Mulla alkoi tuo märehdintä kans esikoisen kanssa noin paria viikkoa ennen laskettua aikaa. Synnytystapa-arviossa oli tuolloin katsottu, että alkaa kokoa olemaan niin paljon, että pian edellytykset alatiesynnytykselle alkoi näyttää heikommalta. Siksi toivoin, että syntyis edes vähän pienempänä...
Näin. Mutta siis ei se välttämättä ole lähtökohtaisesti suhteessa se vika tai syy - se voi olla ihan toisen osapuolen pään sisällä :/ Ja silloin sillä on tapana myös valittettavasti siirtyä suhteesta toiseen sen ihmisen mukana, ellei ihminen ite herää asiaan ja päätä muuttaa itseään.
Minä kans pelkäsin tätä efektiä. Mutta yllättävän hyvin meillä on kotona menny kuitenkin eikä olla (kai) ihan höperöitä vielä. Ite huomasin, että just tietyt kellonajat ja pakottavat menot sai meidät vihaisiksi ja nyt ollaan satsattu omien kavereiden tapaamiseen ja muuhun sellaiseen, mitä...
Tästä melko samaa mieltä. Ei mullakaan tuossa nuoruuden suhteessa edes ollut mitään vialla, jos oikeesti miettii. Poika oli kunnollinen, kiltti ja hyvä, meillä oli yhteinen harrastus ja arki sujui. Eli omalle luonteelleni ilmeisesti kaikki oli turhankin tasaista ja hyvin ja piti keksiä jotain...
Meillä ei ole kahden lapsen kanssa nyt mitään säännöllisiä aktiviteetteja hyvin pitkälti rahatilanteen ja tän meidän ympäristön kerhotilanteen takia.
Varsin mukavaa monena aamuna, kun ei tarvii lähteä minnekään =)
Mutta menkää ihmeessä, jos teillä tuollainen kerho on ohjelmassa - se on...
Vaihtelee paljon koulutusasteittain tämä asia. Mutta totta kai se on hyvä, että lykkäystä ei saa ihan ilman perusteltua syytä. Koska kuitenkin siinä vie paikan joltain toiselta, joka olisi voinut tulla valituksi ja aloittaa opinnot heti. Yliopistoissa kilpailu paikoista on niin kovaa, että siksi...
Nimenomaan fiksusti. Eli uskon, että riittää kun ilmoittaa, ettei hyväksy ko. toimintatapaa. Ainakin pitäis riittää. Ja hyvin todennäköisesti opettajat itsekin haluavat välttää niitä konflikteja, joten toivetta kuuntelevat.
Mutta ei kyllä viikonloppuna eikä opettajan vapaa-ajalla voi silti soittaa. Virka-aikana puhelut ja koulun kautta kannattaa sitä yhteyttä yrittää ottaa eikä etsiä opettajan henkilökohtaisia numeroita tiedusteluista.
Itse asiaan vielä, että ei tuosta kannata mielestäni nyt mitään hirveää...
Tuo tilanne on ihan kestämätön, kuten varmaan itsekin tajuat. Et voi sekä säästää kermaa että juoda sitä. Nyt sun on vaan valittava.
Minä toimin edellisessä elämässäni samoin ja vieläkin sitä kadun ja häpeän. Lopulta jäin kiinni ja sillä tavoin ratkottuna asia oli tosi kipeä kaikille...