ovat kuulemma puhuneet että vinkumalla on huono saantoMinusta on törkeää vinkua seksiä. Silloin ei ainakaan saa.
kannattaa valita luolamiesmäinen murahtelutaktiikka
ovat kuulemma puhuneet että vinkumalla on huono saantoMinusta on törkeää vinkua seksiä. Silloin ei ainakaan saa.
Myös fiilis vaikuttaa saamiseen.ovat kuulemma puhuneet että vinkumalla on huono saanto
kannattaa valita luolamiesmäinen murahtelutaktiikka
silläpä juuri kannattaa kysyä mahdollisimman monelta, aina se joku on fiiliksissäänMyös fiilis vaikuttaa saamiseen.
Mulla häviää kokonaan mahdollinen fiilis jos tullaan kysymään annanko pillua. Mä olen pikkasen vaikea. Se on turn off.silläpä juuri kannattaa kysyä mahdollisimman monelta, aina se joku on fiiliksissään
No toi ny oli oikeesti vain turhautuma taas yhteen ketjuun jossa pohdittiin vehkeen/715513n/pehvan kokoa.Saattaa lohjeta. Joko pinppiä tai naurunpyrskähdyksiä. Asiaa (aisaa) tarkemmin tuntematta tai näkemättä en ota kantaa kokoon vaan ainoastaan minulle kerrottuihin tosiasioihin
Ei noin saa ihmisiä säikyttää. Olen varma, että asiasta on jokin laki.
Mä voin vilauttaa säärtä. Sitä jossa on vetoketjut kummallakin sivulla. Sillä sai kauhunsekaista rispektiä isojen mopopoikien pileissäkin. Kukapa nainen ei tykkäis jos sanotaan ”hyi vittu, sunhan pitäs olla kuallu”Ei noin saa ihmisiä säikyttää. Olen varma, että asiasta on jokin laki.
Jos minut tahdot säikyttää niin
a) teippaat lähikauppani oveen lapun jossa lukee, että emme myy enää olutta, tupakkaa tai makkaraa
- lupaan saada kakkahalvauksen
b) kiipeät juhannuksena parvekkeelleni tanssimaan märässä teepaidassa
- jolloin tiedän näkeväni harhoja ja lähden välittömästi lääkäriin
Sillai niinku säikytellään. Niih!
Älä vilauta.Mä voin vilauttaa säärtä. Sitä jossa on vetoketjut kummallakin sivulla. Sillä sai kauhunsekaista rispektiä isojen mopopoikien pileissäkin. Kukapa nainen ei tykkäis jos sanotaan ”hyi vittu, sunhan pitäs olla kuallu”
saa muuten sikahyviä lihapurkkeja kun itse tekeeIltapalasteluna muuten jalostajan sikanautasäilykettä suoraan lusikalla purkista.
Tässähän tulee ihan inttiajat mieleen.
saa muuten sikahyviä lihapurkkeja kun itse tekee
pesee prisman tekeleet 6-0
....juu ja aion pitää huolen siitä ettei tuo status ihan hetkessä muuksi muutu, jos enää ikinä.miten sulla voi vastustaa kun oot sinkku?