Kun on ikävä imetystä :(

• Viestiketjun aloittaja HMM
  • Ensimmäinen viesti
HMM
Oikeasti ikävöin imetysaikaa. Silloin sai olla lapsen kanssa ihanan tiiviisti yhdessä. Lapsi katsoi välillä palvovasti imemisen lomassa minua silmiin. Ja se tyytyväinen hyminä, mitä kuului kun sai maidon tulemaan.
On ikävä sitä aikaa!

Kunpa tulisi maitoa miultakin edes tällä kerralla. Se mitä yritin kahden poikani kanssa oli ihanaa ja rauhoittavaa paitsi ettei maitoa kuitenkaan herunut sitkeistä yrityksistä huolimatta. Ei noussut juurikaan missään vaiheessa. Vähän kateeksi käy kaikkia joilta imetys onnistuu.

Mä mietin kanssa viime yönä, että taitaa tätä hommaa tulla ikävä myöhemmin.
Vaikka olen takunnut koko ajan imetyksen kanssa, inhonnutkin sitä ja yöimetyksiä ei jaksaisi enään. Mutta siinä kun neiti tuhisi kainalossa viime yönä niin vähän meinasi tulla tippa linssiin :whistle:
Ja nyt kun olemme opettaneet neidin nukkumaan omassa sängyssä aamuun asti niin voi että mikä houkutus imetyksen jälkeen on jättää neiti kainaloon tuhisemaan =) Ensin en osannut nukkua perhepedissä ja nyt en osaa nukkua ilman perhepetiä :saint:

Itse olen just lopettamassa toisen lapsen imetystä. Kaksi lasta olen imettänyt ilman suurempia ongelmia, mutta täytyy tunnustaa, että silti ei imetystä tullut ikävä esikoisen jälkeen enkä usko tulevan nytkään. Niin me ollaan erilaisia, tsemppiä sulle :hug: Sun pitää sit varmaan vielä toivoa vauvaa perheeseen niin saat taas imettää =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Ensin en osannut nukkua perhepedissä ja nyt en osaa nukkua ilman perhepetiä :saint:
Perhepetissä nukkuminen onkin ihan eri asia
:D

Ite pidin esikoista vieressä vauvan syntymään asti vaikka imetys oli lopetettu jo 1,5 vuotta sitten. Vauvan synnyttyä neiti itse halusi siirtyä toiseen huoneeseen, koska vauvan yöitkut herätti. Ja voi sentään miten mun oli vaikea rauhoittua nukkumaan, kun ei neiti siinä vieressä ollut! Nyt siis toisen imetystä lopettelen, mut tuskin vielä hetkeen siirtyy omaan sänkyyn. Meillä aika monesti kumpikin lapsista nukkuu mun kanssa samassa sängyssä ja silloin nukuttaa kaikkein parhaiten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Ensin en osannut nukkua perhepedissä ja nyt en osaa nukkua ilman perhepetiä :saint:
Perhepetissä nukkuminen onkin ihan eri asia
:D

Ite pidin esikoista vieressä vauvan syntymään asti vaikka imetys oli lopetettu jo 1,5 vuotta sitten. Vauvan synnyttyä neiti itse halusi siirtyä toiseen huoneeseen, koska vauvan yöitkut herätti. Ja voi sentään miten mun oli vaikea rauhoittua nukkumaan, kun ei neiti siinä vieressä ollut! Nyt siis toisen imetystä lopettelen, mut tuskin vielä hetkeen siirtyy omaan sänkyyn. Meillä aika monesti kumpikin lapsista nukkuu mun kanssa samassa sängyssä ja silloin nukuttaa kaikkein parhaiten :D
Ihanaa :heart:
Ja neidin sänky on sivuvaununa mun puolella, että vaikka omassa sängyssään olisi niin ei kovin kaukana kuitenkaan :D
Omaan huoneeseen muuttaa ehkä rippikouluiässä =)
Mutta meidän neitokainen on vasta reilu 6 kk, joten aikaahan meillä on vielä imetykseen ja perhepetiin monta kuukautta :D

Yhteistyössä