v
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Painu sä nyt edes v*ttuun!Alkuperäinen kirjoittaja v:aha.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Painu sä nyt edes v*ttuun!Alkuperäinen kirjoittaja v:aha.
No kehtaatko kertoa ihan että mistä tuo lähti, oliko riitaa, pikkujoulumokailua, stressiä, jotain?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikähän sillä on :/
arvaa olenko penkonut koko kämpän läpi ettiessäni niitä tunnuksia. Laitoin miehelle viestiä, että laittaa ne minun tililleni, tai tuo kuoressa postilaatikkoon. Eipä silläkään ole yhtään rahaa, että voi hyvin jopa viedä ne rahat. Ihan ääliöksi ja välinpitämättömäksi muuttui yhtäkkiäAlkuperäinen kirjoittaja v:verkkopankkitunnuksilla siirrät ne lapsilisät omalle tilillesi
En tiedä junista mutta joitain bussi vuoroja varmasti on. Tämäkin selviää kun soitat Vr:lle tai matkahuoltoon. Josko joku sukulainen hakisi sinut ja lapset? Kannattaa kyllä kysyä vanhemmiltasi voisivatko he hakea teidät? Ei 200km ole kovin pitkä matka.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kulkeeko junat aattona?? Aiemmin en pääse lähtemäänAlkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Mitä jos pyydät vanhemmiltasi sen verran rahaa lainaan että pääset lasten kanssa sinne jouluksi? Ei kai bussilla kovin kalliiksi tule tuo matka.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vanhemmat asuu 200km päässä eikä mulla ole edes autoa, mies vei senkin mukanaan
Luulen että tuossa tapauksessa vanhemmat kyllä lastaan auttaa.
:hug:
No ei ollut mitään ihmeellistä, ilmoitti yks kaks, että haluaa eron ja lähtee nytAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No kehtaatko kertoa ihan että mistä tuo lähti, oliko riitaa, pikkujoulumokailua, stressiä, jotain?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikähän sillä on :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei ollut mitään ihmeellistä, ilmoitti yks kaks, että haluaa eron ja lähtee nytAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No kehtaatko kertoa ihan että mistä tuo lähti, oliko riitaa, pikkujoulumokailua, stressiä, jotain?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikähän sillä on :/
Onneksi anoppi sentään on mukava.
Mun mielestä taas on epäreilua lähteä suhteesta ihan tolleen vaan, ilman että kertoo toiselle etukäteen, että voi huonosti. Parisuhteessa pitää voida korjata asioita, yrittää yhdessä eteenpäin. Ja vaikka lähtisikin, niin sen voi silti tehdä ystävällisesti tai ainakin inhimillisesti, niin että ei vaan häivy kaikkien rahojen, auton ym. kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies toimi oikein. Huonossa suhteessa on turha roikkua. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi?
Montako lasta, minkä ikäisiä?
No joo, mutta ei ehkä ihan tuolla tavalla. Toinen jää lasten kanssa ilman rahaa ja autoa:O Todella reilua ja oikein!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies toimi oikein. Huonossa suhteessa on turha roikkua. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä. :attn:
No kyllähän tuo uskomattomalta kuulostaa että mies vaan yks kaks häipyy, jos suhteessa ei ole ollut mitään ongelmia aiemmin. siis ilman että edes sanoo mikä on!!! Vai liekö sellainen suhde jossa ei koskaan mitään puhuta?Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi?
Kyselyikä vai pelkästään utelias?
Kuten sanoin, luulen että hänellä on toinen nainen. Mikään muu ei selitä tällaista käytöstä. Enhän tietysti varma voi olla, mutta enpä ihan heti keksi mitään muuta selitystäkään. Innoissamme ostettiin lapsille lahjatkin ja suunniteltiin anoppireissua Joulukuusi piti hakea tänään jneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllähän tuo uskomattomalta kuulostaa että mies vaan yks kaks häipyy, jos suhteessa ei ole ollut mitään ongelmia aiemmin. siis ilman että edes sanoo mikä on!!! Vai liekö sellainen suhde jossa ei koskaan mitään puhuta?Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi?
Kyselyikä vai pelkästään utelias?
MILLAISTA? Siis onko se ollut omilla teillään?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuten sanoin, luulen että hänellä on toinen nainen. Mikään muu ei selitä tällaista käytöstä.
Mä tekisin näin. Sä joudut kuitenkin vielä monet kerrat olemaan tekemisissä miehesi kanssa lastenne asioiden vuoksi, joten noin veemäiset killerit - siis jos et asiasta etukäteen ilmoittaisi mitään - eivät ainakaan edesauta lasten asioiden hoitamista yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?
Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Kiitos, pitää kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja hm:HETI HUOMENNA SOITAT KELAAN JA KERROT TILANTEEN, EHTIVÄT MUUTTAA TILINRON KYLLÄ!!! terveisin kokemusta on...
Hakemuksella tilinron muuttuminen kestää seuraavan kk maksuun mutta puhelimitse kun kertoo tilanteen, homma hoituu hetkessä.
Soitto maanantaina Kelaan ja selität tilanteen ja lapsilisät sinulle!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsilisät menee miehen tilille, tuskin on niitä mulle siirtämässä, kun ei edes vastaa puhelimeen