Voihan siis olla että joku tuollainen pari on match made in heaven. Mutta noin niin kuin yleensä ihmettelen vaan sitä, että millainen nimenomaan se mies on, jos sitä ei kiinnosta päänsisäiset asiat, eli suunnilleen omanikäisensä naisen seura ja ajatukset. Koska parisuhde on paljon muutakin kuin kepeää liitelyä tai hihittelyä tyyliin lukion tokaluokka.Tauski?
No mut tauskilla tais olla vähän muitakin ongelmia et siinä mielessä huono esimerkki, mutta tauski on kuitenkin ulkonäöllisesti nuorekas mies ja ei ihme että siinä sitten nuorekkaan ja hyvännäköisen vanhemmankin miehen ympärillä näitä nuoria neitokaisia aina pyörii...
Voihan 40-vuotiaallakin ja 18-vuotiaalla olla kivaa yhdessä ja he voivat olla rakastuneita? Ei pidä olla niin ehdoton ja tuomitseva. Ja mitä sitten jos siitä 18-vuotiaasta paistaa nuoruus ja vielä jollain tavalla jokin lapsellisuuskin läpi, onko se nyt oikeasti niin paha asia? Ei minusta, jos se mies on sinut kanssa sen asian kans et hänellä on NUORI NAINEN.
Ja tää valinta mun mielestä pitää jo suhteen alkuvaiheessa tiedostaa, jos vanhempi mies ottaa nuoremman naisen et tää mimmi on viel nuori, kaunis, menevä, jollain tavalla estoton, lapsellinen, nuorekas... ja sitä parempi ois, jos se mies ois kanssa nuorekas ja menevä, koska jos ei ole niin ei sellaiselle miehelle tuollanen nainen sovikkaan!
Ja musta se voi olla myös kaunista jos vanhemman ja nuoremman sielut kohtaa. Siitä tulee vähän erillainen rakkaus tarina.
Tämä on ihan mun oma skenaario mutta monet perusmiehet saattavat kaivata ja himoita raikasta, nuorta naista mutta kuitenkin valintaa tehdessään kallistuvat sen henkisesti kypsemmän puoleen, koska perheenperustamisessa on isot asiat kyseessä.
Tasavertainen kumppanuus edellyttää sitä että voi keskustella toisen kanssa isoista elämänasioista tietäen että toinen suurin piirtein ymmärtää mitä itse tarkoittaa. Lukioikäinen ei ymmärrä. Sanoo vaan ymmärtävänsä.