Hakutulokset

1. I

PAKKASGALLUP

-33
  2. I

Sain minäkin sitten enkelilapsia :'(

Otan osaa :hug: :'(
  3. I

G: Onko (paras) ystäväsi koskaan pettänyt sinua miehesi kanssa tai sinä parasta ystävääsi? Katkesiko välit?

Avioliiton päättyessä selvisi ex:lläni olleen suhde 4 kaverini kanssa, ei sentään yhtäaikaa. Yksi näistä oli hyvä ystävä ( tai niin luulin ). Kaikkien kanssa on välit poikki ja pysyy. Yhtä joudun työn vuoksi välillä näkemään mutta muuten en ole missään tekemisissä näiden ns. ystävien kanssa.
  4. I

Onko lapsesi tai sinä itse syntynyt jonain näistä päivistä?

Minä 1.4 poika 29.2 vaikka tuosta listasta puuttuikin niin laitan tyttö 25.6 juhannuspäivä
  5. I

Voi ei :(

Tai dumpannu johonki järveen vakuutus rahojen toivossa? Se ei vaan anna vaimonsa vielä soittaa poliisille että kerkiää auto upota kunnolla ja auton jäljet peittyä lumeen :laugh:
  6. I

Voi ei :(

Tuo nyt on täyttä shittiä :laugh: Jospa kuitenkin soittasit poliisille ja ilmottasit sen autosi varastetuksi, on mahdollista että auto löytyy. Provo? Luulisi että siinä vaiheessa kun huomaa autonsa kadonneen pihasta, soittaisi poliisille :xmas:
  7. I

Noniin, se siitä joulusta sitten :(

En tiedä junista mutta joitain bussi vuoroja varmasti on. Tämäkin selviää kun soitat Vr:lle tai matkahuoltoon. Josko joku sukulainen hakisi sinut ja lapset? Kannattaa kyllä kysyä vanhemmiltasi voisivatko he hakea teidät? Ei 200km ole kovin pitkä matka. Varmasti aattoa vastaisena yönä kulkee...
  8. I

Noniin, se siitä joulusta sitten :(

Mitä jos pyydät vanhemmiltasi sen verran rahaa lainaan että pääset lasten kanssa sinne jouluksi? Ei kai bussilla kovin kalliiksi tule tuo matka. Luulen että tuossa tapauksessa vanhemmat kyllä lastaan auttaa. :hug:
  9. I

Kyllä ois elatustuessakin pikkasen muuttamisen aihetta!

Miten voi pienentyä elärit niin paljon? paitsi jos ex on jäänyt työttömäksi, eikä ole mitään tuloja. Montako e/per lapsi ennen maksoi? Nytkö maksaa 10e/per lapsi?
  10. I

Kyllä ois elatustuessakin pikkasen muuttamisen aihetta!

Saathan sinä kelalta sen elatustuen joten eihän se elatustuki pienene vaan siitä se isän maksama osuus olettaen että isä on maksanut korkeimmillaan minimin.
  11. I

Te joilla 4-6 tai enemmän lapsia.. Ovatko samaa sukupuolta? :)

Tyttö Poika Tyttö Poika Enempää ei lapsia tule.
  12. I

Eronneet/eroavat vanhemmat! Miksi ette tee/tehneet niin, että lapset jää yhteiseen kotiin ja vanhemmat vuorottelevat siellä kodiss

Todella säälittävää :flower: Minun lapset käy mielellään kylässä isänsä luona. Ilmeisesti et tiedä mitä eroa on kylässä käymisellä ja muuttamisella? Ja kyllä minä joudun olemaan päätyöni takia poissa kotoa n. 6 yötä/kk ja sivutyöni takia n. yhden viikonlopun/kk joten lapsiini verrattuna minä...
  13. I

Eronneet/eroavat vanhemmat! Miksi ette tee/tehneet niin, että lapset jää yhteiseen kotiin ja vanhemmat vuorottelevat siellä kodiss

Lapset asuvat minun kanssani siinä kodissa missä ovat aina asuneet, kaksi viikonloppua kuukaudesta lapset ovat isänsä kotona. Joten nämä minun pienet ressukat eivät joka viikko muuta paikasta toiseen.
  14. I

Naiset, joille tuli ero miehen petettyä, oletteko pystyneet eroamaan asiallisesti eli sotkematta lapsia julmasti?

Olemme eronneet asiallisesti. En ole enkä tule haukkumaan lapsille heidän isäänsä. Syy erolle on kerrottu lasten ikätason mukaisesti. Jos lapset aikuisena kysyy eron syytä niin silloin kerron totuuden. Lapset on minulle tärkeimmät asiat elämässä, en koskaan tekisi lapsille hallaa morkkaamalla...
  15. I

Miksi en ole onnellinen??

Jos sinulla on vain tylsää? Lapsi, koti ja paljon töissä oleva mies. Mitä jos hankkisit jonkun harrastuksen? tai menisit osa-aikaisesti töihin? Jotain järjestö toimintaa? Minä muistan miten puuduttavaa oli olla lasten kanssa kotona. Vaikka tavallaan nautin siitä ja olin tyytyväinen että oli...
  16. I

Minkälaisen väkivallan vuoksi olette tehneet/tekisitte rikosilmoituksen miehestänne?

Millainen kertomus sitten kelpaa? "mies veti välillä turpaan, silti oli ihanaa, ei se usein lyönyt ja oli muuten tosi kiva" <- tuommosen kuvan sun parisuhteestas saa aloitus viestin perusteella. Jep. Mua lyötiin kerran, se oli ensimmäinen ja viimeinen lyönti.
  17. I

Antaisitko uuden mahdollisuuden?

Mä periaatteessa tykkään ex:n sekopäisyydestä :D Siis ex on pitänyt hyvin huolen siitä etten koskaan ottais sitä takasin sen sekoilujen jälkeen. Minusta on hyvä vain että ex:n todellinen luonne on esillä. Mutta vakavasti puhuen. Kyllä minuun on jäänyt pahat arvet, minä rakastan lapsiani...
  18. I

Näinhän se on. Enkä ole hetkeäkään harkinnut ex:n takaisin ottamista kunhan mietiskelen asioita. Mä olen nyt eron jälkeen ollut onnellisempi kuin vuosiin joten en todellakaan halua tästä hyvästä olostani luopua.
  19. I

Lisään vielä että ex ei odotakkaan pääsevänsä takaisin nyt vaan sitten kun on saanut itsensä ja asiansa kuntoon. Te jotka antaisitte uuden mahdollisuuden niin miksi? Eikö teitä pelottaisi että samat asiat tapahtuu uudelleen? Minun tilanteeni on se että minulla tuskin on enää rohkeutta...
  20. I

Tuo tilanne siis koskee minua henkilökohtaisesti. Mutta minä en ole valmis koskaan palaamaan ex:n kanssa yhteen. Tilanne on todellinen. Ex on "kääntänyt kelkkansa" alkuun eron jälkeen hän syytti minua kaikesta, kiristi, uhkaili, teki todella sekoja asioita. Nyt hän on ollut aika rauhallinen...

Yhteistyössä