hirvet tappaa koirat paksussa hangessaHaittasko lumisade osumista vai mitä?
Harvemmin varmaan noin käy?tänne tuli viimesyksynä niin aikaisin ja paljon lunta että hirvenpyynti jäi kesken kun se piti lopettaa liian lumen takia
1/3 luvista jäi käyttämättä
pohjosemmassa niinkin mutta täälläpäin aniharvoinHarvemmin varmaan noin käy?
Onko siellä nyt lunta?pohjosemmassa niinkin mutta täälläpäin aniharvoin
pari kertaa on käväissyt mutta sulanut samantien poisOnko siellä nyt lunta?
Täällä ei ole vielä edes käväissyt. Nyt ennustavat viileämpää mutta pitäis olla samalla kuivempaakin ja aurinkoakin näyttäisi pilvien lomasta.pari kertaa on käväissyt mutta sulanut samantien pois
Ei mulla enää ole kipsiä ja lääkärit on käskeneet liikkua että saa liikeradat ja lihakset palautumaan. Eikä kukaan muu osaa siivota niin että mulle kelpaisi.Se on Pitsi sun kanssas sillai, et sinun tapauksessasi rakastavankin miehen on turha sanoa mitään.
"Älä mee kipsijalassa mettään suppilovahveroiden perässä"
"Älä yritä kipsijalassa siivota kämppää kun olen pois"
Sinä meet ja teet.
Etkä arvosta sanomisiani tippaakaan.
En, en kuulu kirkkoon.kävittekö äänestämässä kirkkoneuvoston vaalissa?
minä kait se kävin
no sitten ei voi tehdä treffejä taivaaseenEn, en kuulu kirkkoon.
Kävin.kävittekö äänestämässä kirkkoneuvoston vaalissa?
minä kait se kävin
no sitten ei voi tehdä treffejä taivaaseen
Tämmöstä pakanaa heitettäs vihkivedellä ja palaisin helvetin tulessa kirkon ovellakävittekö äänestämässä kirkkoneuvoston vaalissa?
minä kait se kävin
Vitut lääkäreistä.Ei mulla enää ole kipsiä ja lääkärit on käskeneet liikkua että saa liikeradat ja lihakset palautumaan. Eikä kukaan muu osaa siivota niin että mulle kelpaisi.
Humpansoittajilla ei o siellä tulevaisuutta.no sitten ei voi tehdä treffejä taivaaseen
täällä pysty äänestämään risman tuulikaapissaTämmöstä pakanaa heitettäs vihkivedellä ja palaisin helvetin tulessa kirkon ovella
No ei kai tommoselle pyhäkoulupojalle ripistellätäällä pysty äänestämään risman tuulikaapissa
eivät ripistelleet vihkivettä
Eipä bändisäännöt minua koske tai kiinnosta, minä oon vaan tämmönen kotibändäri ja täällä eletään ihan muiden sääntöjen mukaanVitut lääkäreistä.
Jostain syystä miehesi ei o sinulle kertonut bändisääntöjä. No ei niit kerrota kelle vaan.
Pakostakin tiedät niistä muutamat joten kerron vaan, että jos bändi yöpyy kämpälläsi ja silla on krapula niin älä ihmettele. Mut sen sinä tiedätkin.
Ööh joten mitä kertoisin?
Ainaskin sen, että aamukahvi ja -puuro on erittäin tervetullutta.
Kaikki muu paska läppä on kavereiden syytä. Niih.
Äläpä. Kuten monasti jo täälläkin on tullut todistettua niin meikämandoliini on hurskas ja siveellinen, suunnilleen Jeesuksesta seuraava hurskaudessa.No ei kai tommoselle pyhäkoulupojalle ripistellä