Hakutulokset

1. Bitch

The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mitäs sitten ku jalat loppuu?
  2. Bitch

Täyttelin silloin sairaalassa lääkepöhnässä vahinkoilmoitusta ja kun siinä kysyttiin oliko alkoholilla osuutta tapaturmaan, tuntui hyvältä idealta laittaa että itse olin selvinpäin, bambista en tiedä Ne laittoi lisäselvityspyynnön vastapuolen päihtymyksestä
  3. Bitch

Ai se ois ihanaa
  4. Bitch

Meen täydenkuun aikaan kurkumapenkin reunaan raakkumaan Kotimaani ompi suomi niin eiköhän kurkumat rehota. On nimittäin niin paska performanssi että käy lannoitteeksi isommallekin pellolle
  5. Bitch

Eläinten kapina. Rupeen ituhipiksi ja lähen rullailemaan pride-kulkueeseen
  6. Bitch

Voi piNppi että syö naista tämmönen elämä. Tänään pääsin hyrysysyllä laiturille asti ja heittelin aikani kuluksi virveliä. Sain kalan mutta en saanu haavia veteen niin etten oo siellä itekki niin viime hetkellä hauki pakeni
  7. Bitch

:whistle: En oo ollu sielläpäinkään
  8. Bitch

Juhannuspäivää vaan itse kelleen! Tuuli humisteli yöllä pari puuta nutulleen narttulan tontilla, onneksi rakennuksista poispäin. Tosi ikävää etten voi auttaa raivaamisessa, istun vaan hyrysysyssä ja toimin työnjohtajana
  9. Bitch

Ei se sutsukin vika oo vaan bambinperkeleen
  10. Bitch

Sain luvan pikkuhiljaa varovasti varata jalalle ja ennenkaikkea pääsen himaan!! Tosin sillä ehdolla että mulla on edelleen vammaisbiili suurimman osan ajasta mutta sisällä pärjään keppien kanssa!!!
  11. Bitch

o_O Sitten tulee ripuli ja syöpä.
  12. Bitch

Niissei oo kurkumaa mut niisson E-koodeja. Ei oo soveliasta syödä täydenkuun aikaan semmosia
  13. Bitch

Ainoa ahistava asia siinä on että se vie puolitoista tuntia elämästä. Traileriin on kasattu elokuvan paras minuutti
  14. Bitch

Se on oikeesti aika ohuesti kasaan kyhätty viritelmä, jolla on aika heikko yhteys tositapahtumiin
  15. Bitch

Se oli. Kai siitä joku hyvän paistin sai
  16. Bitch

En minäkää kyydissä tykkää istua. Mut nyt napsahti sääriluu kahdesta kohtaa poikki ja muutama kylkiluu myös, seuraava tavoite on päästä keppien kanssa kotiin. Oon istunut 6 viikkoa pyörätuolissa kun jalalle ei saa varata
  17. Bitch

Eiköhän mun mopoilut ole mopoiltu. Näin vanhan ämmän kannattaa pysytellä kansanvaunussa
  18. Bitch

Syytän elämäänsä kyllästynyttä bambia, joka päätti tehdä harakirin juuri mun ja suzukin kohdalla. Liekö hänellä ollut vappudelirium tai saanut pakit..
  19. Bitch

On se tuolla daunanderissa helppoo. Mun on pitäny tehä kaikki lapset ite Onnea family Mythagolle!
  20. Bitch

Isäni aina sanoo että vittuile muuten mutta älä laula. En kohdista tätä Ellun laulamiseen, tuli vaan iskä mieleen

Yhteistyössä