The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta & kivaa päivää.
Kurkku kipee,nuha/ tukkoinen nenä,päähän koskee ja lihakset väsynyt,mutta kuumetta ei oo,joten töihin pitää raahautua. Väsyttää ku ei saanu nukuttua,kolmrn jälkeen olin viellä hereillä.

Jotenkin ylivoimasen vaikeaa jos pitää syystä tai toisesta raahautua isolle kirkolle töihin. Kotona kun voi tehdä töitä villasukissa ja collareissa, hiukset harjaa jos muistaa. Isolle kirkolle pitää kiskoa jakkupukua ja meikata ja kaikkee

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Jotenkin ylivoimasen vaikeaa jos pitää syystä tai toisesta raahautua isolle kirkolle töihin. Kotona kun voi tehdä töitä villasukissa ja collareissa, hiukset harjaa jos muistaa. Isolle kirkolle pitää kiskoa jakkupukua ja meikata ja kaikkee

Ymmärrän!

Mä muistan joka aamu, kun ei tarvi lähteä ajamaan pk-seudulle, olla kiitollinen. Mulla toki sai olla hiuksetkin harjaamatta kun ei ne kypärän alta näkyneet mutta kuitenkin.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Hmmm, tervetuloa töihin avokonttoriin. Meteli on kuin rautatieasemalla. Tee siinä sitten tarkkuutta vaativaa ajatustyötä. Jostain syystä varhaiset aamut on kivoja.
Tahtomattaan saa kuunnella muiden vaihdevuosivaivat ja muut sairaudet, puhumattakaan perheen kaikista asioista, lasten kouluista jne. Koska on niin vaivalloista nostaa perse penkistä ja kävellä kollegan luo, voi hyvin huutaa toiselta puolen toimistoa että lounasravintolan sipuli sai vatsan kiertämään. Myös kovaääniset torikokoukset on hyviä

Kun harvemmin käy toimistolla tuo kärsimys moninkertaistuu

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
onneks ei oo tarttenu työjellä avokonttorissa sitten vuoden 1994

on ehki joku hyöty ollu nuista herrakouluista
Mun mielestä pitäs saada valita. Tämmönen epäsosiaalinen joka voi ihan hyvin hoitaa kaikki asiat chatin kautta tai jos ihan pakko on, puhelimessa mutta on ihan onnellinen niinä päivinä kun ei näe eikä kuule kollegoita vois olla jossain äänieristetyssä siivouskomerossa ja sitten taas joku toinen jolla on pakottava tarve kertoa aamupaskan koostumus 15 läheisimmälle työkaverille voi olla avokonttorissa kaltaistensa seurassa

Mun mielestä pitäs saada valita. Tämmönen epäsosiaalinen joka voi ihan hyvin hoitaa kaikki asiat chatin kautta tai jos ihan pakko on, puhelimessa mutta on ihan onnellinen niinä päivinä kun ei näe eikä kuule kollegoita vois olla jossain äänieristetyssä siivouskomerossa ja sitten taas joku toinen jolla on pakottava tarve kertoa aamupaskan koostumus 15 läheisimmälle työkaverille voi olla avokonttorissa kaltaistensa seurassa
valinnanvapaus on aina hyvä paitsi terveydenhuollossa

siinä on tärkeintä että kaikilla on yhtä paskat palvelut

Aamupäivää..

Jäin suosiolla kotiin kun ei huvittanut mennä yhden tuplatunnin takia istumaan opintielle...kissa on hermostunut ja riehuu laittaen mattoja uuteen järjestykseen. Piti laittaa ruoat piiloon tämän päivän leikkauksen takia ja toisella on selkeesti kova nälkä jo.

Yhteistyössä