Urheasti join kuiteskin.
Urheasti join kuiteskin.
Ei ole kaavoja, mutta sisäsiistiks opettaminen on niitä asioita mitkä saattaa tosiaan kiristää hermoja koirien kanssa.*muistelee*Kellään kaavoja koirarukkasiin? Nyt olis tarvetta...
Hiukan väsynyt loputtomalta tuntuvaan koiran pissapyykkiin, lisämausteena oksennus päiväpeitolle.
Koira merkkasi jääkaapin, sillä seurauksella että pissa lirui jääkaapin ja kaukalon alle
Ei oo kaavojaKellään kaavoja koirarukkasiin? Nyt olis tarvetta...
Hiukan väsynyt loputtomalta tuntuvaan koiran pissapyykkiin, lisämausteena oksennus päiväpeitolle.
Koira merkkasi jääkaapin, sillä seurauksella että pissa lirui jääkaapin ja kaukalon alle
Oi!Kellään kaavoja koirarukkasiin? Nyt olis tarvetta...
Mulla on vain tommonen lainarukkanen mummilassa hoidossa. Lakkasin antamasta piiloherkkuja kun sain itse jynssätä pari ripulimattoaKellään kaavoja koirarukkasiin? Nyt olis tarvetta...
Mie luvin pari kertaa HIMOtontun kanssaMä pääsen tekemään pyykkäyksen loppuhuipennuksen, jee!
Kyllähän tässä pitäis hissuksiin sopia tärskyjä himatontun kanssa että mitäs sitä Pukinkonttiin tänä vuonna keksittäis...hiukan ois aavistusta toiveista, pieniä tarkennuksia tosin pitänee urkkia esiin
Ja..jos sitä erehtyis itelleenkin jotain pientä toivomaan...nääh, kuitenkin unohdan
Mutta - sulle nyt hyvää yötä. Kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Joo jooo hereillä ollaanHuomenta!
Herätyyyyyys!
Tylsää. Työmaa on niin tukossa että mun on pare keksiä muuta tekemistä.Joo jooo hereillä ollaan
Huomenta
No höh,tylsyys on ärsyttävää. Harmi ettei työmaalla voi tehdä mitään.Tylsää. Työmaa on niin tukossa että mun on pare keksiä muuta tekemistä.
Aamupalaksi tein smoothien pakasteherukkasekoituksesta, kauramaidosta ja jostain ihme hedelmä-vihannesmehusta. Oli niiiiiiin hapanta että huh.
Kyllä siihen neljä tuntia saa varata. Matkan varrella on huoltis Kittilässä ja Sodankylässä.@krut kuule. Osaatko sanoa, miten kauan voisi mennä ajaa Kolarista Saariselälle maaliskuussa? Ja onko matkan varrella edes pari, kolme huoltoasemaa missä voisi vaikkapa vauvan vaipan vaihtaa?
Kainuunkin "autius" tossa syksyllä yllätti. Enää en oleta että ihan kohta tulee huoltsikka
Kyllä siihen neljä tuntia saa varata. Matkan varrella on huoltis Kittilässä ja Sodankylässä.
Tosin ei kannata mennä Kolariin ollenkaan jos tahtoo Sääriselälle.
Joo, rollon kautta lyhempi matka.
taisit nukkua koulussa maantietotunnitKiitos! Laiska kun oon, en tullut tarkastaneeksi koska oletin matkan olevan kutakuinkin sama.
Höh,eiks tunnilla opiskella ?Tunnilla, eikä mitään tekemistä