The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Se on Pitsi sun kanssas sillai, et sinun tapauksessasi rakastavankin miehen on turha sanoa mitään.

"Älä mee kipsijalassa mettään suppilovahveroiden perässä"
"Älä yritä kipsijalassa siivota kämppää kun olen pois"

Sinä meet ja teet.

Etkä arvosta sanomisiani tippaakaan.
:oops: Ei mulla enää ole kipsiä ja lääkärit on käskeneet liikkua että saa liikeradat ja lihakset palautumaan. Eikä kukaan muu osaa siivota niin että mulle kelpaisi.

:oops: Ei mulla enää ole kipsiä ja lääkärit on käskeneet liikkua että saa liikeradat ja lihakset palautumaan. Eikä kukaan muu osaa siivota niin että mulle kelpaisi.
Vitut lääkäreistä.
Jostain syystä miehesi ei o sinulle kertonut bändisääntöjä. No ei niit kerrota kelle vaan.

Pakostakin tiedät niistä muutamat joten kerron vaan, että jos bändi yöpyy kämpälläsi ja silla on krapula niin älä ihmettele. Mut sen sinä tiedätkin.
Ööh joten mitä kertoisin?
Ainaskin sen, että aamukahvi ja -puuro on erittäin tervetullutta.
Kaikki muu paska läppä on kavereiden syytä. Niih.

Huomenta ja kieltämättä olis voinut jäädä sänkyyn...

...uusi koeviikko edessä, eilen tilasin kolmannen jakson kirjat ja kyllä osaa olla hintavaa...eikä yhtään kirjaa, tietenkään, löytynyt käytettynä.

Vitut lääkäreistä.
Jostain syystä miehesi ei o sinulle kertonut bändisääntöjä. No ei niit kerrota kelle vaan.

Pakostakin tiedät niistä muutamat joten kerron vaan, että jos bändi yöpyy kämpälläsi ja silla on krapula niin älä ihmettele. Mut sen sinä tiedätkin.
Ööh joten mitä kertoisin?
Ainaskin sen, että aamukahvi ja -puuro on erittäin tervetullutta.
Kaikki muu paska läppä on kavereiden syytä. Niih.
Eipä bändisäännöt minua koske tai kiinnosta, minä oon vaan tämmönen kotibändäri ja täällä eletään ihan muiden sääntöjen mukaan

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä