The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Noniin, vintiö on leikattu ja sirutettu..makoilee nyt olkkarin lattialla huovan sisällä ja ''murahtelee'' välillä kun selvästi meinailee herätä.
Sai sellasen kaulurin kotio ja vyötärön ympärille verkon, jonka kuulema olis hyvä olla paikallaan n. viikon...itse kyllä toivon että kisu antaa sen olla paikoillaan edes muutaman päivän.

• Tykkää
Reactions: Kais
Iso pellillinen sushi-palleroita valmiina. :p

Graavasin eilen lohta, puoleen laitoin soijaakin ja iltapäivällä sushihimo sit iski. Onneksi oli sushiriisiä, wasabia, tonnikalaa, kurkkua ja paparikaa kotona valmiina.

Levää en viitsi laittaa ku mies ei tykkää.
me Maaseudun Tulevaisuuden tilaajat muuten ei ruukata syyä susia eikä tonneittain kalaa

kotimaista se olla pitää

Ei tietenkä. Kaikki maailman ongelmat ilmastonmuutoksesta nälänhätään on jollain tapaa suomalaisen valkoihoisen keski-ikäisen lihaa syövän heteromiehen syytä
Mä aikanaan esitin johtajalle, että virmaan pitäis perustaa syntipukkitoimisto. Jossa olis yks ylipääsyntipukki (mä) ja tarpeellinen määrä alisyntipukkeja.
Sit aina kun tulee asiaton valitus niin puhelu ohjataan alisyntipukille jonka tehtävä on sanoa, että "kauheeta, tää on mun vika, ripottelen tuhkaa päälleni ja saan ihan varmasti potkut, ethän vaan kerro kellekään?"
Jos se ei asiakkaalle riitä, niin puhelu ohjataan ylipääsyntipukille joka vaan sanoo, että kyseinen henkilö saa potkut.
Sit valittaja on hirveen tyytyväinen ja kaikki päästään helpommalla.

Asiattomilla valituksilla mä tarkoitan semmoisia joissa hätäkeskukseen soitetaan koska pöllö on puussa. Ja niit on muuten paljon..

Mut jostain syystä johtaja ei yhtään lämmennyt ajatukselleni.

Kissa alkaa olla jo oma itsensä, kulkee perässä koko ajan ja mä yritän houkutella sitä lepäämään...ja nyt jo alkanut ihmettelemään mahaansa..
Eikö kissojen pitänyt olla sellaisia ylimielisen itsepäisiä?
Nyt yhtä-äkkiä kelpaakin orjarodun huolenpito?

No ei vain, (pikkuisen tekee pahaa mutta teen sen hyvän tarkoituksen vuoksi) pääasia että kissa voi hyvin,.

Eikö kissojen pitänyt olla sellaisia ylimielisen itsepäisiä?
Nyt yhtä-äkkiä kelpaakin orjarodun huolenpito?

No ei vain, (pikkuisen tekee pahaa mutta teen sen hyvän tarkoituksen vuoksi) pääasia että kissa voi hyvin,.
Tuo on kaikkea muuta mutta ei ylimielinen..olisitpa nähnyt kuinka se tuli äskenkin viereen ja naukas silleen varovasti ja kosketti tassullaan minua ja taputteli samalla toisella tassullaan kauluria, että auttaisin:(

Niin ja iltaa
Vintiö sai pakollisen kaulurin sen jälkeen, kun kiskoi verkon alta pehmusteet pois ja alkoi muristen nuolemaan haavaansa...vähän väliä tulee luokse, kurnahtaa tai naukaisee ja katsoo silmät suurina pyytäen apua...mutta kipulääkettä saa antaa vasta huomenna, joten tästä saattaa tulla piiitkä yö:unsure:

Yhteistyössä