Hakutulokset

1. A

kun ostatte kavereillenne lahjoja?

Jos ostan esimerkiksi synttärilahjan tai tuparilahjan ystävälle, niin en osta myös lapsille. Jouluna sitten ihan perheestä riippuen, että miten on sovittu. Mulla on esimerkiksi yksi tosi läheinen ystävä, jonka kanssa on sovittu, että ostetaan lapsille pienet lahjat jos jotain, mutta ei...
  2. A

Siitä tuli aika hiano :D (30 kriisi- ja yhä syvenee)

Ja mitä aloitukseen tulee, niin minusta toi sopii hienosti ap:lle =)
  3. A

Siitä tuli aika hiano :D (30 kriisi- ja yhä syvenee)

:laugh: Nimimerkillä liian pian itsellä ko. kriisi edessä :xmas:
  4. A

Päivän syömiset? Oletko tyytyväinen?

Anteeks, mutta mua nauratti tää aika paljon :D Kuulostaa siltä, mitä ite saatan toisina päivinä "syödä".
  5. A

Kunpa en olisi rähjännyt... *väsyneen mutsin turhaa valitusta*

Jos yhtään lohduttaa, niin itsellekään ei olis takuulla mikään noin yksinkertainen keino käyny mielessä :D
  6. A

Milloin lähettää kesätyöhakemukset??

Tammi-helmikuussa =)
  7. A

Pettyyköhän lapset hirveästi, kun lahjaksi tulee vain pelkkiä legoja?? + mitä sukulaiset on ostaneet

Meillä kans moni pieni ja alkujaan edullinen on neidin mieluisimpia aarteita, esim erilaiset figuurit, joilla leikkii ahkerasti. Joku tällainenkin vois olla kiva lisäpaketti, JOS sitä rahaa siis on.
  8. A

Pettyyköhän lapset hirveästi, kun lahjaksi tulee vain pelkkiä legoja?? + mitä sukulaiset on ostaneet

No tässä nyt olis just esimerkki mihin en ainakaan sijoittais jos rahat on tosi tiukalla. Itse en lähtenyt ehdottamaan noita pieniä lisälahjoja, koska oletin, että rahat ei riitä enää mihinkään? Jos riittää, niin jotain lautapeliä tai vastaavaa kannatan minäkin. Sillä leikkii pitkän aikaa.
  9. A

noloja, ikäviä, inhottavia yms. tilanteita?

Mulla ei viime vuosina ole sattunut mitään kauhean pahaa... paitsi klassisesti olen laittanut muutaman tekstiviestin TODELLA väärään numeroon :snotty:
  10. A

Laittaisin samaan pakettiin kaiken. Jos ei ole varaa ostaa enempää lahjoja, niin kyllähän lasten on hyvä se oppia kestämään - aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Ja legot on kuitenkin hyvä lahja, niillä leikkii kauan. Ja eihän se ole kaikki mitä lapset saa, jos kerta muutkin ostaa jotain pientä =)
  11. A

Kun on ikävä imetystä :(

Perhepetissä nukkuminen onkin ihan eri asia :D Ite pidin esikoista vieressä vauvan syntymään asti vaikka imetys oli lopetettu jo 1,5 vuotta sitten. Vauvan synnyttyä neiti itse halusi siirtyä toiseen huoneeseen, koska vauvan yöitkut herätti. Ja voi sentään miten mun oli vaikea rauhoittua...
  12. A

Kun on ikävä imetystä :(

Itse olen just lopettamassa toisen lapsen imetystä. Kaksi lasta olen imettänyt ilman suurempia ongelmia, mutta täytyy tunnustaa, että silti ei imetystä tullut ikävä esikoisen jälkeen enkä usko tulevan nytkään. Niin me ollaan erilaisia, tsemppiä sulle :hug: Sun pitää sit varmaan vielä toivoa...
  13. A

HYI SAAT*NA

Lunta odotan minäkin, ettei olis niin pimeä aina. Mutta siis kaikki yli kymmenen pakkasasteen on aivan liikaa! Sit en enää voi laittaa nenääni ulos kun jäädyn vaikka miten koettaisin pukea :|
  14. A

Kellään muulla tilannetta, että on 1 lapsi ja mies ei halua toista, mutta itse haluaisi.....?

Meillä oli vähän samanlainen tilanne, mutta nyt kyllä huomaa, että mieskin on tyytyväinen siitä että meille kuitenkin tuli toinen lapsi. Noista on jo nyt niin paljon seuraa toisilleen ja toisen lapsen vauva-aikakin oli paljon helpompi kuin esikoisen varmasti osittain siksi, että itse osasi...
  15. A

Joulupuu-keräys,mitä toivoisit lapsesi sieltä saavan?

Minä osallistuin viime vuonna. Vein teinipojalle ja -tytölle sellaiset paketit, joissa oli shampoo, suihkusaippua ja pyyhe. Sitten vein ainakin pari pakettia, joissa oli kirjepaperisetit ja penaali ja jotain kyniä. Ja sitten vein parille pojalle paketit, joissa oli paita ja "muotipipo". Vein...
  16. A

Jos saisit vielä lapsia, niin mitä nimiä voisit heille antaa?

Meillä tytöstä tulis Ilona Tuulia. Pojalle oliskin tosi vaikea keksiä nimeä, kun nytkin jo teki tiukkaa ja se kakkosssuosikki mentiin pistämään toiseksi nimeksi :p
  17. A

"Miks se ei jo synny...." -jutut

No ei siinä kyllä minusta ole mitään tekopyhää. Minä ainakin pystyn nimittäin ajattelemaan myös muita ihmisiä ja heidän tilanteitaan enkä vain omaa napaani. Voin aivan rehellisesti ja aidosti kokea sympatiaa keskosen äidin puolesta ja silti olla tuskastunut omaan elämääni ison mahan ja...
  18. A

Kun ystäväpalstalta ei vaan löydy..

Mulla on muutama ystävyys syntynyt netin kautta ja voisin tähän sanoa, että oikeastaan sen synkkaamisen on useimmiten huomannut jo vaihdettujen mailien perusteella. Ja se tosiaan on minustakin tärkeää, että on valmis myös siihen mahdollisuuteen, ettei synkkaa. Sellaisessa tilanteessa kun se uusi...
  19. A

"Miks se ei jo synny...." -jutut

Hmm... onkohan tässä nyt niin, ettei ihan ymmärretä sitä kuinka paljon ihmisten olotila vaihtelee loppuraskaudesta? Itse esikoista odottaessa kävin kaksi kertaa päivässä tunnin lenkillä, tehtiin muutto ihan loppuraskaudessa ja muutenkin voin ja jaksoin hyvin. Toisessa raskaudessa mulla puhkesi...
  20. A

Kun ystäväpalstalta ei vaan löydy..

29 vuotta itsellä ikää, kaksi lasta ja Vantaalta :wave: Muokkaan: Tykkään kahvittelusta ja kaiken maailman asioista juttelemisesta. Olen katsomukseltani utelias ja ennakkoluuloton, juttelen mielelläni mistä vain. Myös leipominen ja ruoan laitto on kivaa, vaikkakaan en nyt ihan...

Yhteistyössä