Kun ystäväpalstalta ei vaan löydy..

• Viestiketjun aloittaja helou
  • Ensimmäinen viesti
helou
Ketään samalta alueelta joka haluaa oikeaa ystävyyttä niin laitetaanko pinoa tänne. Siis sellaisille jotka ovat oikeasti tosissaan ja joiden elämään mahtuu uusi ihminen jota tavata.

Minä 32v Lahdesta ja kaksi alle 3-vuotiasta lasta.

29 vuotta itsellä ikää, kaksi lasta ja Vantaalta :wave:

Muokkaan:
Tykkään kahvittelusta ja kaiken maailman asioista juttelemisesta. Olen katsomukseltani utelias ja ennakkoluuloton, juttelen mielelläni mistä vain. Myös leipominen ja ruoan laitto on kivaa, vaikkakaan en nyt ihan harrastukseksi sanoisi. Punttisali ja lenkkeily on lähellä sydäntä, joskin nyt olen joutunut pitämään taukoa reistailevien nivelten takia. Olen harkinnut, että vois aloittaa uintia, pilatesta tai jotain muuta nivelystävällistä nyt tässä välin ennenku saa itsensä taas entiselleen. Mulla on kissa ja tykkään myös koirista. Elokuvissa käyminen ja keikat, konsertit ja festarit on mulle mieleistä ajanvietettä. Olen töissä opetusalalla ja opiskelen tässä hoitovapaan ohella täydennystä ammattiini. Olen kotona ainakin ensi kesään saakka ja varsinkin nyt hoitovapaalla kaipaisin niin itselleni aikuiskontakteja kuin lapsille (päälle 3v ja kohta 1v) leikkikavereita.

:D

Voisin tuoda tähän pienen näkökulman henkilönä, joka käy joskus katsomassa niitä ilmoituksia. Olen periaatteessa avoin tutustumaan ihmisiin, mutta minua ei oikein sytytä ilmoitukset, joissa kerrotaan, että olisi kiva saada kavereita ja asun siellä ja siellä. Tietysti jos joku asuu tosi lähellä, niin voihan sitä kokeeksi tavatakin, eihän siinä mitään menetä, mutta enemmän innostun jos löytyy jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita tms. Pelkkä kaveruus siksi että pitäisi olla kavereita ei minulla jaksa kantaa kovin pitkälle etenkään uusissa tuttavuuksissa. Ja siihen pitää myös varautua, että tapaamisen jälkeen toteaa, ettei synkkaakaan, eikä se välttämättä tarkoittanut sitä, että olisi ollut pilan päiten liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Voisin tuoda tähän pienen näkökulman henkilönä, joka käy joskus katsomassa niitä ilmoituksia. Olen periaatteessa avoin tutustumaan ihmisiin, mutta minua ei oikein sytytä ilmoitukset, joissa kerrotaan, että olisi kiva saada kavereita ja asun siellä ja siellä. Tietysti jos joku asuu tosi lähellä, niin voihan sitä kokeeksi tavatakin, eihän siinä mitään menetä, mutta enemmän innostun jos löytyy jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita tms. Pelkkä kaveruus siksi että pitäisi olla kavereita ei minulla jaksa kantaa kovin pitkälle etenkään uusissa tuttavuuksissa. Ja siihen pitää myös varautua, että tapaamisen jälkeen toteaa, ettei synkkaakaan, eikä se välttämättä tarkoittanut sitä, että olisi ollut pilan päiten liikkeellä.
Mulla on muutama ystävyys syntynyt netin kautta ja voisin tähän sanoa, että oikeastaan sen synkkaamisen on useimmiten huomannut jo vaihdettujen mailien perusteella. Ja se tosiaan on minustakin tärkeää, että on valmis myös siihen mahdollisuuteen, ettei synkkaa. Sellaisessa tilanteessa kun se uusi tuttavuus olisi enemmän rasite, jos pitäisi väkisin yhteyttä pitää kuin voimavara samanhenkisen ihmisen löytämisestä. Mutta mulla ainakin pääsääntöisesti tosi kivoja kokemuksia netin kautta ystävien löytämisestä =)

Yhteistyössä