Keittiönoita
Jep, otin loparit siitä hommasta. Mukavampaa olla vaan tavallinen palstalainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24059963:lopetti jo moden hommat.
Jep, otin loparit siitä hommasta. Mukavampaa olla vaan tavallinen palstalainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24059963:lopetti jo moden hommat.
Samaa mieltä. Itse ainakin totesin, että jos en voi mielipiteitäni tänne kirjoitella, voin pysytellä palstalta poissa kokonaan. Ja minähän olen koukussa palstaan, joten luovuin mieluummin modeilusta kuin palstailustaAlkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä;24060283:En nyt ihan hauku modeja, mutta ärsyttää vain kun täällä kirjoittelevat ja tekevät aloituksiakin. Normaaleissa keksustelupalstoilla eivät modet osallistu keksusteluun. Hieman vaikea valvoaq palstaa, kun itsekin kirjoittelee.
Kumminkin sun nikkis on tuolla http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1972282-ohjeita-keskustelupalstan-kayttajille/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24060310:Jep, otin loparit siitä hommasta. Mukavampaa olla vaan tavallinen palstalainen.
Ylläpito ei taida olla juhannuksena töissä. Eiköhän mun nimeni tuolta ensi viikolla katoa, kun ylläpito palaa sorvin ääreenKumminkin sun nikkis on tuolla http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1972282-ohjeita-keskustelupalstan-kayttajille/
No miks sun nikki on vielä tossa modejen nostossa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24060310:Jep, otin loparit siitä hommasta. Mukavampaa olla vaan tavallinen palstalainen.
Ja Majuri se aina on yhtä välkky. Tai laiska, kun ei viisti katsoa paria viestiä ylemmäs...No miks sun nikki on vielä tossa modejen nostossa?
Suuri kunniahan se olisi. Tiedä sitten millä kriteereillä valitsevat moderaattorit.Mistä luulette, että löytyy ulkopuolinen, palkaton ihminen valvomaan tätä höpölää?
täältä. olisin niin tiukkapiponen että saisin kenkää koko hommasta aika pianMistä luulette, että löytyy ulkopuolinen, palkaton ihminen valvomaan tätä höpölää?
No miks sun nikki on vielä tossa modejen nostossa?
Vastaus oli jo ylempänä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24060330:Ylläpito ei taida olla juhannuksena töissä. Eiköhän mun nimeni tuolta ensi viikolla katoa, kun ylläpito palaa sorvin ääreen
Etkä olis, olisit oikein hellämielinen mode:heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24060422:täältä. olisin niin tiukkapiponen että saisin kenkää koko hommasta aika pian
PyydettäessäMiten ihmiset ylipäänsä pääsevät moderaattoreiksi?
Okei. Jo Keittiönoidankin aikaan minusta ainakin tuntui, että palstalla on liian vähän moderaattoreita. Monet todella asiattomat aloitukset saivat olla hyvinkin pitkiä aikoja palstalla jne. Tulee mieleen, että onko uusia moderaattoreita tosiaan niin vaikea saada vai onko onko ylläpito itse tyytyväinen moderaattoreidensa määrään ja toimintaan? Toki ymmärrän ettei kenenkään moderaattorin pakko ole palkatta kökkiä koneella koko päivää. Siksi juuri ihmettelenkin että eikö heitä kannattaisi olla enemmän.Pyydettäessä
ei olis vaikee saada uusia. mutta ne ei kannata tasa-arvoa eikä anna hommaa mulleOkei. Jo Keittiönoidankin aikaan minusta ainakin tuntui, että palstalla on liian vähän moderaattoreita. Monet todella asiattomat aloitukset saivat olla hyvinkin pitkiä aikoja palstalla jne. Tulee mieleen, että onko uusia moderaattoreita tosiaan niin vaikea saada vai onko onko ylläpito itse tyytyväinen moderaattoreidensa määrään ja toimintaan? Toki ymmärrän ettei kenenkään moderaattorin pakko ole palkatta kökkiä koneella koko päivää. Siksi juuri ihmettelenkin että eikö heitä kannattaisi olla enemmän.
Sitä minäkin mietin, että ei nyt luulisi olevan vaikea homma löytää halukkaita moderaattoreita. Tässäkin ketjussa jo heti sinua ja allekirjoittanutta homma houkuttaisi jos sellainen vain olisi tarjolla. Vaikea uskoa, etteikö muitakin modeksi haluavia olisi ja paljon. Pointtini joka tapauksessa oli, ettei mielestäni tällä palstalla ole tarpeeksi moderaattoreita ja se näkyy. Noin oli jo silloin kun Keittiönoita oli kuvioissa mukana. Miten nyt käy, kun hänkin lähtee? Aika järkyttävää miten paljon esim. lapsiin seksuaalisesti virittäytyneitä viestejä, sekä aloituksia tälläkin palstalla pyörii.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24060554:ei olis vaikee saada uusia. mutta ne ei kannata tasa-arvoa eikä anna hommaa mulle
Laittakaa niistä asiattomista viesteistä linkki tuohon ylös "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille". Silloin ne häviävät nopeimmin. Modeja on useita, mutta kaikilla myös muutakin elämää kuin tämä palsta. Ja ketjuja ja niissä viestejä on todella paljon. Ja sitten on vielä spämmifiltteri, jota modejen pitää käydä purkamassa. Nopeimmin siis lähtee poistoon, jos on linkitetty tuohon ylös.Sitä minäkin mietin, että ei nyt luulisi olevan vaikea homma löytää halukkaita moderaattoreita. Tässäkin ketjussa jo heti sinua ja allekirjoittanutta homma houkuttaisi jos sellainen vain olisi tarjolla. Vaikea uskoa, etteikö muitakin modeksi haluavia olisi ja paljon. Pointtini joka tapauksessa oli, ettei mielestäni tällä palstalla ole tarpeeksi moderaattoreita ja se näkyy. Noin oli jo silloin kun Keittiönoita oli kuvioissa mukana. Miten nyt käy, kun hänkin lähtee? Aika järkyttävää miten paljon esim. lapsiin seksuaalisesti virittäytyneitä viestejä, sekä aloituksia tälläkin palstalla pyörii.
Ymmärrän. Sitä olen käyttänytkin. Silti monet asiattomat keskustelut notkuvat pitkään palstalla. En suinkaan moiti moderaattoreita. Ymmärrän hyvin, ettei koneella päivät pitkät palkatta notkuminen innosta, kun muutakin elämää on. Lähinnä ihmettelin tuota miksei ylläpito värvää moderaattoreita lisää. Onko kyse sitten tosiaan siitä, että oikeanlaisia on niin vaikea löytää vai mistä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24060619:Laittakaa niistä asiattomista viesteistä linkki tuohon ylös "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille". Silloin ne häviävät nopeimmin. Modeja on useita, mutta kaikilla myös muutakin elämää kuin tämä palsta. Ja ketjuja ja niissä viestejä on todella paljon. Ja sitten on vielä spämmifiltteri, jota modejen pitää käydä purkamassa. Nopeimmin siis lähtee poistoon, jos on linkitetty tuohon ylös.
Natsimeininki täältä enää puuttukin :stick:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24060422:täältä. olisin niin tiukkapiponen että saisin kenkää koko hommasta aika pian
tarkennan että TÖRPPÖnatsi...Natsimeininki täältä enää puuttukin :stick: