The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Miten ihminen voi pudottaa imurin varpailleen puolentoista metrin korkeudesta? :eek:

No ihan hyvin jos sattuu olemaan minä. :confused:

Vittu että sattuu. Veikkaanpa ainakin kahta murtunutta varvasta. :(

*istua tönöttää kontti kattoa kohti pakastepuolukkapussi varpaiden ympärille miehen villasukan avustuksella aseteltuna*

Miten ihminen voi pudottaa imurin varpailleen puolentoista metrin korkeudesta? :eek:

No ihan hyvin jos sattuu olemaan minä. :confused:

Vittu että sattuu. Veikkaanpa ainakin kahta murtunutta varvasta. :(

*istua tönöttää kontti kattoa kohti pakastepuolukkapussi varpaiden ympärille miehen villasukan avustuksella aseteltuna*
Aijaijaijai!*puhaltaa posket pullollansa parantavaa henkäystä*

Tulikin sitten hissunkissun olemista. Koetahan malttaa potea kinttuas, siivoaminen o n vaarallista - itekin niin monta kertaa onnistunut kompuroimaan imurin johtoon ja lyömään varpaansa nojatuolin tai sängyn jalkoihin muikeasti rusahdellen(n)... Jos vähääkään äityy särkemään liika kovaa, niin mene näytille. Vara ei venettä kaada!

Nyt oot kun Sheban kuningatar ja teet olosi mukavaksi toisten huolehtiessa susta:):love:

Huomenta päivää

Heräsin jo seittemän aikaan, tai jopa vähän ennen...niin joo ja täällä paistaa aurinko:eek:

Kissa voi erittäin hyvin, pääsi kaulurista eroon...ei se raukkaparka osannut sen kanssa kunnolla ees kävellä. Kompuroi ja törmäili ja sotki ittensä johtoihin ja joka paikkaan.
Haavaa olen tarkkaillut, mutta näyttää erittäin siistiltä ja kipulääkettä saa vielä jonkun aikaa.

• Tykkää
Reactions: r0s
Koska oon koko viikonlopun itekseni kotona, ajattelin siivota koko torpan. Se kun käy hiukan hitaammin kuin ennenvanhaan. Sain lakanat koneeseen ja tiskikoneen päälle ja sittenhän on jo kaffepaussin paikka. Tumppasin siis arsen sohvaan ja pääsen tästä ylls luultavasti seuraavan kerran kun tulee nälkä

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
r0s
Koska oon koko viikonlopun itekseni kotona, ajattelin siivota koko torpan. Se kun käy hiukan hitaammin kuin ennenvanhaan. Sain lakanat koneeseen ja tiskikoneen päälle ja sittenhän on jo kaffepaussin paikka. Tumppasin siis arsen sohvaan ja pääsen tästä ylls luultavasti seuraavan kerran kun tulee nälkä

Mä taas sain pyykit koneeseen puoli ysiltä mutta enpä hoksannut laiittaa sitä päälle myös joten... Kiitos!

Yhteistyössä