G: Onko (paras) ystäväsi koskaan pettänyt sinua miehesi kanssa tai sinä parasta ystävääsi? Katkesiko välit?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Afrikannorsu
Mies ja paras ystäväni touhusivat jatkojen päätteeksi keskenänsä. Ite olin jo nukkumassa kun kaupungilta tultiin. Ei katkennu välit kumpaankaan. Mulle on ihan sama ja tiedän että molemmin puolista katumista on. Asiasta ei edes puhuta. Itse en harrasta seksiä miehen kanssa, ei ennenkään kuin ehkä 1 vuoteen tai kahteen, nyt ei ikinä enää.

Hissu
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mies ja paras ystäväni touhusivat jatkojen päätteeksi keskenänsä. Ite olin jo nukkumassa kun kaupungilta tultiin. Ei katkennu välit kumpaankaan. Mulle on ihan sama ja tiedän että molemmin puolista katumista on. Asiasta ei edes puhuta. Itse en harrasta seksiä miehen kanssa, ei ennenkään kuin ehkä 1 vuoteen tai kahteen, nyt ei ikinä enää.
:(

joopa
mä oon tehnyt sen virheen kerran elämässäni,toiste en tee.tyhmänä lankesin ystävän miehen vikittelyihin. välit katkes noin 4 vuodeks,mut nyt onneks ollaan oltu taas jo vuosia parhaita ystävyksiä ja luottamuskin toimii.

Avioliiton päättyessä selvisi ex:lläni olleen suhde 4 kaverini kanssa, ei sentään yhtäaikaa. Yksi näistä oli hyvä ystävä ( tai niin luulin ).
Kaikkien kanssa on välit poikki ja pysyy. Yhtä joudun työn vuoksi välillä näkemään mutta muuten en ole missään tekemisissä näiden ns. ystävien kanssa.

s
En usko että tämä on totta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Avioliiton päättyessä selvisi ex:lläni olleen suhde 4 kaverini kanssa, ei sentään yhtäaikaa. Yksi näistä oli hyvä ystävä ( tai niin luulin ).
Kaikkien kanssa on välit poikki ja pysyy. Yhtä joudun työn vuoksi välillä näkemään mutta muuten en ole missään tekemisissä näiden ns. ystävien kanssa.
:/

jokuvain
Mä kerroin parhaalle ystävälle et näin ku sen mies petti sitä erään naisen kanssa. Se nainen on aina ollu sellanen ns. lumppu ja vähä yksinkertainen. Sen sika mies käänsi asian niin et mä oon vongannu sitä miestä ja se ei oo ollu missää tekemisis sen lumpun kanssa. Se mies on ällö kännissä ja selvinpäin kiva. Se saatto tulla mun asunnolla muna kädessä ja yritti väkisellä kaikkee ja koskaan en suostunut. Kaveri laitto välit poikki ku usko ennemmin miestään, huomasin ettei totuus kannata. Sen jälkee monta kuukautta meni niin se mies tuli käymää ja luulin et se on selvinpäin ja tulee vaan kysyy jotai niin se oliki taas juonu ja taas yritti tyrkyttää itteensä. Sit ku torjuin sen taas niin kysyy et "aiotsä taas juoruta ninnalle (nimi muutettu) niinku sillon aiemmin" sanoin vaan et en, mut toivottavasti se joskus tajuu et sä olit se joka valehteli..

Kaikista hulluinta et korostin kertoessani et mä en haluu et ne eroo vaan haluun et kaveri tietää. ja en olis muuten kertonu mut kaveri tivas ja tivas ku epäili itseki jotai...

Et rehellisyys ei aina maata peri!

myy
Nuorempana parhaalla kaverillani oli tapana sekaantua poikaystäviini. Ekan ja tokan kerrankin se meni vielä läpi vahinkona ja sattumana, mutta sitten loppu ystävyys. Kaverin poikaystäviin nykyisiin tai entisiin ei noin vain mennä sekaantumaan.

Aikuisenakin vielä mulla on aika vähän naispuoleisia kavereita, luottamusta ei noin vain rakenneta.

En tiedä mikä siinä on miesten kesken, mutta joillakin tuntuu olevan oikein urheilulajina kaverin muijien iskeminen. Yritetään ihan tosissaan ja jos joku muija suostuu johonkin, on vika kokonaan se eikä tätä vonkaajaa potkita silti porukasta. Outoa käytöstä. Oman miehenikin kavereissa näitä aikanaan löytyi, en ikinä lähtenyt mukaan flirttaamiseen ja alkutekojoihinsä lopetin nämä yritykset. Kuitenkin mieheni oli mustasukkainen, mutta yllättäen ei näistä omista kavereistaan vaan muista esim baarissa tavatuista miehistä. Eikö niitä omien kavereiden iskuyrityksiä tajuta vai eikö niitä haluta nähdä. Tai sitten se on hiljaisesti hyväksyttyä toimintaa, josta vastuu on kokonaan naisten puolella. Outoa ja syvältä. En itse kaipaa tuollaisia "kavereita".

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Ei, mulla ei ole sellaisia ihmisiä ystävinä eikä kavereina. Enkä mä ole naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka tuollaiseen alentuisi.
En minäkään luullut olevani, näköjään sitä voi pitkänkin yhteisen historian jälkeen yllättyä.

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Ei, mulla ei ole sellaisia ihmisiä ystävinä eikä kavereina. Enkä mä ole naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka tuollaiseen alentuisi.
En minäkään luullut olevani, näköjään sitä voi pitkänkin yhteisen historian jälkeen yllättyä.
Totta, koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu. Mutta sen voin sanoa ihan varmaksi, että jos mieheni mua joskus pettäisi, se ei todellakaan olisi kenenkään sellaisen kanssa, jonka tunnen.

Afrikannorsu
Alkuperäinen kirjoittaja s:
En usko että tämä on totta.
No mulle on ihan sama uskotko. En ekaks uskonnu itekkää. Mut morot sulle mielipiteestä.

Yhteistyössä