Siitä tuli aika hiano :D (30 kriisi- ja yhä syvenee)

ap
miula ollu melkein kaikki hiusvärit, muttei sokkivärejä(kaupan kirkkaanpunaista ei lasketa :D) eikä ikinä ihan lyhyttä tukkaa(tällä pallonaamalla ei ihan heti!), joten mie varmaan ensivuonna kun täytän 30 ja kriisi iskee päälle vedän siilin ja värjään pinkiksi :LOL: ja alan pukeutua pelkästään verkkosukkiksiin ja minihameisiin ja otan vuosien jälkeen niittikaula pannat taas käyttöön :D ap:n kriisitukka on kyllä hiano :D !

firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kröhöm. ap ei siten ole tämän ketjun aapee :attn:

Missäköhän mä näin pinkin siilin.... oli aika tyrmäävän näköinen :D
miun naamalla se olisi niin tyrmäävä, että kukaan toipuisi järkytyksestä koko loppuelämänsä aikana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä onnittelen sinua, että 30-kriisi ilmenee noin leppoisasti! :) omani sotki näet koko elämäni. Muutin toiselle puolen Suomea, aloitin uudet opinnot, aloitin suhteen, erosin ja muutin taas... Eli kernaasti suosittelen kaikille hiusten liukuvärjäystä - eikä se ole yhtään hassumman näköinen :).
:LOL:

Nimimerkillä liian pian itsellä ko. kriisi edessä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin, ja 30+ kriisiläiset. :LOL:

Mä en ole ikäkoodattu, enkä perusta soveliaista 'iälle sopivista jutuista' muutenkaan.
Ihan oikee meininki!! :attn: :whistle:

On muuten ihan törkeen siistin näkönen! :DMahtavat värit!

Muuten, ihan silmiin pisti tuo sun ylempi kuva, joku ois voinu luulla et siin äon minä, meil on ihan just samanlainen hymy :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärtäisin tuon jos tuo olisi hieno, mutta miksi laittaa hiuksiinsa jotain rumaa vain erikoisuuden haun vuoksi. En käsitä :(
No siks kun se mun mielestä on hieno.
Mä en myöskään käsitä että jos se on ollut joku juttu 15 vuotta sitten niin miksi ei vieläkin vois noin tehdä? Ja tehdäänhän niitä- muutkin ku vain mä.... ;)

Uus se mulle on silti, ei mulla vielä koskaan tuollaista ole ollut, kaikkea muuta kylläkin. Paitsi rastoja ei. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Hei toi on hieno!! Mä oon harkinnu kans sivuille sänkee.. Saas nähä jos vaikka kesätukaksi.. :whistle: :D
Halusin testata tota valkosta/harmaata väriä ja tiesin, ettei mun tukka sitä kestäis, kuin ihan lyhyenä, joten..sivut lyhyeks vaan :D
Toi keesimalli piti leikata jo kesällä häiden jälkeen, mutta vielä lyhyempänä, mutta koska halusin hetken olla vähän naisellisempi :saint: niin jäi leikkaamatta.

Yhteistyössä