miun naamalla se olisi niin tyrmäävä, että kukaan toipuisi järkytyksestä koko loppuelämänsä aikanaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kröhöm. ap ei siten ole tämän ketjun aapee :attn:
Missäköhän mä näin pinkin siilin.... oli aika tyrmäävän näköinen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minä onnittelen sinua, että 30-kriisi ilmenee noin leppoisasti! omani sotki näet koko elämäni. Muutin toiselle puolen Suomea, aloitin uudet opinnot, aloitin suhteen, erosin ja muutin taas... Eli kernaasti suosittelen kaikille hiusten liukuvärjäystä - eikä se ole yhtään hassumman näköinen .
Ihan oikee meininki!! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Niin, ja 30+ kriisiläiset.
Mä en ole ikäkoodattu, enkä perusta soveliaista 'iälle sopivista jutuista' muutenkaan.
Hei toi on hieno!! Mä oon harkinnu kans sivuille sänkee.. Saas nähä jos vaikka kesätukaksi..Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
No siks kun se mun mielestä on hieno.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärtäisin tuon jos tuo olisi hieno, mutta miksi laittaa hiuksiinsa jotain rumaa vain erikoisuuden haun vuoksi. En käsitä
Halusin testata tota valkosta/harmaata väriä ja tiesin, ettei mun tukka sitä kestäis, kuin ihan lyhyenä, joten..sivut lyhyeks vaanAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hei toi on hieno!! Mä oon harkinnu kans sivuille sänkee.. Saas nähä jos vaikka kesätukaksi..Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
peesi sama tuli mieleeniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko bb-terttu sukua, teissä on samaa näköä?