Hakutulokset

1. Bitch

The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Paitsi mamuilla ja manneilla :D eikös ne mene kaikkien jonojen ohi ja niitä paapotaan?
  2. Bitch

Mun mielestä pitäs saada valita. Tämmönen epäsosiaalinen joka voi ihan hyvin hoitaa kaikki asiat chatin kautta tai jos ihan pakko on, puhelimessa mutta on ihan onnellinen niinä päivinä kun ei näe eikä kuule kollegoita vois olla jossain äänieristetyssä siivouskomerossa ja sitten taas joku toinen...
  3. Bitch

Tahtomattaan saa kuunnella muiden vaihdevuosivaivat ja muut sairaudet, puhumattakaan perheen kaikista asioista, lasten kouluista jne. Koska on niin vaivalloista nostaa perse penkistä ja kävellä kollegan luo, voi hyvin huutaa toiselta puolen toimistoa että lounasravintolan sipuli sai vatsan...
  4. Bitch

Jotenkin ylivoimasen vaikeaa jos pitää syystä tai toisesta raahautua isolle kirkolle töihin. Kotona kun voi tehdä töitä villasukissa ja collareissa, hiukset harjaa jos muistaa. Isolle kirkolle pitää kiskoa jakkupukua ja meikata ja kaikkee
  5. Bitch

Ei pidä paikkaansa. Oon nähnyt kuvan jossa sekä Stubb että Sipilä hymyilee leveästi ja pitelee kylttiä ”lupaus: koulutuksesta EI leikata” Tämä oli pari viikkoa ennenkuin Helsingin Yliopistosta potkittiin 1200 pois
  6. Bitch

Mulla on vain tommonen lainarukkanen mummilassa hoidossa. Lakkasin antamasta piiloherkkuja kun sain itse jynssätä pari ripulimattoa
  7. Bitch

Mä tein ihavvaa kilikonkarnee
  8. Bitch

Mä voin vilauttaa säärtä. Sitä jossa on vetoketjut kummallakin sivulla. Sillä sai kauhunsekaista rispektiä isojen mopopoikien pileissäkin. Kukapa nainen ei tykkäis jos sanotaan ”hyi vittu, sunhan pitäs olla kuallu”
  9. Bitch

Saattaa lohjeta. Joko pinppiä tai naurunpyrskähdyksiä. Asiaa (aisaa) tarkemmin tuntematta tai näkemättä en ota kantaa kokoon vaan ainoastaan minulle kerrottuihin tosiasioihin
  10. Bitch

o_O Mä soitin isälle mutta ei se ehtiny rupatella kun kesken hiihtojen häiritsin. Oli kyllä saanut kortit ruttunaamoilta

Yhteistyössä