Ok, on leimautunut sitten isäntään enemmän vissiin?Normaalisti ihan jees, mutta kun miehen työvuororytmi vaihtuu ja on öitä pois, niin koira on poissa raiteltaan.
Ok, on leimautunut sitten isäntään enemmän vissiin?Normaalisti ihan jees, mutta kun miehen työvuororytmi vaihtuu ja on öitä pois, niin koira on poissa raiteltaan.
Mitäs sulle on käynyt?Koska oon koko viikonlopun itekseni kotona, ajattelin siivota koko torpan. Se kun käy hiukan hitaammin kuin ennenvanhaan. Sain lakanat koneeseen ja tiskikoneen päälle ja sittenhän on jo kaffepaussin paikka. Tumppasin siis arsen sohvaan ja pääsen tästä ylls luultavasti seuraavan kerran kun tulee nälkä
Metsästin hirveä moottoripyörälläMitäs sulle on käynyt?
Auts. Toivottavasti ei kovin pahasti käynyt.Metsästin hirveä moottoripyörällä
Niin paistoi täälläkin ja sen verran kirkkaasti, että piti sälekaihtimet sulkea.Tänään paistoi jopa aurinko pitkästä aikaa. Muuten ollut tasaisen harmaata. Kuten ollut mielikin.
Koipi meni vähän pahaksi mutta nyt olen taas jaloillani. Ei siitä uudenveroista tule mutta sen kanssa pärjää kylläAuts. Toivottavasti ei kovin pahasti käynyt.
Hyvä ettei kuitenkaan tuon pahemmin käynyt.Koipi meni vähän pahaksi mutta nyt olen taas jaloillani. Ei siitä uudenveroista tule mutta sen kanssa pärjää kyllä
Heippa vaan. Saat sanoa ja korvasi ei ole vaarassa.Päivää kettinkiin.
Mitäs silmäni näkevätkään?
Fami paikalla.
Saanko sanoa saamatta korvilleni, että on ollut ikävä?
Ainakin toinen niistä on turvassa! Hyvä.Heippa vaan. Saat sanoa ja korvasi ei ole vaarassa.
Tuo oli monikossa eli tarkoitti molempia korviaAinakin toinen niistä on turvassa! Hyvä.
Iltaa. Kiitos samoinIltaa
Ja ihuna nähdä namupalaa.
Miun läppäri lakkasi toimimasta. Tai siis se jumittuu eikä mikään toimi. Pitää sammuttaa irrottamalla johto irti.Kiva kirjoittaa koneella kun ei ota aina heti joitain kirjaimia.
Tämäkin kone on ostettu 2011 tai 2012. Saa nähdä kauanko vielä toimii.Miun läppäri lakkasi toimimasta. Tai siis se jumittuu eikä mikään toimi. Pitää sammuttaa irrottamalla johto irti.
Mun kone taitaa olla samaa ikäluokkaa.Tämäkin kone on ostettu 2011 tai 2012. Saa nähdä kauanko vielä toimii.
*koputtaa puuta*