vierailija
En. Haluaisin vaan tietää, että mihin tämä tie oikein vie.Toivottavasti et vetänyt sanojasi takaisin siksi, että huomasit mun suhtautuvan jyrkästi. Rehellisyys on meidän ainoa tie.
En. Haluaisin vaan tietää, että mihin tämä tie oikein vie.Toivottavasti et vetänyt sanojasi takaisin siksi, että huomasit mun suhtautuvan jyrkästi. Rehellisyys on meidän ainoa tie.
Miksi pitää sanoa noin ihan randomille? sivustaSinä et kiinnosta minua
Mikä meni täydestä?Ei huolta, täydestä meni
Etten kiinnostaMikä meni täydestä?
Palstan perusteelahan kannattaakin tehdä päätelmiä.Etten kiinnosta
Myrskyisää yötä
Ei. Pelkkää sekoilua.Kaverin puolesta kyselen pitäiskö tässä ketjussa ymmärtää jotain jostain? t.huolestunut kans- siis kaipaaja
Sen verran minäkin ymmärsinEi. Pelkkää sekoilua.
Ei. Palstojen kaipausketjuista ei ole tarkoituskaan ymmärtää. Tämä on ajanvietettä, jossa arvaillaan onko ketjussa tuttuja. Todennäköisyys on yhden prosentin luokkaa, joten todellakaan ei ole tarkoitus ymmärtää. Myös itseironia valuu täällä hukkaan, koska harvemmin huomataan ironia saatika sarkasmi.Kaverin puolesta kyselen pitäiskö tässä ketjussa ymmärtää jotain jostain? t.huolestunut kans- siis kaipaaja
mun viereen saa tulla kunhan kysyy.Haluaisin sun viereen nukkumaan.
nm
Aika isolle tuntuis yhden prosentin todennäköisyys. Samassa tilanteessa on varmasti kymmenen tuhatta ihmistä Suomessa. Sanoisin, että todennäisyys on lähempänä 0,01%Ei. Palstojen kaipausketjuista ei ole tarkoituskaan ymmärtää. Tämä on ajanvietettä, jossa arvaillaan onko ketjussa tuttuja. Todennäköisyys on yhden prosentin luokkaa, joten todellakaan ei ole tarkoitus ymmärtää. Myös itseironia valuu täällä hukkaan, koska harvemmin huomataan ironia saatika sarkasmi.
Ei tietenkään. Treffit kahden sopimus.Herrajesta ei kenenkään ikkunoijen alle voi mennä hiippaileemaan ja kuikuileemaan.
Se on vainoamista silloin. Eikö Savossa ole ymmärrys tähän. Luin tuon kommentin ja ihmettelen.
Sitten voi kirjoittaaAnteeksi, että en uskalla puhua sinulle.
Varmaan vieläkin pienempi. Uskoisin että melko lähellä lottovoiton todennäköisyyksiä.Aika isolle tuntuis yhden prosentin todennäköisyys. Samassa tilanteessa on varmasti kymmenen tuhatta ihmistä Suomessa. Sanoisin, että todennäisyys on lähempänä 0,01%