The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei kai tehopuolella edes saa olla luuri päällä?
Sillai käsittääkseni voit kyllä soittaa osastolle, että kysyt pystyisikö kyseinen ihminen puhumaan puhelimessa...tosin en tiedä kuinka teholla on käytännöt noiden asioiden suhteen...mutta joo, teholla voi omat luurit sotkea sydän ym laitteet.

• Tykkää
Reactions: Kais
Sillai käsittääkseni voit kyllä soittaa osastolle, että kysyt pystyisikö kyseinen ihminen puhumaan puhelimessa...tosin en tiedä kuinka teholla on käytännöt noiden asioiden suhteen...mutta joo, teholla voi omat luurit sotkea sydän ym laitteet.
Juuh,voi soittaa osastolle ja kysyä voiko henkilö puhua puhelimessa & kysyy puhelinnumeroa huoneeseen

• Tykkää
Reactions: Elena777
eihän sata kilsaa ole matka eikä mikään
Mummo aikanaan vietiin viimeisillään sairaalaan.
Sain tiedon klo 23.
Sanoin tulevalle vaimolleni, että laitas vaatteita päällesi, me lähdetään just nyt seinäjoelle. Oli muuten niit kertoja jolloin vaimolta "laittautuminen" meni kuin armeijassa. Alle minuutin puhelusta oltiin autossa.

Oltiin perillä 03. Se ei tosiaankaan ole mikään vierailuaika, mutta sairaala jousti.
Mummo totesi, että sinäkö siinä Aksu ja ...Leenahan sinun nimesi oli.
Ne olikin sit viimeiset sanat. Aamulla seittemältä todettiin kuolleeksi.

Puhelimessa sairaala ei olis kertonut mulle mitään.
Mut vierailu onnistui keskellä yötä.

Huomenta
Skippaan tään päivän psykologiankokeen ja ilmoittauduin suosiolla uusintaan.
Viimeyö meni niin pahasti pieleen nukkumisten suhteen, että en sais mitään aikaseks paperille tällä päällä kuitenkaan.
Roosa: Toivotaan että sun ystävällä on kuitenki kaikki kunnossa!*lämmin aamuhali*

• Tykkää
Reactions: Kais
Tää palsta on oikee huoranpenikka. Tarkoitan teknistä puolta, en teitä ihmisiä.

Vaikka miten rastii ”muista kirjautumiseni”, tää vaatii kirjautumaan. Ahistaa. Alkoholisoidun.

Jep, hyvinkin pienet asiat voi joskus pilata aamun.

• Tykkää
Reactions: r0s ja Kais
Tää palsta on oikee huoranpenikka. Tarkoitan teknistä puolta, en teitä ihmisiä.

Vaikka miten rastii ”muista kirjautumiseni”, tää vaatii kirjautumaan. Ahistaa. Alkoholisoidun.

Jep, hyvinkin pienet asiat voi joskus pilata aamun.
Jos tyhjennät välimuistia/ selaushistoriaa,niin oon huomannu,että pitää kirjautua uudelleen vaikka olis muista minut ruksi

Hermot menee ihan kohta...täällä ei oo vieläkään patterit lämpiminä, soitin isännöitsijälle ja siellä tunnuttiin olevan ihan puulla päähän lyötyjä ''Niin siis tarkoitatteko ettei koko kerrostalossa ole lämpöjä?'' ''En, tai en tiedä mutta sen tiedän ettei mun kämpässä ole ainakaan'' ''ai niinkun koko siinä sun kämpässä ei ole lämpöä?'' ''Juu..missäs muuallakaan?'' ''Höm...öm...no minun varmaan täytyy soittaa sinne huoltomies tänään...saako hän tulla sisälle yleisavaimilla vai täytyykö soittaa ensin ennenkun tulee sinne?'' ''No mieluummin soittaa ensiks kelloa, mulla on kissa ja se voi karata'' ''niin siis soittaako hän ensin ovikelloa vai tähän teidän numeroon?''
Siinä vaiheessa aloin olla aivan sekaisin ja tuli sellanen tunne kuin keskustelisin jonkun Kummeli hahmon kanssa puhelimessao_O

Hermot menee ihan kohta...täällä ei oo vieläkään patterit lämpiminä, soitin isännöitsijälle ja siellä tunnuttiin olevan ihan puulla päähän lyötyjä ''Niin siis tarkoitatteko ettei koko kerrostalossa ole lämpöjä?'' ''En, tai en tiedä mutta sen tiedän ettei mun kämpässä ole ainakaan'' ''ai niinkun koko siinä sun kämpässä ei ole lämpöä?'' ''Juu..missäs muuallakaan?'' ''Höm...öm...no minun varmaan täytyy soittaa sinne huoltomies tänään...saako hän tulla sisälle yleisavaimilla vai täytyykö soittaa ensin ennenkun tulee sinne?'' ''No mieluummin soittaa ensiks kelloa, mulla on kissa ja se voi karata'' ''niin siis soittaako hän ensin ovikelloa vai tähän teidän numeroon?''
Siinä vaiheessa aloin olla aivan sekaisin ja tuli sellanen tunne kuin keskustelisin jonkun Kummeli hahmon kanssa puhelimessao_O
sulla on varmaan patteriventtiilit jumissa ja/tai ilimaa pattereissa

• Tykkää
Reactions: Elena777
Halaus,johan on tyyppi ! :D:D
Patterien ilmaaminen saattaa auttaa

sulla on varmaan patteriventtiilit jumissa ja/tai ilimaa pattereissa
Joo sellanen lyhyenläntä mutta erittäin mukava mies kävi laittamassa paikat kuntoon, joka patterissa oli jotain jumia.
minustakait se isannoitsija kyseli ihan järkeviä mutta Ellulla ei tainnu itellään olla vielä kaikki pytyt tulilla nuin aamutuimaan
:cautious:

Se kyseli vielä jotain muutakin tyhmää, mutta en laittanut sitä tuohon kun en muistanut ihan tarkkaan mitä:notworthy:

...lunta tulvillaan..on raikas talvisää...:love:
* * * * * * *
..täällä häpsittelee nätisti pikkusia lumihiutaleita:)!!!*hihkuu tohkeissaan*

No onko ootettu tuota ilmiötä, häh tähmitäkähä???
ONNN!!!:love:

Ja - sehän on sitäpaitinnii perjantaikiikiii(y)
Sinne vilahti viikko ohjelmanumeroineen juoksuineen kaikkineen. Hitto, kun pukkaa niin kiirusta tätä nykyä ettei tiiä missä pyöris ja mitenkä päinkään. Mihinkään kuitenkaan kerkiä:notworthy:, tännekään...enkä meinannu osata ennää etes kirjautuakaan...

Mutta.
Viikonloppua kohti, jeah peijpi:)!

Jumantsuide noi keskusssairaalat ovat isoja laitoksia! :confused:

En mä saa edes selkoa, minne mun pitäisi soittaa. Tosin ohjeistuksestakin kävi jo ilmi ettei tietoja mulle kuitenkaan luovutettaisi. :notworthy:
Voimia, tsemppiä ja jaksamista*halaaruttaa*...lueskelin hiukan taakkepäin ja...vaikka taatusti huolettaakin, kun et tiedä miten ystäväsi voi niin - älä huku siihen murheeseen ja miettimiseen. Tuskin ystäväsikään sitä toivoo, vaikka toisaalta varmaan tietääkin että olet huolissasi.. Ilmoittaa sinulle varmasti hetimiten itsestään kun on kerännyt voimia. Hyvässä hoidossa hän ainakin on.:)

Yhteistyössä