Hakutulokset

1. Bitch

The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hyvää isänpäivää kaikille isäksi itseään tituleeraaville! :love:
  2. Bitch

Meillä savustetaan muikkuja ja käyn könkkäämässä sienipaikat jos saisi vaikka tuoreita suppiksia vielä :D
  3. Bitch

Päivää että pätkähti! Täällä oli eilen pottumuusia ja hirvisoossia. Höysteenä puolukkasurvosta ja porkkanaraastetta. Annettiin paikallisille lupa metsästää meidän mailla niin tuovat saalista
  4. Bitch

:D Ja kun asuu täällä korvessa tulee väkisin liikuttua. Onneksi työnantaja suhtautuu hyvin ja antaa mun tehdä etänä melkein kaiken ja ymmärtää jos on joku fyssari tai vesijumppa Ja ruttunaamat käy säännöllosesti juoksuttamassa mummelia On mun monesti käynyt mielessä kurkistaa mitä tänne...
  5. Bitch

No tässä oli kaikenlaista, pakteeria ja pasillia eikä edes kurkuma auttanut. Vuorokauden verran jänskättiin amputoidaanko koko koipi kun siihen iski joku viirus ja se turposi ja meinasi kuoliota pukata. Omilla koivilla kumminkin mennään. Hitaasti mutta sinnikkäästi.
  6. Bitch

Ruma kuin perkele mutta kävelen (y)
  7. Bitch

Tulee ihan törkeen hyviä lettuja kun pistää kippoon banaania, kauraa ja kananmunaa, sekottaa ja paistaa (kuka siis kauraa pystyy syömään)
  8. Bitch

Kyllä sai olla tarkkana ruuan kanssa pyörätuolissa istuessa. Kun ei juuri mitään kuluttanut, vatsakaan ei sietänyt juuri mitään. Kala ja juurekset tulee korvista. Tosin kun olin haaveillut kunnon pihvistä ja sitten sellaisen sain niin se tekikin vatsaan kovan ja raskaan möykyn ja punanen liha...
  9. Bitch

Eikös nykyään löydy melkein mitä vaan ohjeita viljattomana, gluteenitomana tai minä tahansa?
  10. Bitch

Ristus. Joko se joulu on niin lähellä?
  11. Bitch

Jos laitat Mikko Alataloa täältä tulee Bogart Co! Just lauloin vähän aikaa sitten känkkäränkkää ruttunaamalle. Rupes itkemään.
  12. Bitch

Kake on aika korni kyllä. Sopiva vastaveto jos joku linkittää Ruohosen veljeksiä.
  13. Bitch

Niin minäki luulin :rolleyes:
  14. Bitch

Tämä kerpele vaati kirjautumista enkä muistanut salasanaa sitten niin millään
  15. Bitch

:cautious: Hetken mietin mikä ihme on babynaatti. Kuulosti ihan joltain paulan täysikuun tuotokselta
  16. Bitch

Sinnittelemässä. Toipumassa. Masentumassa. Oppimassa kävelemään. Palaamassa töihin pikkuhiljaa. Ja kyllä täältäkin pesee, härifrån tvättas också: https://youtu.be/vYQRrvHbFM0
  17. Bitch

Kyllä mä jo siihen aikaan nukuin :rolleyes:
  18. Bitch

PäiveNpää. Long time nou sii
  19. Bitch

Myö iskettiin hätävaraksi aurinkopanneelit torpan kattoon Oiskohan niistä enempi apua ulkokatossa?
  20. Bitch

Päivempää. Koska eläimet on kivoja, rullaan pihalle paarmojen ruuaksi

Yhteistyössä