Sinä, joka vastustat sitä ettei yli 18-vuotias henkilö saisi ottaa minkä ikäistä tahansa kumppania itselleen

• Viestiketjun aloittaja PERUSTELE!
  • Ensimmäinen viesti
AP:lta on hukkunut pointti jo kauan aikaa sitten, jos sellaista koskaan olikaan. Pelkkää kiukuttelua ja jankkaamista koko ketju. AP on täysin kykenemätön ymmärtämään, että hänellä on täysi oikeus seurustella ihan kenen kanssa lystää ja hänen lähipiirillään on täysi oikeus olla asiasta juuri sitä mieltä kuin ovat.

AP ei edes oikeastaan halua yrittää keskustella siitä, mikä olisi hyvä lähestymistapa ilmaista huolensa läheisen parisuhteesta (johtuu se huoli sitten ikäerosta tai mistä tahansa muusta asiasta) vaan hän yrittää vain inttää, että ihmisillä ei olisi oikeutta mielipiteeseen, jonka mukaan 18-vuotiaan ei olisi hyvä seurustella kolmekymppisen kanssa. Tämä lähtökohta on täysin absurdi.

"helmeri"
No kyllä minusta ihminen on aikuinen aikaisemmin kun vasta 25-vuotiaana. Nuorta aikuisuuden aikaa on sellanen 18-30vuotta ja 18-19vuotias rupeaa olemaan siinä nuoren aikuisuuden paikkeilla kans, mut ainakin yli kaikki 20-vuotiaat on ihan virallisesti aikuisia.

Ja tuota minua ei ärsytä mikään...

Ja tää kun näyttää menevän vaan pahemmaks, ei uskota etten mie oo 18, niin pakko kait mun on tähän se oma ikä heittää peliin ja se on 23.

Ei enää yötä myöten jaksais tämmöstä paskaa... En tajuu miten työkään...
Sä meuhasit tuossa hetki sitten kun joku -91 päätteinen nimimerkki oli eri mieltä kuin sinä, ja siinä kohtaa totesit jotenkin että "ai -91 muija pätee -95:selle?". Mun -95 syntynyt pikkuveli ainakin just täytti tänä vuonna 18v, että miten on... Sinäk oletkin joku kumma -95 joka onkin jo viis vuotta muita ikätovereitaan vanhempi? :LOL:

:x Hyi, toivon todellakin, koko sydämestäni, että mun tyttäreni 18- vuotiaana ei rupee mihinkään itseään reilusti vanhempien miesten kanssa. Mun mies sano, että hän antais kyllä kuulua ja kyllä, olisin itekkin todella tollasta vastaan. Liikkuis mielummin sitten oman ikästensä kanssa.

Yhteistyössä