Väsyttävä päivä töissä,sitten piti käyvä ostamassa talvikengät ja ruokaa loppuviikoksi.
Nyt teet jotain lämmittävää, mausteista ruokaa ja siirryt oleilemaan peiton alle. Rentoudut ja nautit.
Väsyttävä päivä töissä,sitten piti käyvä ostamassa talvikengät ja ruokaa loppuviikoksi.
Mä syön eilistä mausteista kasvispataa tunnin päästä. Äsken nousin päikkäreiltä ja köllötän peiton alla kirjan kanssaNyt teet jotain lämmittävää, mausteista ruokaa ja siirryt oleilemaan peiton alle. Rentoudut ja nautit.
me Maaseudun Tulevaisuuden tilaajat muuten ei ruukata syyä susia eikä tonneittain kalaaIso pellillinen sushi-palleroita valmiina.
Graavasin eilen lohta, puoleen laitoin soijaakin ja iltapäivällä sushihimo sit iski. Onneksi oli sushiriisiä, wasabia, tonnikalaa, kurkkua ja paparikaa kotona valmiina.
Levää en viitsi laittaa ku mies ei tykkää.
Mä aikanaan esitin johtajalle, että virmaan pitäis perustaa syntipukkitoimisto. Jossa olis yks ylipääsyntipukki (mä) ja tarpeellinen määrä alisyntipukkeja.Ei tietenkä. Kaikki maailman ongelmat ilmastonmuutoksesta nälänhätään on jollain tapaa suomalaisen valkoihoisen keski-ikäisen lihaa syövän heteromiehen syytä
Eikö kissojen pitänyt olla sellaisia ylimielisen itsepäisiä?Kissa alkaa olla jo oma itsensä, kulkee perässä koko ajan ja mä yritän houkutella sitä lepäämään...ja nyt jo alkanut ihmettelemään mahaansa..
me Maaseudun Tulevaisuuden tilaajat muuten ei ruukata syyä susia eikä tonneittain kalaa
kotimaista se olla pitää
Tuo on kaikkea muuta mutta ei ylimielinen..olisitpa nähnyt kuinka se tuli äskenkin viereen ja naukas silleen varovasti ja kosketti tassullaan minua ja taputteli samalla toisella tassullaan kauluria, että auttaisinEikö kissojen pitänyt olla sellaisia ylimielisen itsepäisiä?
Nyt yhtä-äkkiä kelpaakin orjarodun huolenpito?
No ei vain, (pikkuisen tekee pahaa mutta teen sen hyvän tarkoituksen vuoksi) pääasia että kissa voi hyvin,.
Oi, mulla ois täälä siperianhusky joka päättäisi sen kissan kärsimykset välittömästi kun pääsisi vain tänne vastaanotolle.Tuo on kaikkea muuta mutta ei ylimielinen..olisitpa nähnyt kuinka se tuli äskenkin viereen ja naukas silleen varovasti ja kosketti tassullaan minua ja taputteli samalla toisella tassullaan kauluria, että auttaisin
awww voi kun joku hierois joskus sun huskyn kakkaa sun naamaasOi, mulla ois täälä siperianhusky joka päättäisi sen kissan kärsimykset välittömästi kun pääsisi vain tänne vastaanotolle.
Tuu kokeileen, oisit ensimmäinenawww voi kun joku hierois joskus sun huskyn kakkaa sun naamaas
Höpö höpö mä olen nynny!Tuu kokeileen, oisit ensimmäinen
Niin miekiHöpö höpö mä olen nynny!
Olet oikeassaHuskyn kakka naamassa ei kuulosta mukavalta ajanvietteeltä