Voi ei :(

• Viestiketjun aloittaja varastettuko?
  • Ensimmäinen viesti
varastettuko?
Automme luultavasti varastettiin viime yönä. Ajatelkaa, omalta kotipihaltamme! Voi surkeus, miten nyt minä ja lapsemme aiomme liikkua, kun me tuota autoa pääasiassa käytimme. Miestäni ei tunnu haittaavan ollenkaan, että omaisuuteemme on kajottu tietämättämme. Tämä ihmetyttää, koska yleensä autot ovat olleet tälle miehelle todellinen silmäterä. Olemme kiertäneet koiramme kanssa lähikorttelit ympäri ja etsineet autoa sillä ilman sitä minun on vaikea päästä hoitamaan arkisia asiota, eli käymään töissä ja viemään lapset kouluun ja harrastuksiin. Mieheni tekee pitkää päivää eli hän ei pääse viemään omalla autollaan meitä asioille. Mitä teen, missä auto voisi olla?

hah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Ei tullut mieleen poliisille soittaa, tehdä rikosilmoitusta?:D
No itse olin kyllä aikomassa tehdä rikosilmoituksen, mutta mies sanoo ettei ne poliisit vielä mitään tee kun on kulunut vasta näin vähän aikaa.
No hahhah :-D Mitä sitten? odotetaan vielä 10h jos ei auto oo tullu takas teijän pihaan ni sitten ne alkaa vast asialle jotai tekemään :D Jepjep.

arvaus
No itse olin kyllä aikomassa tehdä rikosilmoituksen, mutta mies sanoo ettei ne poliisit vielä mitään tee kun on kulunut vasta näin vähän aikaa.
Kyllä ne pöllityn auton perään heti lähtee, samoin kuin viritettyjen mopojen. Jos taas ihminen katoaa, odotellaan muutamia päiviä, että ehtii vaikka jäätyä pakkaseen.

Tuo nyt on täyttä shittiä :LOL:
Jospa kuitenkin soittasit poliisille ja ilmottasit sen autosi varastetuksi, on mahdollista että auto löytyy.

Provo? Luulisi että siinä vaiheessa kun huomaa autonsa kadonneen pihasta, soittaisi poliisille :xmas:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Tuo nyt on täyttä shittiä :LOL:
Jospa kuitenkin soittasit poliisille ja ilmottasit sen autosi varastetuksi, on mahdollista että auto löytyy.

Provo? Luulisi että siinä vaiheessa kun huomaa autonsa kadonneen pihasta, soittaisi poliisille :xmas:

ehkä se mies on myynyt sen :LOL:

Yhteistyössä