Ei kai tehopuolella edes saa olla luuri päällä?Ja hää ei vastaa luuriinsa lainkaan?
No sitten voi olla hankalampaa saada tietoon mikä tilanne on...
Ei kai tehopuolella edes saa olla luuri päällä?Ja hää ei vastaa luuriinsa lainkaan?
No sitten voi olla hankalampaa saada tietoon mikä tilanne on...
Sillai käsittääkseni voit kyllä soittaa osastolle, että kysyt pystyisikö kyseinen ihminen puhumaan puhelimessa...tosin en tiedä kuinka teholla on käytännöt noiden asioiden suhteen...mutta joo, teholla voi omat luurit sotkea sydän ym laitteet.Ei kai tehopuolella edes saa olla luuri päällä?
Ei saaEi kai tehopuolella edes saa olla luuri päällä?
Juuh,voi soittaa osastolle ja kysyä voiko henkilö puhua puhelimessa & kysyy puhelinnumeroa huoneeseenSillai käsittääkseni voit kyllä soittaa osastolle, että kysyt pystyisikö kyseinen ihminen puhumaan puhelimessa...tosin en tiedä kuinka teholla on käytännöt noiden asioiden suhteen...mutta joo, teholla voi omat luurit sotkea sydän ym laitteet.
Mummo aikanaan vietiin viimeisillään sairaalaan.eihän sata kilsaa ole matka eikä mikään
mulla muistaa kirjaantumisen joskus ja joskus taas ei muistaTää palsta on oikee huoranpenikka. Tarkoitan teknistä puolta, en teitä ihmisiä.
Vaikka miten rastii ”muista kirjautumiseni”, tää vaatii kirjautumaan. Ahistaa. Alkoholisoidun.
Jep, hyvinkin pienet asiat voi joskus pilata aamun.
Jos tyhjennät välimuistia/ selaushistoriaa,niin oon huomannu,että pitää kirjautua uudelleen vaikka olis muista minut ruksiTää palsta on oikee huoranpenikka. Tarkoitan teknistä puolta, en teitä ihmisiä.
Vaikka miten rastii ”muista kirjautumiseni”, tää vaatii kirjautumaan. Ahistaa. Alkoholisoidun.
Jep, hyvinkin pienet asiat voi joskus pilata aamun.
sulla on varmaan patteriventtiilit jumissa ja/tai ilimaa pattereissaHermot menee ihan kohta...täällä ei oo vieläkään patterit lämpiminä, soitin isännöitsijälle ja siellä tunnuttiin olevan ihan puulla päähän lyötyjä ''Niin siis tarkoitatteko ettei koko kerrostalossa ole lämpöjä?'' ''En, tai en tiedä mutta sen tiedän ettei mun kämpässä ole ainakaan'' ''ai niinkun koko siinä sun kämpässä ei ole lämpöä?'' ''Juu..missäs muuallakaan?'' ''Höm...öm...no minun varmaan täytyy soittaa sinne huoltomies tänään...saako hän tulla sisälle yleisavaimilla vai täytyykö soittaa ensin ennenkun tulee sinne?'' ''No mieluummin soittaa ensiks kelloa, mulla on kissa ja se voi karata'' ''niin siis soittaako hän ensin ovikelloa vai tähän teidän numeroon?''
Siinä vaiheessa aloin olla aivan sekaisin ja tuli sellanen tunne kuin keskustelisin jonkun Kummeli hahmon kanssa puhelimessa
Halaus,johan on tyyppi !Hermot menee ihan kohta...täällä ei oo vieläkään patterit lämpiminä, soitin isännöitsijälle ja siellä tunnuttiin olevan ihan puulla päähän lyötyjä ''Niin siis tarkoitatteko ettei koko kerrostalossa ole lämpöjä?'' ''En, tai en tiedä mutta sen tiedän ettei mun kämpässä ole ainakaan'' ''ai niinkun koko siinä sun kämpässä ei ole lämpöä?'' ''Juu..missäs muuallakaan?'' ''Höm...öm...no minun varmaan täytyy soittaa sinne huoltomies tänään...saako hän tulla sisälle yleisavaimilla vai täytyykö soittaa ensin ennenkun tulee sinne?'' ''No mieluummin soittaa ensiks kelloa, mulla on kissa ja se voi karata'' ''niin siis soittaako hän ensin ovikelloa vai tähän teidän numeroon?''
Siinä vaiheessa aloin olla aivan sekaisin ja tuli sellanen tunne kuin keskustelisin jonkun Kummeli hahmon kanssa puhelimessa
Joo sellanen lyhyenläntä mutta erittäin mukava mies kävi laittamassa paikat kuntoon, joka patterissa oli jotain jumia.sulla on varmaan patteriventtiilit jumissa ja/tai ilimaa pattereissa
minustakait se isannoitsija kyseli ihan järkeviä mutta Ellulla ei tainnu itellään olla vielä kaikki pytyt tulilla nuin aamutuimaan
Voimia, tsemppiä ja jaksamista*halaaruttaa*...lueskelin hiukan taakkepäin ja...vaikka taatusti huolettaakin, kun et tiedä miten ystäväsi voi niin - älä huku siihen murheeseen ja miettimiseen. Tuskin ystäväsikään sitä toivoo, vaikka toisaalta varmaan tietääkin että olet huolissasi.. Ilmoittaa sinulle varmasti hetimiten itsestään kun on kerännyt voimia. Hyvässä hoidossa hän ainakin on.Jumantsuide noi keskusssairaalat ovat isoja laitoksia!
En mä saa edes selkoa, minne mun pitäisi soittaa. Tosin ohjeistuksestakin kävi jo ilmi ettei tietoja mulle kuitenkaan luovutettaisi.