäät et alkaa kaduttamaan).[/QUOTE]

Näin voisit kyllä tehdä. Tämän jälkeen mies ei voi siirtää vastuuta kenellekään.

Ystäväni oli myös joskus samassa tilanteessa kuin sinä. Hän ei uskaltanut tehdä asialle mitään. Viimeisen kerran kun mies hyökkäsi hänen kimppuun, ystävä soitti poliisit paikalle ja hän oli aivan hysteerinen(pelosta ym) ja mies "rauhallinen" tottakai jo siinä vaiheessa... Asia kääntyi lopulta niin että ystävä menetti huoltajuuden ja lapsi jäi miehelle. Kukaan ei uskonut että ystävääni hakattiin, kun todisteita ei ollut. Oikeus päätti että hänestä tuli viikonloppuäiti.

Nyt he käyvät oikeaudessa taistelua lapsen huoltajuudesta.

Sinuna menisin HETI lääkäriin ja kerro veljellesi ja kaikille sukulaisille. Älä tee samaa virhettä kuin ystäväni!

yhäri
[QUOTE="aapee";24060822]Veljeni on käymässä tässä samaisessa kaupungissa, jossa asun. Lapsia meillä on monta, kaikki ovat unten mailla, emmekä siis ole todellakaan missään kaatokännissä kumpainenkaan. Itse olen juonut 4 kaljaa, mies ehkä muutaman enemmän.

Kun sanoin miehelleni, että olis kiva, jos voisin käväistä veljeni kanssa yhdellä paukulla jossain ravintolassa, niin tuo sekos ihan täysin. Löi kaksi kertaa lujaa mua kasvoihin ja huusi että sinnekkö aattelit lähteä tuhlaamaan meidän vähät rahat!?

Olen todella shokissa, mies oli suhteen alussa väkivaltainen, lyönyt pahastikin mua joskus. Nyt olin jo alkanut luottaa, ettei se enää lyö. Tuntuu että elämältäni meni pohja.. mitä vittua voin tehdä!!?[/QUOTE]

Nyt nainen vähän ryhtiä tuohon hommaan. Kun siedät tuollaista annat tahtomattasi lapsillesi esimerkin että on ihan ok piestä puolisoa ja/tai tulla piestyksi.
Haluatko oikeasti että lapsesi vetävät kaljaa ja sitten kaljoissaan alkavat hakata/ottaa turpiin poikakaveriltaan/tyttikseltään?

Lähteminen ei ole helppoa sen tiedän kokemuksesta. Oma ex löi minua (selvinpäin) kuukausi ennen ainokaisemme laskettua aikaa ja toisen mustelman sain kun palasin synnäriltä. Ensimmäisestä kerrasta lopui rakkaus ja toisesta parisuhde.

"vieras"
Meilläpäin nuori nainen kuoli keväällä, kun miehensä hakkasi. Oli elänyt väkivaltaisessa suhteessa pitkään, ei uskonut kun ystävät ja sukulaiset varoitteli miehestä. No, yksi ilta miehellä napsahti pahemman kerran ja nainen joutui tajuttomana sairaalaan. Sinnitteli elossa muutaman viikon, kunnes kuoli vammoihinsa. Häneltä jäi pikkuinen taapero.

En vaan voi ymmärtää, miksei naiset lähde ajoissa.

Yhteistyössä