vieras
Mulla myynnissä tavaraa ja pariin päivää hinta ei ole noussut ollenkaan niin voinko jo esim viikonloppuna laittaa huudon kiinni vaikka aikaa viel olis 13.12 asti.
Juu rahapula
Juu rahapula
Just näin, mutta siis ihan ok on sulkea se koska vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit sulkea, mutta monet ostajat jättävät ne huudot sinne viime tippaan. Todennäköisesti saisit paremman hinnan odottamalla sinne loppuun saakka. Jos on rahapula, niin kannattaa myydä lyhyellä huutoajalla.
Näin minä olen joskus toiminut, jos on ollut tarvis sulkea aikaisemmin kohde. Eli laittanut tiedon, että suljen XX päivänä klo XX.Alkuperäinen kirjoittaja Piimä::attn: Ainahan voi lisätä sinne kohteeseen tiedon, että suljetkin kohteen aiemmin ja laitat päivänmäärän ja kellon ajan kun laitat kohteen kiinni. Vaikka kilpahuudanta oliskin kovasti siihen aikaan menossa, niin kylmästi vaan suljet kohteen silloin kun olet luvannu.
Tää riski on kyllä olemassa. Eli esimerkiksi voi olla huutajalle tulossa 15.12. palkkaa ja kun sulla on se sulkeutumisaika 13.12. niin on laskenut, että parin päivän sisällä saa maksettua. Eli ehkä tosiaan et hyödy mitään aiemmasta sulkemisesta ja sitten vielä päälle se, että saat kenties huonomman hinnan.Alkuperäinen kirjoittaja j:voipi vaan olla niin että huutaja ei voikaan maksaa vasta kuin huudon sulkeutumispäivänä...
Elämä on.Alkuperäinen kirjoittaja ++:Ei saa sulkea huutoja etukäteen jos on useampi kuin yksi huutaja.se on epäreilua muita huutajia kohtaan jos suljet vaan yht äkkiä,heillä ei ole mahdollisuutta enää huutaa.olisiko kannattanut laittaa hieman lyhyempi huutoaika jos noin tiukkaa on.
mutta kun jotkut on niin ahneita et haluu mahd.paljon tienata ja laittaa viel 2vko huutoaikaa et mahd moni kerkii huutaaAlkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus harmaana:Käyttäkää ihmiset sitä osta heti-hintaa. Ei tule näitä ongelmia. Minulla se on toiminut todella hyvin ja kauppa käy sitä kautta miltei paremmin kuin normihuudoilla.
Elämä on todellakin !Alkuperäinen kirjoittaja huuuj:Elämä on.Alkuperäinen kirjoittaja ++:Ei saa sulkea huutoja etukäteen jos on useampi kuin yksi huutaja.se on epäreilua muita huutajia kohtaan jos suljet vaan yht äkkiä,heillä ei ole mahdollisuutta enää huutaa.olisiko kannattanut laittaa hieman lyhyempi huutoaika jos noin tiukkaa on.