Hakutulokset

1. C

Avoliitto, ero, kenelle ostetut tavarat?

Tai sitten ovat edelleen olleet hölmöjä ja eivät ole osanneet vaatia?
  2. C

Status treffipalstalla: eronnut vai sinkku?

Jos sä omasta mielestäsi löydät treffipalstalta parempia kandidaatteja statuksella sinkku, niin sitten ruksitat sen kohdan. Ei se oikeasti ole niin vaikeaa. Jossain vaiheessa miehelle selviää joka tapauksessa, että olet eronnut ja jos se on syy hänelle lopettaa tapailu, niin sitten voit miettiä...
  3. C

Sinä, joka vastustat sitä ettei yli 18-vuotias henkilö saisi ottaa minkä ikäistä tahansa kumppania itselleen

AP:lta on hukkunut pointti jo kauan aikaa sitten, jos sellaista koskaan olikaan. Pelkkää kiukuttelua ja jankkaamista koko ketju. AP on täysin kykenemätön ymmärtämään, että hänellä on täysi oikeus seurustella ihan kenen kanssa lystää ja hänen lähipiirillään on täysi oikeus olla asiasta juuri sitä...
  4. C

Harrastaisitko seksiä miehen kanssa tutustumis/tapailuvaiiheessa?

Teknisesti ottaen en ole harrastanut. Ennen seksin harrastamista olen sopinut toisen osapuolen kanssa, että olemme parisuhteessa. Tähän tosin ei ole välttämättä mennyt kovin montaa päivää tapaamisesta ja asiaan voi vahvasti vaikuttaa se, että kaikki parisuhteeni olen aloittanut alle...
  5. C

Sinä, joka vastustat sitä ettei yli 18-vuotias henkilö saisi ottaa minkä ikäistä tahansa kumppania itselleen

Kylläpä AP:n tekstistä paistaa todella paljon läpi se miten nuori hän on. Tuollainen ehdottomuus ja hyökkäävyys jokaista kommentoijaa vastaan (myös henkilökohtaisuuksilla) ei todellakaan anna mitään kypsää kuvaa. Ja ei myöskään auta antamaan hänestä ikäisekseen fiksua tai aikuista kuvaa...
  6. C

Onko miehellänne omaa aikaa?

Tämä tuntuu palstan mukaan pätevän ainoastaan, jos se joka menee enemmän on mies. Jos mies on enemmän kotona ja naisella enemmän omaa aikaa ja lapsivapaata, niin nainen on vähintään huono vaimo, todennäköisesti myös huono äiti. Meillä on pääosin yhteisiä kavereita, joita nähdään joko lapsen...
  7. C

Miehen juopottelu

Mun maailmankuvaani ei jotenkin mahdu se, kuinka tällaisissa keskusteluissa kovin monikin pitää ihan normaalina sitä, että lasta vahditaan kännissä. Itse olen lähes absolutisti ja mun mielestä lasten ei tarvitse nähdä aikuisia humalassa. Olen valinnut puolisokseni sellaisen miehen, joka ei...
  8. C

Unelmien mies! Onko teidän mies sellainen?

En ole ikinä määritellyt päässäni millainen unelmien mieheni olisi. Ulkoisilta ominaisuuksiltaan mies joko kolahtaa tai sitten ei. Mitä tulee omaan mieheeni, tässä yhteiselon aikana olen useasti pysähtynyt miettimään, kuinka älyttömän onnekas olen, kun olen hänet löytänyt. Hän on paljon...
  9. C

Onkohan meidän suhteemme tuhoon tuomittu?

Mäkin ihmettelen, että oletko aina korjannut miehen jäljet vai onko hän alkanut jättää romujaan joka paikkaan vasta lapsen synnyttyä? Jos mies on aina ollut teistä se sottaisempi, miten ihmeessä olet kuvitellut asian muuttuvan itsestään lapsen synnyttyä? Vai onko asia alkanut häiritä vasta nyt...

Yhteistyössä