The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Saattaa lohjeta. Joko pinppiä tai naurunpyrskähdyksiä. Asiaa (aisaa) tarkemmin tuntematta tai näkemättä en ota kantaa kokoon vaan ainoastaan minulle kerrottuihin tosiasioihin
No toi ny oli oikeesti vain turhautuma taas yhteen ketjuun jossa pohdittiin vehkeen/715513n/pehvan kokoa.

Siis ihan oikeastiko joku mittaa?

Neljännesvuosisadan avioliiton jälkeenkään mulla ei ole mitään käsitystä ex-rouvakultani rintaliivien kokonumeroista, enkä tiedä lantionsa ympärysmittaa. Tiedän vaan, että miellyttivät silmääni. Sitä, jolla vielä vähän näen.

Niin ja minulla yleensä, kuten nytkin on mittanauha jossain taskussa.
Mieleeni vaan koskaan ei ole juolahtanut käyttää sitä jo baarissa ja mitata jokaisen naarasotuksen rinnan- ja lantionympärystä ja nilkanpaksuutta, että voisi houkutella nukkumaluukkuun vain optimaalisia.
Onhan se aika noloa todeta vasta eteisessä, että sorry, peffasi on sentin liian leveä tai kapea standardeinihi joten painu kotiisi.

(Tekijänoikeudellinen huomautus; hajatelmissani on aina sarkasmin vaara, se on toinen äidinkieleni)

Mie tein päähänpistosta seitania,keitin ja marinoin ja paistoin. Tein lisäksi suolassa kypsytettyä uuniperunaa+ porkkanaa

Ei noin saa ihmisiä säikyttää. Olen varma, että asiasta on jokin laki.

Jos minut tahdot säikyttää niin
a) teippaat lähikauppani oveen lapun jossa lukee, että emme myy enää olutta, tupakkaa tai makkaraa
- lupaan saada kakkahalvauksen
b) kiipeät juhannuksena parvekkeelleni tanssimaan märässä teepaidassa
- jolloin tiedän näkeväni harhoja ja lähden välittömästi lääkäriin

Sillai niinku säikytellään. Niih!

Ei noin saa ihmisiä säikyttää. Olen varma, että asiasta on jokin laki.

Jos minut tahdot säikyttää niin
a) teippaat lähikauppani oveen lapun jossa lukee, että emme myy enää olutta, tupakkaa tai makkaraa
- lupaan saada kakkahalvauksen
b) kiipeät juhannuksena parvekkeelleni tanssimaan märässä teepaidassa
- jolloin tiedän näkeväni harhoja ja lähden välittömästi lääkäriin

Sillai niinku säikytellään. Niih!
Mä voin vilauttaa säärtä. Sitä jossa on vetoketjut kummallakin sivulla. Sillä sai kauhunsekaista rispektiä isojen mopopoikien pileissäkin. Kukapa nainen ei tykkäis jos sanotaan ”hyi vittu, sunhan pitäs olla kuallu”

Mä voin vilauttaa säärtä. Sitä jossa on vetoketjut kummallakin sivulla. Sillä sai kauhunsekaista rispektiä isojen mopopoikien pileissäkin. Kukapa nainen ei tykkäis jos sanotaan ”hyi vittu, sunhan pitäs olla kuallu”
Älä vilauta.
Ei sillä että näkyä pelkäisin mutta säärtesi vilkuilu ei kuulu mulle.
Mutta olen iloinen, että et ole kuallu.
Olet jotenkin kivampi hengissä.

saa muuten sikahyviä lihapurkkeja kun itse tekee

pesee prisman tekeleet 6-0

Täälläpäin kateuskortti roihuaa.

Kun oliskin paikat ja vehkeet millä itte tehdä niin tekisin kaikkea mitä osaan ja opettelisin mitä en osaa.

Mut nukkumaluukussa pelkkä paskalla tai röökilläkäynti saattaa häiritä naapureita. Naiminen uteliaimpia häiritsee varmasti.
Ei tarvittu kuin partsilla röökilläni ollessani tuuli puhalsi koivunlehden maahan niin johan kiikareilla varustettu naapurikyttääjä oli huutamassa, että ei saa heitellä roskia parvekkeelta!
Vittuunnun joskus herkästi joten vastasin, että huuda tolle koivulle mutta jos sä möykkäät pihalla tohon malliin niin mä soitan poliisit.

On vissiin muuttanut pois tai kuollut otsasuonen napsahdukseen. En tiedä enkä välitä.

Joo ei tule taas mitään yhtään mistään...n.4 tuntia unta takana parin vuorokauden aikana.
On niin järjettömän pahamieli ja ajatuksissa liian paljon kysymyksiä ja täysin murskattu olo ettei tätä kyllä enää kauan jaksa.

Yhteistyössä