Noniin, se siitä joulusta sitten :(

  • Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?

Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Varastetusta autosta EI saa laittaa vakuutuksia poikki, koska se varas ajaa sillä autolla ja jos autolla ajetaan niin siinä pitää olla vakuutus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?

Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Tsemppiä!
Nykäänhän ei ole enää "seisonta vakuutusta" vaan se on liikenteestä pois otto (kilvet pois autosta) joka on maksullinen ja sitten taas maksaa kun otetaan uudestaan käyttöön.

Kyllä mä varottaisin ensin, jonkun pitää kuitenkin olla ystävällinen (mutta tiukka) vaikka toinen käyttäytyisikin lapsellisesti.

Itse muuten soittaisin myös vanhemmilleni jos voisivat auttaa tai tulla vaikka teidän luo jouluksi jos ei hakeminen sinne onnistu. Toisivat sitten lisää ruokaa tullessaan.

Kerkeisiköhän muuten Kelalle ilmoittaa vielä tilinumeron muutoksesta, siten että lapsilisät maksettaisiinkin sun tilille?

Kurjaa tuommoinen, toivottavasti selviää mistä pohjimmiltaan on kyse.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tainnut olla kovin rakas mies, kun häipymisessä harmittaa eniten ruokarahat ja auto.
No tällä hetkellä mua ei harmita yhtään miehen poismeno, kerran noin kusipääksi tuli. Miksi mä tuollaista tänne kotiini haluaisin? Jos ei häntä ollenkaan kiinnosta onko meillä ruokaa tai miten lapsensa viettää joulun
 
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Mulle olisi ihan sama tuleeko lapsilistä mun vai miehen tilille. Yhteistaloudessahan tässä asutaan miksi pitäisi olla aina niin että automaattisesti äiti saa lapsilisät?
Onhan niitä äitejäkin jotka perheensä jätää ja lapset isällensä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Minä sit vissiin olen taukki. Meillä lapsilisät menee miehen tilille. Miks ne ei voisi mennä miehen tilille? Onko joku lakipykälä joka määrää että lisien on mentävä äidin tilille?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen :
Siis :O
Mies lähti yhtäkkiä,ilman selitystä ja HÄN TOIVOO,ettette lapsien kanssa mene viettämään joulua mummolle...?mitä vittua sentäs.
Mä luulisin, että mies on saattanut mennä asumaan vanhempiensa luokse siksi aikaa, että saa itselleen asunnon. Jos mun pojallani olisi joskus tollanen tilanne, toivoisin, että nimenomaan hän olisi se, joka yhteisestä kodista lähtisi ja miniä lapsineen saisi jäädä kotiin. Tulisi sitten vaikka tilapäisesti mun nurkkiini siksi aikaa.

 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tainnut olla kovin rakas mies, kun häipymisessä harmittaa eniten ruokarahat ja auto.
oletko ihan sairas? Tottakai kiinnostaa, kun on niitä LAPSIA.
sä varmaan antaisit olla vaikka kaiken kunhan vaan se "rakas" petturi mies tulisi sun kainaloon takas :D
 
TT
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Mulle olisi ihan sama tuleeko lapsilistä mun vai miehen tilille. Yhteistaloudessahan tässä asutaan miksi pitäisi olla aina niin että automaattisesti äiti saa lapsilisät?
Onhan niitä äitejäkin jotka perheensä jätää ja lapset isällensä..
No kyllä se usein menee niin että äitille ne lapslisät menee, useimmin isä jättää perheen ku äiti.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Jaa. Ja milläs perusteella sit sun tilille?? Vaikka kui hyvä nainen olisit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tainnut olla kovin rakas mies, kun häipymisessä harmittaa eniten ruokarahat ja auto.
Eiköhän sullekin tämmöisessä tilanteessa olisi paljon tärkeämpää ne lapset ja heidän hyvinvointi, se että on ruokaa, rahaa ja kuljetus mahdollisuus kuin se että rakas mies lähti lätkimään.
Mulle ainakin.
Miehen lähtöä kerkeää murehtimaan sitten myöhemminkin, tässä tilanteessa lapset veisi voiton 10-0.
 
ap
:eek: mies laittoi viestiä, ettei pääse tuomaan autoa kolmeksi, koska on KUOPIOSSA :eek: siis tuolla jossain keskisuomessa, nyt en tajua enää yhtään

Lupasi kuitenkin tuoda auton huomisaamuksi pihalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Mulle olisi ihan sama tuleeko lapsilistä mun vai miehen tilille. Yhteistaloudessahan tässä asutaan miksi pitäisi olla aina niin että automaattisesti äiti saa lapsilisät?
Onhan niitä äitejäkin jotka perheensä jätää ja lapset isällensä..
No kyllä se usein menee niin että äitille ne lapslisät menee, useimmin isä jättää perheen ku äiti.
Niin, useinmiten ehkä mutta en silti ymmärrä sun pointtia tässä asiassa. Siis että alat toista taukiksi haukkumaan.
 
TT
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Jaa. Ja milläs perusteella sit sun tilille?? Vaikka kui hyvä nainen olisit?
Harvemmin ne miehet käyttää just niitä rahojaan muksuihin. Ei meillä ainakaan lapslisät oo ruokaa varten vaan muksun hankintoihin, säästöön.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?

Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Tsemppiä!
Nykäänhän ei ole enää "seisonta vakuutusta" vaan se on liikenteestä pois otto (kilvet pois autosta) joka on maksullinen ja sitten taas maksaa kun otetaan uudestaan käyttöön.

Kyllä mä varottaisin ensin, jonkun pitää kuitenkin olla ystävällinen (mutta tiukka) vaikka toinen käyttäytyisikin lapsellisesti.

Itse muuten soittaisin myös vanhemmilleni jos voisivat auttaa tai tulla vaikka teidän luo jouluksi jos ei hakeminen sinne onnistu. Toisivat sitten lisää ruokaa tullessaan.

Kerkeisiköhän muuten Kelalle ilmoittaa vielä tilinumeron muutoksesta, siten että lapsilisät maksettaisiinkin sun tilille?

Kurjaa tuommoinen, toivottavasti selviää mistä pohjimmiltaan on kyse.
Kun auto otetaan liikenteestä pois siihen jää kilvet ja se maksaa 10.20. Saman verrran maksaa kun auton ottaa takaisin liikenteeseen.
 
mietin
oisko sellainen tilanne mahdollista, et miehesi ois vaik vakavasti sairas? jos sen takia nyt tälläinen yht-äkkinen halu lähteä pois?

jos on vaik perjantaina saanu tietää ja miettiny pari pvä ja nyt päättäny lähteä pois? tai sit on vaan alkanu ite pelätä et on vaik syöpä tj.

saatko mieheltä lapslisät? onko viel sanonu siihen mitään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
En oikein ymmärrä että miksi lapslisät menee muutenkin miehen tilille? En ainakaan niin taukki ois vaikka ois kuinka hyvä mies niin antas sen tilille mennä ne
Jaa. Ja milläs perusteella sit sun tilille?? Vaikka kui hyvä nainen olisit?
Harvemmin ne miehet käyttää just niitä rahojaan muksuihin. Ei meillä ainakaan lapslisät oo ruokaa varten vaan muksun hankintoihin, säästöön.
Samalla laila mies voi tehdä niitä lapsen hankintoja tai panna rahat säästöön. =)

Vai onko sinun mies juoppo joka juo jokaisen euron jonka saa käsiinsä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?

Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Tsemppiä!
Nykäänhän ei ole enää "seisonta vakuutusta" vaan se on liikenteestä pois otto (kilvet pois autosta) joka on maksullinen ja sitten taas maksaa kun otetaan uudestaan käyttöön.

Kyllä mä varottaisin ensin, jonkun pitää kuitenkin olla ystävällinen (mutta tiukka) vaikka toinen käyttäytyisikin lapsellisesti.

Itse muuten soittaisin myös vanhemmilleni jos voisivat auttaa tai tulla vaikka teidän luo jouluksi jos ei hakeminen sinne onnistu. Toisivat sitten lisää ruokaa tullessaan.

Kerkeisiköhän muuten Kelalle ilmoittaa vielä tilinumeron muutoksesta, siten että lapsilisät maksettaisiinkin sun tilille?

Kurjaa tuommoinen, toivottavasti selviää mistä pohjimmiltaan on kyse.
Kun auto otetaan liikenteestä pois siihen jää kilvet ja se maksaa 10.20. Saman verrran maksaa kun auton ottaa takaisin liikenteeseen.
Ok, kilvet saa jättää paikoilleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
Varastetusta autosta EI saa laittaa vakuutuksia poikki, koska se varas ajaa sillä autolla ja jos autolla ajetaan niin siinä pitää olla vakuutus.
Salli mun nauraa. :LOL:
Niinpä, eikö olekin uskomatonta, mutta niin totta. Jos et mua usko niin soitto vakuutusyhtiöön riittää palauttamaan sinut maan pinnalle.
 

Yhteistyössä