PäiveNpää! Onpas taas kuin mörön ahteripuolessa sisäpuolella päiväänsä viettäisi
Jep.
Kirkasvalolampun voisi hankkia. Ja muutaman kasvilampun. Ja jotain kasveja.
PäiveNpää! Onpas taas kuin mörön ahteripuolessa sisäpuolella päiväänsä viettäisi
Kuolevat kumminkin. Sekä kasvit että lamput.Jep.
Kirkasvalolampun voisi hankkia. Ja muutaman kasvilampun. Ja jotain kasveja.
Niih. Mä kyllä ostin ainakin kasvilamppuja viime vuonna tähän aikaan jokusen... missähän lie vai ovatko jo palaneet.Kuolevat kumminkin. Sekä kasvit että lamput.
Ei tartte ollakaan. Lumi on luonnon syöpäon kyllä pimiää kun ei oo vielä kipenettään lunta
normaalisti tähän aikaan jo on
kohtuumäärä lunta on hyvästä, luistaa sivakatki paremminEi tartte ollakaan. Lumi on luonnon syöpä
Miten ihminen voi pudottaa imurin varpailleen puolentoista metrin korkeudesta?
No ihan hyvin jos sattuu olemaan minä.
Vittu että sattuu. Veikkaanpa ainakin kahta murtunutta varvasta.
*istua tönöttää kontti kattoa kohti pakastepuolukkapussi varpaiden ympärille miehen villasukan avustuksella aseteltuna*
Aijaijaijai!*puhaltaa posket pullollansa parantavaa henkäystä*Miten ihminen voi pudottaa imurin varpailleen puolentoista metrin korkeudesta?
No ihan hyvin jos sattuu olemaan minä.
Vittu että sattuu. Veikkaanpa ainakin kahta murtunutta varvasta.
*istua tönöttää kontti kattoa kohti pakastepuolukkapussi varpaiden ympärille miehen villasukan avustuksella aseteltuna*
Röyh ja tsih!Iltaa
röyh
HuomentaIltaa
röyh
Muistakaas ny, että ketjussa on aina päivä!Huomenta
Ai juu, tsih.Röyh ja tsih!
Koska oon koko viikonlopun itekseni kotona, ajattelin siivota koko torpan. Se kun käy hiukan hitaammin kuin ennenvanhaan. Sain lakanat koneeseen ja tiskikoneen päälle ja sittenhän on jo kaffepaussin paikka. Tumppasin siis arsen sohvaan ja pääsen tästä ylls luultavasti seuraavan kerran kun tulee nälkä
Normaalisti ihan jees, mutta kun miehen työvuororytmi vaihtuu ja on öitä pois, niin koira on poissa raiteltaan.Onks sillä uhmaikä tai murrosikä?