titu
Kysympä näin,kun itse olen neljänä vuotena osallistunut. Nyt on alkanut mietityttää,mitäköhän ne lahjan saajat edes toivovat,kun täältäkin olen erinäisiä negatiivisia mielipiteitä lukenut...
Haet joulupuusta päivystäjältä kortin, jossa lukee esim. poika 5v. Sit ostat ja paketot lahjan 5 vuotiaalle pojalle ja viet jälleen joulupuu päivystäjälle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vai pitääkö olla leikki-ikäiselle?
aika jännä jos niissä lapuissa ei lue muuta kuin lapsen ikä ja sukupuoli,kun kuitenkin tarkkaan kysyttiin lapsen toivetta ja vaate lahjoissa piti olla kokokin.Alkuperäinen kirjoittaja titu:Mä olen aina valinnut lahjan saajan oman lapseni ikäisestä ja ostanut semmoista,mitä omatkin tyttöni haluaisivat. Ihanahan olisi ostaa vaikka mitä,mutta kolmen lapsen äitinä rahat eivät riitä ihan kaikkeen.Tänä vuonna ostin 5,5-vuotiaalle tytölle askartelutarvikkeita ja puuhakirjoja,kun ne ovat meillä niin suosiossa. Toivottavasti lahjan saaja pitää niistä myös. Olisikin hyvä,jos olisi enemmän lahjavinkkiä,esim.juuri vaatekoko. Viisivuotiaissakin on niin eroja,ettei uskalla summissa ostaa.
mitä jos vastaanottajalla ei oo dvd:tä.Alkuperäinen kirjoittaja werw:Minä ostin 80cm mekon & housut tytölle, laitan mukaan vielä lastenlaulu-cd:n . Sitten on murkkuikäiselle pojalle t-paitoja ja leffoja (mm. Simpsonit). Ai niin ja prinsessa-ikäiselle tytölle Barbie-dvd-paketti! En tiedä ovatko mieluisia mutta toivotaan .