Noniin, se siitä joulusta sitten :(

  • Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
verkkopankkitunnuksilla siirrät ne lapsilisät omalle tilillesi
arvaa olenko penkonut koko kämpän läpi ettiessäni niitä tunnuksia. Laitoin miehelle viestiä, että laittaa ne minun tililleni, tai tuo kuoressa postilaatikkoon. Eipä silläkään ole yhtään rahaa, että voi hyvin jopa viedä ne rahat. Ihan ääliöksi ja välinpitämättömäksi muuttui yhtäkkiä
 
Anopillasi ainakin on sydän paikallaan. :) Kiva että saatte ainakin jonkinlaisen joulun vietettyä lasten kanssa, mutta todella ikävää ja kurjaa että juuri ennen joulua pitää miehen ilmoittaa erosta... :( Kaikkea hyvää siulle ja lapsille. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vanhemmat asuu 200km päässä eikä mulla ole edes autoa, mies vei senkin mukanaan :(
Mitä jos pyydät vanhemmiltasi sen verran rahaa lainaan että pääset lasten kanssa sinne jouluksi? Ei kai bussilla kovin kalliiksi tule tuo matka.
Luulen että tuossa tapauksessa vanhemmat kyllä lastaan auttaa.
:hug:
Kulkeeko junat aattona?? Aiemmin en pääse lähtemään :(
En tiedä junista mutta joitain bussi vuoroja varmasti on. Tämäkin selviää kun soitat Vr:lle tai matkahuoltoon. Josko joku sukulainen hakisi sinut ja lapset? Kannattaa kyllä kysyä vanhemmiltasi voisivatko he hakea teidät? Ei 200km ole kovin pitkä matka.

Varmasti aattoa vastaisena yönä kulkee junat ja bussit. Ei kai olisi kovin vaikea hypätä yöjunaan aatonaattona?

Luulen että tuossa tilanteessa vanhempasi auttaa mielellään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikähän sillä on :/
No kehtaatko kertoa ihan että mistä tuo lähti, oliko riitaa, pikkujoulumokailua, stressiä, jotain?
No ei ollut mitään ihmeellistä, ilmoitti yks kaks, että haluaa eron ja lähtee nyt :(

Onneksi anoppi sentään on mukava.
:eek:

Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi? :eek:

Montako lasta, minkä ikäisiä?
 
joo
sanopa sille kusi.pää miehelles, että ne lisät kuuluu sille jolla on lapset ja että te tarviitte ne. Muuten uhkaa jotenkin, vaikka soittavas kelaan ja pyytää laittaan maksukielto tai jotain
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies toimi oikein. Huonossa suhteessa on turha roikkua. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä. :attn:
Mun mielestä taas on epäreilua lähteä suhteesta ihan tolleen vaan, ilman että kertoo toiselle etukäteen, että voi huonosti. Parisuhteessa pitää voida korjata asioita, yrittää yhdessä eteenpäin. Ja vaikka lähtisikin, niin sen voi silti tehdä ystävällisesti tai ainakin inhimillisesti, niin että ei vaan häivy kaikkien rahojen, auton ym. kanssa.
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies toimi oikein. Huonossa suhteessa on turha roikkua. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä. :attn:
No joo, mutta ei ehkä ihan tuolla tavalla. Toinen jää lasten kanssa ilman rahaa ja autoa:O Todella reilua ja oikein!

Ap:lle voimia!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi? :eek:

Montako lasta, minkä ikäisiä?

Kyselyikä vai pelkästään utelias?
No kyllähän tuo uskomattomalta kuulostaa että mies vaan yks kaks häipyy, jos suhteessa ei ole ollut mitään ongelmia aiemmin. siis ilman että edes sanoo mikä on!!! Vai liekö sellainen suhde jossa ei koskaan mitään puhuta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi? :eek:

Montako lasta, minkä ikäisiä?

Kyselyikä vai pelkästään utelias?
No kyllähän tuo uskomattomalta kuulostaa että mies vaan yks kaks häipyy, jos suhteessa ei ole ollut mitään ongelmia aiemmin. siis ilman että edes sanoo mikä on!!! Vai liekö sellainen suhde jossa ei koskaan mitään puhuta?
Kuten sanoin, luulen että hänellä on toinen nainen. Mikään muu ei selitä tällaista käytöstä. Enhän tietysti varma voi olla, mutta enpä ihan heti keksi mitään muuta selitystäkään. Innoissamme ostettiin lapsille lahjatkin ja suunniteltiin anoppireissua :( Joulukuusi piti hakea tänään jne

Auto on minun nimissäni, että kyllä mä sen siltä saisin jos haluaisin. Toinen asia on, että viitsinkö olla yhtä kuspää mitä hän on tällä hetkellä
 
ole



[/quote]



Auto on minun nimissäni, että kyllä mä sen siltä saisin jos haluaisin. Toinen asia on, että viitsinkö olla yhtä kuspää mitä hän on tällä hetkellä [/quote]

ole, laita kova kovaa vastaan. Vai nieletkö kaiken ja kärsit vaan hiljaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuten sanoin, luulen että hänellä on toinen nainen. Mikään muu ei selitä tällaista käytöstä.
MILLAISTA? Siis onko se ollut omilla teillään?

Mä en käsitä että kaikki on heti sättimässä ukkoa, kun meille ei oo kerrottu MITÄÄN taustoista.

Sähän sanoit että tuli yllärinä, kaikki mennyt hyvin -miks siis epäilet toista naista?

Jos kaikki mennyt hyvin, niin ootte kai puhuneet keskenänne mitä kumpaisellekin kuuluu ja miltä tuntuu?

 
Rollolainen


Auto on minun nimissäni, että kyllä mä sen siltä saisin jos haluaisin. Toinen asia on, että viitsinkö olla yhtä kuspää mitä hän on tällä hetkellä [/quote]

ole, laita kova kovaa vastaan. Vai nieletkö kaiken ja kärsit vaan hiljaa?[/quote]

soityat vaan poliisille ja sanot että mes vei sun autosi, ei vie toista kertaa. Jos seon sun nimilä se on sun , vaika mise olis sen maksanut.
Minä ainki soittaisin poliisille välittömästi, olisin nin v.ittumainen miestä kohtaan, jos hän kerran jättää perheensä ilman rahaa ja ruokaa
 
ap
Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?

Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
 
hm
HETI HUOMENNA SOITAT KELAAN JA KERROT TILANTEEN, EHTIVÄT MUUTTAA TILINRON KYLLÄ!!! terveisin kokemusta on...

Hakemuksella tilinron muuttuminen kestää seuraavan kk maksuun mutta puhelimitse kun kertoo tilanteen, homma hoituu hetkessä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?

Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Mä tekisin näin. Sä joudut kuitenkin vielä monet kerrat olemaan tekemisissä miehesi kanssa lastenne asioiden vuoksi, joten noin veemäiset killerit - siis jos et asiasta etukäteen ilmoittaisi mitään - eivät ainakaan edesauta lasten asioiden hoitamista yhdessä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
HETI HUOMENNA SOITAT KELAAN JA KERROT TILANTEEN, EHTIVÄT MUUTTAA TILINRON KYLLÄ!!! terveisin kokemusta on...

Hakemuksella tilinron muuttuminen kestää seuraavan kk maksuun mutta puhelimitse kun kertoo tilanteen, homma hoituu hetkessä.
Kiitos, pitää kokeilla :)

Onnistuisipa niin pääsisimme vanhempieni luokse jouluksi, jos saan vielä tuon autoasian järjestymään. Laitoin miehelle viestiä, että ellei auto ole pihassa ja avaimet postilaatikossa tänään klo 15, soita poliiseille ja laitan sen seisontavakuutukseen :D

 

Yhteistyössä