Harrastaisitko seksiä miehen kanssa tutustumis/tapailuvaiiheessa?

• Viestiketjun aloittaja Josha
  • Ensimmäinen viesti
Yes
Sehän on yksi tutustumismuoto. Tutustutaan toisimme että sujuuko seksi. Se kuitenkin on olennainen osa parisuhdetta ja seurustelua. Siitä se lähtee lähentyminen käyntiin kun ollaan intiimisti ja seksu sujuu. Toisaalta helpompi lempata jos mies on sängyssä tohelo tai huonosti varusteltu kun ei ole vielä liikaa kiintynyt.

Harrastaisin ja olen aina harrastanutkin.

Tapailuhan voi kestää vaikka vuoden, eli ois aika veemäistä olla harrastamatta pitkänkin aikaa.
Eikä kyllä muutenkaan ole käynyt mielessä mitkään säännöt seksin suhteen tyyliin "ei seksiä ennen kuin minut on esitelty vanhemmille ja nimet on facebookissa".

Viimeksi muokattu:
Voisin ja oonkin harrastanut.
Nyt ollaan oltu naimisissa jo 8 vuotta, yhessä yhteensä vähän yli 10 vuotta. :)

Teknisesti ottaen en ole harrastanut. Ennen seksin harrastamista olen sopinut toisen osapuolen kanssa, että olemme parisuhteessa. Tähän tosin ei ole välttämättä mennyt kovin montaa päivää tapaamisesta ja asiaan voi vahvasti vaikuttaa se, että kaikki parisuhteeni olen aloittanut alle 23-vuotiaana.

Sinänsä mikään periaatteellinen päätös tuo ei ole ja jos nyt aikuisempana pitäisi alkaa uutta parisuhdetta etsiä varmaan siihen kuuluisi jonkinlaista tapailua ennen kuin määrittelisin olevani parisuhteessa.

Yhteistyössä