Tähän neuvoon kiteytyy suuri viisaus! Vaikka kuinka olisi päättänyt syödä terveellisesti, se ei ole kuin yksi kaupassa käynti ja ne suunnitelmat on sileenä. Siihen lisänä läheiset, jotka tahtovat hemmotella sua herkkupusseilla kerta toisensa jälkeen just sillon, kun sulla itselläsi olisi jo...
Harrastan. Se taitaakin olla ainut syy sille, etten sentään ole vielä normaalipainon yli paisunut.:whistle: Tosin vanha totuushan taitaa olla se, että ruokavaliolla on kaikkein suurin merkitys painon pudotuksessa. Jokin prosentuaalinen osuuskin jossakin luki, mutta se oli niin synkkää luettavaa...
Kiloklubi
Siinä on hieno järjestelmä sellaiselle joka jaksaa hifistellä ja merkkailla. Minä en jaksa. Silti olen varmasti ikuisesti löysä normaalipainoinen, josta sana "hoikka" ei tule kenellekkään mieleen.:snotty:
Jaan tuskasi! Ainainen +- viiden kilon marginaali on vakio. Hullunkurisinta tässä kaikessa on se, että osaan laihtua mielestäni todella helposti. Pieleen menee siinä vaiheessa, kun en enää muista koko ajan vahtia ruokavaliotani. Vihaan kaikenlaista ylösmerkkailua ja suunnittelua. Tahtoisin elää...
Juuri kyseisestä syystä en ollenkaan himoitse isoja vehkeitä vaan mieluiten keskikokoista tai jopa pientä. Ainoastaan yhden turhan pienen vehkeen olen tavannut. Sitä ei tuntenut oliko se sisällä vai ei.:ashamed: Silti edelleen valitsisin mielummin sellaisen minipienenkin kuin normaalia isomman.