Hakutulokset

1. Bitch

The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tää palsta on oikee huoranpenikka. Tarkoitan teknistä puolta, en teitä ihmisiä. Vaikka miten rastii ”muista kirjautumiseni”, tää vaatii kirjautumaan. Ahistaa. Alkoholisoidun. Jep, hyvinkin pienet asiat voi joskus pilata aamun.
  2. Bitch

Voi tsemiä roosalle ja kaverille! Eikö hällä ole ketään omaista/ läheistä jolta voisit kysyä?
  3. Bitch

Älliä ja kukkia jaossa
  4. Bitch

Päivää että pätkähti!
  5. Bitch

Eipä bändisäännöt minua koske tai kiinnosta, minä oon vaan tämmönen kotibändäri ja täällä eletään ihan muiden sääntöjen mukaan
  6. Bitch

No ei kai tommoselle pyhäkoulupojalle ripistellä
  7. Bitch

Tämmöstä pakanaa heitettäs vihkivedellä ja palaisin helvetin tulessa kirkon ovella
  8. Bitch

:oops: Ei mulla enää ole kipsiä ja lääkärit on käskeneet liikkua että saa liikeradat ja lihakset palautumaan. Eikä kukaan muu osaa siivota niin että mulle kelpaisi.
  9. Bitch

PäiveNpää sun heiluvilles! Hitsi vieköön, täällä oli niin omituinen valoilmiö taivaalla että piti lähteä metsään taapertamaan muutamaksi tunniksi. Nyt oon ihan poikki ja kinttua särkee mutta hetkeäkään en kadu.
  10. Bitch

Koipi meni vähän pahaksi mutta nyt olen taas jaloillani. Ei siitä uudenveroista tule mutta sen kanssa pärjää kyllä (y)
  11. Bitch

Metsästin hirveä moottoripyörällä
  12. Bitch

Fami :love:
  13. Bitch

Imuroitu ja lattiat pesty joten taas on kaffepaussin aika
  14. Bitch

Koska oon koko viikonlopun itekseni kotona, ajattelin siivota koko torpan. Se kun käy hiukan hitaammin kuin ennenvanhaan. Sain lakanat koneeseen ja tiskikoneen päälle ja sittenhän on jo kaffepaussin paikka. Tumppasin siis arsen sohvaan ja pääsen tästä ylls luultavasti seuraavan kerran kun tulee...
  15. Bitch

PäiveNpää!
  16. Bitch

Ei tartte ollakaan. Lumi on luonnon syöpä
  17. Bitch

Kuolevat kumminkin. Sekä kasvit että lamput.
  18. Bitch

PäiveNpää! Onpas taas kuin mörön ahteripuolessa sisäpuolella päiväänsä viettäisi
  19. Bitch

Huskyn kakka naamassa ei kuulosta mukavalta ajanvietteeltä
  20. Bitch

Ei tietenkä. Kaikki maailman ongelmat ilmastonmuutoksesta nälänhätään on jollain tapaa suomalaisen valkoihoisen keski-ikäisen lihaa syövän heteromiehen syytä

Yhteistyössä