Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Reelsien mielestä olen ilmeisesti perehdytyksen tarpeessa sen suhteen kuinka miehet osoittavat kiinnostustaan. Videoista päätellen mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa, joten olen edelleen sillä linjalla, että perinteinen kolkkaus ja luolaan raahaaminen lienevät selkeimmät merkit.

vierailija
Vaikka en eilen kirjoitellut kaivattuni kanssa, niin hän varmasti ajattelee samoin kuin minulle vastannut. Ihan turha tuhlata enää ajatuksia häneen, koska olen pilannut mahdollisuuteni.

vierailija
========================
Joku Savon lenkkimiehelle
näköjään mun puolestani
vastasi 'ei kiinnosta.'💬🤔
=========================

Epateukan rintamasuunta
poispäin mars!
| natti-natti |
tulee Nukkumatti..
Ihmeäijä tuo Masa,
alkaa viskoon jtn vatun
jyvii öögiin.

ヾ⁠(⁠*⁠’⁠O⁠’⁠*⁠)⁠/ ✧⁠\⁠(⁠>⁠o⁠<⁠)⁠ノ⁠✧

O V E R and O U T . x

=========================

vierailija
Kaverin puolesta kyselen pitäiskö tässä ketjussa ymmärtää jotain jostain? t.huolestunut kans- siis kaipaaja
Ei. Palstojen kaipausketjuista ei ole tarkoituskaan ymmärtää. Tämä on ajanvietettä, jossa arvaillaan onko ketjussa tuttuja. Todennäköisyys on yhden prosentin luokkaa, joten todellakaan ei ole tarkoitus ymmärtää. Myös itseironia valuu täällä hukkaan, koska harvemmin huomataan ironia saatika sarkasmi.

vierailija
Ei. Palstojen kaipausketjuista ei ole tarkoituskaan ymmärtää. Tämä on ajanvietettä, jossa arvaillaan onko ketjussa tuttuja. Todennäköisyys on yhden prosentin luokkaa, joten todellakaan ei ole tarkoitus ymmärtää. Myös itseironia valuu täällä hukkaan, koska harvemmin huomataan ironia saatika sarkasmi.
Aika isolle tuntuis yhden prosentin todennäköisyys. Samassa tilanteessa on varmasti kymmenen tuhatta ihmistä Suomessa. Sanoisin, että todennäisyys on lähempänä 0,01%

Yhteistyössä