Hakutulokset

1. A

Jos haen jonnekin opiskelemaan

Hmm... Siis jos saat opiskelupaikan ja sitten ilmoitat määräaikaan mennessä että et ota sitä vastaan / et ilmoita mitään määräaikaan mennessä, niin sille paikalle kutsutaan varasijainen hakija. Vai tarkoitatko, että olet ottanut paikan vastaan etkä sitten aloitakaan opintoja? Monissa...
  2. A

Visan lasku

Niin just, eli tästä olikin kyse. Kuten sanoin itekin niin se ylitys tulee kyllä kerralla maksettavaksi. Nyt vaan soittamaan ja sopimaan asioista sitten, älä anna tulla muistutuksia aiheesta. Ovat myötämielisempiä varmasti sopimaan asiasta, kun heti otat yhteyttä.
  3. A

Visan lasku

Siis pitääkö sun maksaa se kaikki sit kerralla? Mulla on ainakin sellainen visa, jossa ei tarvii maksaa kaikkea kerralla vaan erikseen on minimilyhennys. Jos ylittää luottorajan niin sillon se ylitys tulee tuohon minimierän päälle tietysti. Soita ihmeessä ja neuvottele asiasta ennen kuin tulee...
  4. A

Tajusin että e-pillerit vievät seksihaluni

Mulla oli aivan samaa. Siis vaikuttivat haluihin, mutta myös yleisesti mielialaan todella ikävästi. Mulla oli just tuollaista suurta ärsytyksen tunnetta, joskus jopa ihan raivon tunteita, joille en osannut nimetä mitään syytä. Kaikki jäi kun lopetin pillerit, ja koskaan en enää uskalla kokeilla.
  5. A

Eikö tässä maassa ole töitä vai?

Tästä on tainnu olla täällä jo aiemminkin keskustelua. Se on ihan totta, että ei esimerkiksi hoitoalan töihin tuosta vaan mennä, vaikka niitä olisikin paljon tarjolla. Ja monissa töissä (esim. siivouksessa tai kaupan alan töissä) voi olla sekin ongelma, ettei työ ole oikeasti kannattavaa...
  6. A

ja taas olen nostanu esikon viereeni heräämättä

Kuulostaa tosi näppärältä ratkaisulta.
  7. A

Onkohan jumbossa 23.12 ihan hirveä tungos ihmisiä?

Minä en kans lähtis, varsinkaan lasten kanssa kuin aseella uhaten :xmas: Meinaan siellä on oikeasti sellainen ryysis, ettei uskois olevan.
  8. A

Kostopalautteet huuto.netissä :

Kyllä ne on ihan hyvä olla olemassa. Tuovat kuitenkin luotettavuutta, vaikka ovatkin joillekin ilmeisesti koko huutiksen päätarkoitus. Siis esimerkiksi sitä en ymmärrä, että annetaan toiselle, kaupan hyvin hoitaneelle neutraali kun itse ei olla saatu palautetta. Luulis, että on pääasia, kun se...
  9. A

Kostopalautteet huuto.netissä :

No omalle kohdalle ei vielä ole sattunut kostopalautetta mutta kylläkin monenmoista muuta kauppakumppania tässä noin neljän vuoden aikana. Välillä olen itsekin pitänyt sen takia noin puoli vuottakin taukoa, kun joku on polttanut multa siellä käämit kokonaan :xmas: Mutta eihän se kannata liikaa...
  10. A

mä haluun näist läskeist eroo

MUN mielestä painonvartijoissa katsotaan vähän liikaa vaan niitä kaloreita eikä ruuan laatua. Siis kyllähän se lähtökohtaisesti on niin, että sama se mistä kalorit tulee, jos niitä vaan on alle tietyn tavoitemäärän. Mutta silti tuo painonvartijat tuntuu ohjaavan ihmisiä mättämään perunaa niin...
  11. A

Täysin turha; Mulla on tänään synttärit

Kokonaista 29 vuotta mittarissa, voi sentään :D Mihin tää aika oikein menee :xmas:
  12. A

Riittoisin ruoka 400g jauhelihasta?

Jauhelihakeitto tai makaronilaatikko sais täältäkin äänen. Ja sitten yks hyvä vaihtoehto olis ihan kastike, johon laittaa esim. reilusti tomaattimurskaa sekaan, jatkaa vähän kermalla tai niin edelleen. Sen kun tarjoaa keitettyjen perunoiden, leivän ja salaatin kanssa, niin kyllä siitäkin syö...
  13. A

kumman ostaistte joululahjaksi 3 pojalle

Hmm.. paha valinta. En osais päättää :saint:
  14. A

Mistä mä näen Greyn anatomian viime jakson???

Oho, kiitos tuosta uusintatiedosta :flower: Multakin jäi nimittäin välistä ja ai että kun harmitti.
  15. A

Kuka saa pasteijat onnistumaan?

Mulla on pysyny nätisti auki näin; kaulin levyn ohueammaksi, liimaan kiinni vedellä, painelen reunat haarukalla ja reikiä päälle. Kierteet on kyllä kans tosi helppoja! Siinä vaan iso levy esim. lehtitaikinaa ohuemmaksi, täytteitä päälle ja rullataan napakasti. Kannattaa jättää siihen reunaan...
  16. A

Huuto.net asiaa

Tää riski on kyllä olemassa. Eli esimerkiksi voi olla huutajalle tulossa 15.12. palkkaa ja kun sulla on se sulkeutumisaika 13.12. niin on laskenut, että parin päivän sisällä saa maksettua. Eli ehkä tosiaan et hyödy mitään aiemmasta sulkemisesta ja sitten vielä päälle se, että saat kenties...
  17. A

tuleeko muille välillä sellaisi järjettömiä, lapsellisia pelkokohtauksia että pimeässä saunassa on joku tai sängyn alla..

Mulla on ihan samoja oireita. Varsinkin jos olen yksin kotona. Ja ulkonakin pimeällä liikkuessa joskus iskee kauhea vainoharha ja sit tuun melkein juosten kotiin, kun en saa itseäni aivan vakuutettua siitä ettei puiden takana varjoissa lymyä joku :xmas:
  18. A

Huuto.net asiaa

Näin minä olen joskus toiminut, jos on ollut tarvis sulkea aikaisemmin kohde. Eli laittanut tiedon, että suljen XX päivänä klo XX.
  19. A

Pääsykokeiden varasija..

No jos mitään lisätietoja ei ollut, niin sulle ihan olennainen tieto olisi se, että mihin mennessä paikan saaneiden pitää ilmoittaa ottavatko paikan vastaan. Koska varasijoja tarjotaan siinä järjestyksessä sitten jonossa oleville, jos joku ilmoittaa, ettei paikkaa ota. Tai jos ei tuohon...
  20. A

Huomasin että itsetehdyt joulukortitkin voi tulla aika kalliiksi -- 30 kpl teen

Itse tehden kortit tulee tosiaan paljonkin kalliimmaksi. Tämä ja hermojen säästäminen oli syy, miksi tänä vuonna ostin valmiit. Tosin tilasin ne HESY:ltä, joten sain samalla pienen summan annettua hyvään tarkoitukseen.

Yhteistyössä