Noniin, se siitä joulusta sitten :(

  • Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti
surku
Lahjat ostettiin viimeisillä rahoilla, kun piti anoppilaan mennä syömään. Mies lähti eilen menemään, haluaa kuulemma eron eikä aio tulla kotiin enää. Mitäs nyt? Ei ole ruokaan rahaa enää eikä anoppilaankaan ole asiaa jouluna :(

Miks sitä eroa tarvii just näin joulun alla alkaa miettimään ja ihan yks kaks tulee tuollainen mieleen :( luulin oikeasti, että meillä menee hyvin, joku toinen nainen sillä varmaan on kun noin yllättäen haluaa erota :(
 
xxx
Entä siun vanhemmille? Jolle kaverille tai sukulaisille?

Seurakunnalta, neuvolasta, Mll:ta voi varmasti pyytää rahallista/ruoka apua.



*halaus* kovasti voimia. Kyllä se elo siitä vielä helpottaa vaikka nyt varmasti tuntuu kamalalta.
 
Voi ei..... :/ :hug: Ei varmaan paljon lohduta, mutta lapsilisät ehtii vielä tulla keskiviikkona, ostatte sillä lapsen/lasten kanssa jouluruokaa/herkkuja...! Voisitteko mennä vaikka sinun vanhempiesi luo? Sisarusten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vanhemmat asuu 200km päässä eikä mulla ole edes autoa, mies vei senkin mukanaan :(
Mitä jos pyydät vanhemmiltasi sen verran rahaa lainaan että pääset lasten kanssa sinne jouluksi? Ei kai bussilla kovin kalliiksi tule tuo matka.
Luulen että tuossa tapauksessa vanhemmat kyllä lastaan auttaa.
:hug:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsilisät menee miehen tilille, tuskin on niitä mulle siirtämässä, kun ei edes vastaa puhelimeen :(
N oeikö miehesi edes lapsista välitä? Vai otiko mukaansa? muttei vastaa puhelimeen...Mitä teillä on tapahtunut? Ei tollasta kukaan kai ihan huvikseen tee?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vanhemmat asuu 200km päässä eikä mulla ole edes autoa, mies vei senkin mukanaan :(
Mitä jos pyydät vanhemmiltasi sen verran rahaa lainaan että pääset lasten kanssa sinne jouluksi? Ei kai bussilla kovin kalliiksi tule tuo matka.
Luulen että tuossa tapauksessa vanhemmat kyllä lastaan auttaa.
:hug:
Kulkeeko junat aattona?? Aiemmin en pääse lähtemään :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsilisät menee miehen tilille, tuskin on niitä mulle siirtämässä, kun ei edes vastaa puhelimeen :(
N oeikö miehesi edes lapsista välitä? Vai otiko mukaansa? muttei vastaa puhelimeen...Mitä teillä on tapahtunut? Ei tollasta kukaan kai ihan huvikseen tee?
Ei ottanut mukaansa. Luulen, että sillä on jokin toinen nainen :( Eikai kukaan muuten noin yhtäkkiä ilmoittaisi, että haluaa eron :( kun hyvin meillä on kuitenkin mennyt, ei riitoja tms
 
ap
Ihanaa, anoppi laittoi viestiä... Tuovat meille laatikot, kinkkua yms. Sanoi, että mies oli toivonut ettei me tultaisi anoppilaan aattona joten ajatteli, että tuo ruokaa kuitenkin.. Mikähän sillä on :/
 
?
Vähintä mitä mies nyt voi tehdä, on siirtää edes lapsilisät sun tilille, jotta HÄNENKIN lapsensa saa jouluna ruokaa syödäkseen. Kai se viestit ainakin lukee, jos ei oo miestä puhelimeen vastaamaan..
 

Yhteistyössä