Voi ei :(

• Viestiketjun aloittaja varastettuko?
  • Ensimmäinen viesti
:D
Niin tai sitten se, joka on "ehkä" varastanut autosi, vain lainaakin sitä ja tuo sen kohta takaisin :D

Tai sitten autoa ei "ehkä" olekkaan varastettu, vaan miehesi tietää asiasta jotain..

Tai sitten sä vaan oot ite unohtanut sen jonnekkin, mies on unohtanut??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Ei tullut mieleen poliisille soittaa, tehdä rikosilmoitusta?:D
No itse olin kyllä aikomassa tehdä rikosilmoituksen, mutta mies sanoo ettei ne poliisit vielä mitään tee kun on kulunut vasta näin vähän aikaa.
Tuo nyt on täyttä shittiä :LOL:
Jospa kuitenkin soittasit poliisille ja ilmottasit sen autosi varastetuksi, on mahdollista että auto löytyy.

Provo? Luulisi että siinä vaiheessa kun huomaa autonsa kadonneen pihasta, soittaisi poliisille :xmas:

ehkä se mies on myynyt sen :LOL:
Tai dumpannu johonki järveen vakuutus rahojen toivossa? Se ei vaan anna vaimonsa vielä soittaa poliisille että kerkiää auto upota kunnolla ja auton jäljet peittyä lumeen :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tää ei voi olla tosi juttu koska en kertakaikkiaan usko että voi olla noin tyhmää ihmistä oikeasti.
Älä nyt, kyllä se lunnasvaatimus kohta tulee. Hei ap, koska auto hävisi, että osaamme odottaa tuota lunnasvaatimusta.

ap
Noniin nyt ollaan tehty rikosilmoitus. Mies tuli töistä kotiin ja kerroin soittaneeni poliisilaitokselle. Mies kauhistui ( :eek: ) ja kysyi että miten sinä nyt niin? Sanoi myös, ettei tiennyt että auto oli minulle niin tärkeä.

sue
Olisko jäänyt osamaksut mieheltä maksamatta??
Silloin tulevat isot pahat sedän autoliikkeestä ja vievät auton varoittamatta mukanaan..
Isäni nimittäin kyseisiä keikkoja joskus tehnyt..

Yhteistyössä