The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kellään kaavoja koirarukkasiin? Nyt olis tarvetta...
Hiukan väsynyt loputtomalta tuntuvaan koiran pissapyykkiin, lisämausteena oksennus päiväpeitolle.
Koira merkkasi jääkaapin, sillä seurauksella että pissa lirui jääkaapin ja kaukalon alle :devil:

Hiukan väsynyt loputtomalta tuntuvaan koiran pissapyykkiin, lisämausteena oksennus päiväpeitolle.
Koira merkkasi jääkaapin, sillä seurauksella että pissa lirui jääkaapin ja kaukalon alle :devil:
(n)Ei ole kaavoja, mutta sisäsiistiks opettaminen on niitä asioita mitkä saattaa tosiaan kiristää hermoja koirien kanssa.*muistelee*

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Oi!:love:

...ja voi miten väärin sitä voikaan näemmä kuitenkin lukea:notworthy:
Mä olin niin menossa sulle ettimään koirarukkasten ohjeita ja kyselemään että minkä kokoiselle hauvelille ne olis, kun aattelin että teillä on samaa juttua kun mulla aikoinaan sen vöyhkänän kanssa tosi kosteilla keleillä - sillä karvakasalla kun oli aika herkästi käpälien/varpaitten välit auki pikku haavoilla kun se kosteus oli riesana vaikka kuinka aina lenkkien jälkeen pyyhin tassuja kuivaksi:barefoot:...että semmoset koirarukkaset tai - töppöset vois olla ihan kivatkin teijen Toopelle(y)

Mutta. Sitten mä luin uudestaan.

Ei ole mulla ohjeita.
Varapärenipun mä sulle kyllä lähettäisin. Sekä muutaman pesurievun ja puhdistusainepullosen. Koetahan jaksaa siellä*halaa*

Mä pääsen tekemään pyykkäyksen loppuhuipennuksen, jee!

Kyllähän tässä pitäis hissuksiin sopia tärskyjä himatontun kanssa että mitäs sitä Pukinkonttiin tänä vuonna keksittäis...hiukan ois aavistusta toiveista, pieniä tarkennuksia tosin pitänee urkkia esiin:)

Ja..jos sitä erehtyis itelleenkin jotain pientä toivomaan:unsure:...nääh, kuitenkin unohdan:D

Mutta - sulle nyt hyvää yötä. Kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

Mulla on vain tommonen lainarukkanen mummilassa hoidossa. Lakkasin antamasta piiloherkkuja kun sain itse jynssätä pari ripulimattoa

• Tykkää
Mä pääsen tekemään pyykkäyksen loppuhuipennuksen, jee!

Kyllähän tässä pitäis hissuksiin sopia tärskyjä himatontun kanssa että mitäs sitä Pukinkonttiin tänä vuonna keksittäis...hiukan ois aavistusta toiveista, pieniä tarkennuksia tosin pitänee urkkia esiin:)

Ja..jos sitä erehtyis itelleenkin jotain pientä toivomaan:unsure:...nääh, kuitenkin unohdan:D

Mutta - sulle nyt hyvää yötä. Kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
Mie luvin pari kertaa HIMOtontun kanssa :eek::oops::D:LOL:

Hyvää yötä & kauniita unia

Auu sääri on kipee eili
Tylsää. :notworthy: Työmaa on niin tukossa että mun on pare keksiä muuta tekemistä.

Aamupalaksi tein smoothien pakasteherukkasekoituksesta, kauramaidosta ja jostain ihme hedelmä-vihannesmehusta. Oli niiiiiiin hapanta että huh. :ninja:
No höh,tylsyys on ärsyttävää. Harmi ettei työmaalla voi tehdä mitään.

Smoothie :p Huh,ois tarvinnu siun smoothie jotain makeaa hedelmää sekaan. :unsure:

Mie juon kahvia & syön Fast suklaavanukasta,semmosta pikku pussista tehtyä:p

• Tykkää
Reactions: r0s
@krut kuule. Osaatko sanoa, miten kauan voisi mennä ajaa Kolarista Saariselälle maaliskuussa? Ja onko matkan varrella edes pari, kolme huoltoasemaa missä voisi vaikkapa vauvan vaipan vaihtaa?

Kainuunkin "autius" tossa syksyllä yllätti. Enää en oleta että ihan kohta tulee huoltsikka :D
Kyllä siihen neljä tuntia saa varata. Matkan varrella on huoltis Kittilässä ja Sodankylässä.

Tosin ei kannata mennä Kolariin ollenkaan jos tahtoo Sääriselälle.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä