Haukutaan modet

• Viestiketjun aloittaja "Juu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24060619:
Laittakaa niistä asiattomista viesteistä linkki tuohon ylös "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille". Silloin ne häviävät nopeimmin. Modeja on useita, mutta kaikilla myös muutakin elämää kuin tämä palsta. Ja ketjuja ja niissä viestejä on todella paljon. Ja sitten on vielä spämmifiltteri, jota modejen pitää käydä purkamassa. Nopeimmin siis lähtee poistoon, jos on linkitetty tuohon ylös.
Ymmärrän. Sitä olen käyttänytkin.:) Silti monet asiattomat keskustelut notkuvat pitkään palstalla. En suinkaan moiti moderaattoreita. Ymmärrän hyvin, ettei koneella päivät pitkät palkatta notkuminen innosta, kun muutakin elämää on. Lähinnä ihmettelin tuota miksei ylläpito värvää moderaattoreita lisää. Onko kyse sitten tosiaan siitä, että oikeanlaisia on niin vaikea löytää vai mistä.

Onko tuo "Ilmoita asiattomasta viestistä" yhtä tehokas keino kuin tuo keskustelupalstan ohjeisiin linkittäminen?
Kaikki tuota ei siltikään täällä käytä. Monesti huudetaan modeja vaikka niitä ei näkyisi mailla halmeilla.
Kuinka helppoa se onkaan linkittää ketju tuohon ketjuun.

Kurjenkello harmaana
Sitä minäkin mietin, että ei nyt luulisi olevan vaikea homma löytää halukkaita moderaattoreita. Tässäkin ketjussa jo heti sinua ja allekirjoittanutta homma houkuttaisi jos sellainen vain olisi tarjolla. Vaikea uskoa, etteikö muitakin modeksi haluavia olisi ja paljon.:) Pointtini joka tapauksessa oli, ettei mielestäni tällä palstalla ole tarpeeksi moderaattoreita ja se näkyy. Noin oli jo silloin kun Keittiönoita oli kuvioissa mukana. Miten nyt käy, kun hänkin lähtee? Aika järkyttävää miten paljon esim. lapsiin seksuaalisesti virittäytyneitä viestejä, sekä aloituksia tälläkin palstalla pyörii.
Mä ymmärsin niin, että kukapa haluaisi modeksi, jos ei enää saisi kirjoitella? Palstalaisista siis...
Kun joidenkin mielestä modet ei saisi aloitella tai mielipiteitään julkaista sitten enää. Haluaisitko sä olla mode, ja lopettaa muu palstailu siinä samalla? Mun mielestä on aivan sama, kuka kirjoittaa ja aloittaa, kunhan kirjoittaa asiallisesti, aiheesta ja mielipiteestä riippumatta.

Miksi modet muuten ei saisi kirjoitella? Jos palstalaisista on modeja tehty? Ei ymmärrä, ei laisinkaan...ei kai se mode-status ihmistä muuta?

Ymmärrän. Sitä olen käyttänytkin.:) Silti monet asiattomat keskustelut notkuvat pitkään palstalla. En suinkaan moiti moderaattoreita. Ymmärrän hyvin, ettei koneella päivät pitkät palkatta notkuminen innosta, kun muutakin elämää on. Lähinnä ihmettelin tuota miksei ylläpito värvää moderaattoreita lisää. Onko kyse sitten tosiaan siitä, että oikeanlaisia on niin vaikea löytää vai mistä.

Onko tuo "Ilmoita asiattomasta viestistä" yhtä tehokas keino kuin tuo keskustelupalstan ohjeisiin linkittäminen?
Sen lisäksi voi myös laittaa yksityisviestiä joko nimierkille Moderaattorit tai jollekin moderaattorille itselleen.
Valitettavasti kukaan (moderaattori tai ylläpito) ei pysty täällä päivystämään 24/7, mutta teemme parhaamme.

Yhteistyössä