Noniin, se siitä joulusta sitten :(

• Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[
Varastetusta autosta EI saa laittaa vakuutuksia poikki, koska se varas ajaa sillä autolla ja jos autolla ajetaan niin siinä pitää olla vakuutus.
Salli mun nauraa. :LOL:
Niinpä, eikö olekin uskomatonta, mutta niin totta. Jos et mua usko niin soitto vakuutusyhtiöön riittää palauttamaan sinut maan pinnalle.
Jos mä haluaisin katkoa mun autosta vakuutuksen, ni kyllä mä sen katkoisin.
Voihan joku varastaa sellaisenkin auton, joka on seisontavakuutuksessa (vai mikä "osittainen liikennekäytöstä poisto" se nykyään onkaan).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei tainnut olla kovin rakas mies, kun häipymisessä harmittaa eniten ruokarahat ja auto.
No tällä hetkellä mua ei harmita yhtään miehen poismeno, kerran noin kusipääksi tuli. Miksi mä tuollaista tänne kotiini haluaisin? Jos ei häntä ollenkaan kiinnosta onko meillä ruokaa tai miten lapsensa viettää joulun
Joopa joo. Mä oon aivan varma että miehen kertomus olis ihan toisenlainen kuin sun.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Mulle olisi ihan sama tuleeko lapsilistä mun vai miehen tilille. Yhteistaloudessahan tässä asutaan miksi pitäisi olla aina niin että automaattisesti äiti saa lapsilisät?
Onhan niitä äitejäkin jotka perheensä jätää ja lapset isällensä..
No kyllä se usein menee niin että äitille ne lapslisät menee, useimmin isä jättää perheen ku äiti.
Virallisten tilastojen mukaan nainen on useammin aloitteellinen erossa kuin mies.

ap
:eek: mies laittoi viestiä, ettei pääse tuomaan autoa kolmeksi, koska on KUOPIOSSA :eek: siis tuolla jossain keskisuomessa, nyt en tajua enää yhtään

Lupasi kuitenkin tuoda auton huomisaamuksi pihalle
Kuopio on Savossa.
No mutta pirun kaukana kuiteskin :eek: asumme Turun lähellä

vieras
:eek: mies laittoi viestiä, ettei pääse tuomaan autoa kolmeksi, koska on KUOPIOSSA :eek: siis tuolla jossain keskisuomessa, nyt en tajua enää yhtään

ja sinä suostut tähän?
jos minun mies tekisi noin lapsilleen,niin se auto tulisi joko miehen tuomana tasan siinä ajassa kun kuopiosta ajaa kotiin,tai se haettaisiin poliisin toimesta

vieras
[
Varastetusta autosta EI saa laittaa vakuutuksia poikki, koska se varas ajaa sillä autolla ja jos autolla ajetaan niin siinä pitää olla vakuutus.
Salli mun nauraa. :LOL:
Niinpä, eikö olekin uskomatonta, mutta niin totta. Jos et mua usko niin soitto vakuutusyhtiöön riittää palauttamaan sinut maan pinnalle.
Jos mä haluaisin katkoa mun autosta vakuutuksen, ni kyllä mä sen katkoisin.
Voihan joku varastaa sellaisenkin auton, joka on seisontavakuutuksessa (vai mikä "osittainen liikennekäytöstä poisto" se nykyään onkaan).
Jos olet ilmoittanut auton varastetuksi niin vakuutusten katko ei onnistu. Nimimerkillä Kokemusta on.

Sitä en osaa sanoa joutuuko ottamaan vakuutuksen jos liikennekäytöstä poistettu auto varastetaan, mut enpä kyllä yhtään ihmettelisi vaikka joutuisi. :D

vieras

Kuopio on Savossa.
No mutta pirun kaukana kuiteskin :eek: asumme Turun lähellä
Kyllä Turku on kauempana Kuopiosta kuin toisinpäin ;)

[Jos olet ilmoittanut auton varastetuksi niin vakuutusten katko ei onnistu. Nimimerkillä Kokemusta on.

Sitä en osaa sanoa joutuuko ottamaan vakuutuksen jos liikennekäytöstä poistettu auto varastetaan, mut enpä kyllä yhtään ihmettelisi vaikka joutuisi. :D
Tää olis aika huippua. En mäkään ihmettelisi jos tässä maassa näin olisi.

vieras
Ei tainnut olla kovin rakas mies, kun häipymisessä harmittaa eniten ruokarahat ja auto.
No tällä hetkellä mua ei harmita yhtään miehen poismeno, kerran noin kusipääksi tuli. Miksi mä tuollaista tänne kotiini haluaisin? Jos ei häntä ollenkaan kiinnosta onko meillä ruokaa tai miten lapsensa viettää joulun
Joopa joo. Mä oon aivan varma että miehen kertomus olis ihan toisenlainen kuin sun.
Varmasti olisi. 2plussalla annetaan tuomioita yhden osapuolen kertomuksen perusteella.

Näin on näreet
Miehellä on toinen nainen tai mies...Tämä uusi on nyt alkanut vikisemään ,että pistää välit poikki jos miehesi ei ole hänen kanssaan joulunaikaa ja niinpä mies teki nyt sitten valinnan ja on lähtenyt uuden mukaan.Ei ole ensimmäinen tälläinen ällötys suomenmaassa.
Inhottavasti kyllä teki!!!Eipä voi muuta sanoa!
Älä vaan anna anteeksi jos takaisin vinkuaa!!!!!

älä irtisano vakuutusta
[Jos olet ilmoittanut auton varastetuksi niin vakuutusten katko ei onnistu. Nimimerkillä Kokemusta on.

Auton omistaja on aina vastuullinen jos jotain tapahtuu ja autossa ei ole vakuutuksia!

ap

ja sinä suostut tähän?
jos minun mies tekisi noin lapsilleen,niin se auto tulisi joko miehen tuomana tasan siinä ajassa kun kuopiosta ajaa kotiin,tai se haettaisiin poliisin toimesta
Katsoin reittihausta, että kuopiosta ajaa turkuun 6 tunnissa. Pitäisköhän laittaa miehelle viesti, että se on oltava jo tänään illalla pihassa :D vaikken sitä mihinkään tarvitsekkaan, joutuispahan ainakin keskeyttämään sen, mitä on siellä kuopiossa tekemässä :LOL:

William
Ihanaa, anoppi laittoi viestiä... Tuovat meille laatikot, kinkkua yms. Sanoi, että mies oli toivonut ettei me tultaisi anoppilaan aattona joten ajatteli, että tuo ruokaa kuitenkin.. Mikähän sillä on :/
Hienoa että saatte vähän jouluruokia. Myös sossu tai seurakunta voisi auttaa vielä ennen joulua kun tilanne on näin yllättävä. Luulisin, että 99% varmasti miehelläsi on toinen nainen.

ap
joo laitan, näytän että osaan minäkin olla kova :)
Ketju oveen vaan, ettei ainakaan ole sisälle asiaa, menkööt taksilla vaikka anopille jos on rahaa, kai se anoppi on pojalleen rahaa antanut, kerran on ollut varaa tankata ja ajella kuopioonkin asti

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja älä irtisano vakuutusta:

Auton omistaja on aina vastuullinen jos jotain tapahtuu ja autossa ei ole vakuutuksia!
Tiedätkö joutuuko auton omistaja ottamaan vakuutuksen jos liikennekäytöstä poistettu auto varastetaan?

Eli siis jos joku pöllii mun pihasta "osittain liikennekäytöstä poistetun" auton jossa on menossa jarruremontti ja se varas ajaa sillä jonkun kuoliaaksi, koska jarrut eivät toimineet, niin onko muka auton omistaja silloin syyllistynyt kuolemantuottamukseen? :eek:

mmmmm

ja sinä suostut tähän?
Katsoin reittihausta, että kuopiosta ajaa turkuun 6 tunnissa. Pitäisköhän laittaa miehelle viesti, että se on oltava jo tänään illalla pihassa :D vaikken sitä mihinkään tarvitsekkaan, joutuispahan ainakin keskeyttämään sen, mitä on siellä kuopiossa tekemässä :LOL:
KYLLÄ!!!!!!!!!Muuta tuohon ei voi todeta.Sano ,että muuten poliisi hakee auton!

no
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Porvoosta taas tuulee
mun ex jäi kiinni siitä, että seurusteli samaan aikaan 2-3 naisen kanssa, yhden kanssa osteli kihloja, toisen kanssa sopi treffit pankkiin asuntolainan hakua varten ja kolmannen kans lähetteli rivoja meilejä jne.... että kyllä sitä sattuu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on näreet:
Miehellä on toinen nainen tai mies...Tämä uusi on nyt alkanut vikisemään ,että pistää välit poikki jos miehesi ei ole hänen kanssaan joulunaikaa ja niinpä mies teki nyt sitten valinnan ja on lähtenyt uuden mukaan.Ei ole ensimmäinen tälläinen ällötys suomenmaassa.
Inhottavasti kyllä teki!!!Eipä voi muuta sanoa!
Älä vaan anna anteeksi jos takaisin vinkuaa!!!!!
Hauskempi sitä on joulua viettää uuden ja mukavan naisen kanssa kuin vanhan ja kärttyisän. =)

joo laitan, näytän että osaan minäkin olla kova :)
Ketju oveen vaan, ettei ainakaan ole sisälle asiaa, menkööt taksilla vaikka anopille jos on rahaa, kai se anoppi on pojalleen rahaa antanut, kerran on ollut varaa tankata ja ajella kuopioonkin asti
Kai sillä nyt rahaa on, kun ne lapsilisätkin on sen tilille mennyt.

vieras

ja sinä suostut tähän?
kyllä.minä ilmottaisin että ellei auto ole 19:00 mennessä kotipihassa se noudetaan hänen laskuunsa

....minä

Eli siis jos joku pöllii mun pihasta "osittain liikennekäytöstä poistetun" auton jossa on menossa jarruremontti ja se varas ajaa sillä jonkun kuoliaaksi, koska jarrut eivät toimineet, niin onko muka auton omistaja silloin syyllistynyt kuolemantuottamukseen? :eek:
No ei tuossa tapauksessa !Käsitin väärin.Tuolla autollahan ei saisi edes ajaa jos poistettu liikennekäytöstä.Jo siitä syystä voi tehdä poliisille ilmoituksen.

Yhteistyössä