Hakutulokset

1. McQueen

Uskallanko jättää 2 kissaa keskenään kotio 2 yöksi ja päiväksi?

Jätin neljäkin kissaa keskenään kahdeksi yöksi, silloin kun meillä eläimiä oli. Hyvin pärjäsivät - reilusti vain raksuja ja vettä.
  2. McQueen

Kumpi parempi, abortti vai roskikseen jätetty vauva?

Abortti. Mun mielestä abortti on paras ratkaisu, jollei ole mahdollisuutta huolehtia lapsesta. (Toisaalta, kysymyksesi kun on kirvonnut uutisista Venäjän suunnalta, niin siellä abortin saaminen/teetättäminen ei ole ihan niin yksioikoista kuin täällä.)
  3. McQueen

Poskiontelotulehdus - Mitä ihmettä tehdä, kun se kroonistuu ja lääkäri määrää aina vain antibiootteja ?!

Söin viime vuonna 17 antibioottikuuria, joista 14 oli poskiontelontulehduksiin. Kierre oli päällä, punkteerattiin, käytin sarvikuonoa, kaikkeni tein. Sitten sanoin etten enää suostu syömään antibiootteja ja lääkäri totesi, "Selvä, sitten otat reippaan sairasloman ja rauhoitut." Eli ei lääkkeitä...
  4. McQueen

Vastaa yhdellä adjektiivilla

Luokittelematon.
  5. McQueen

Onko teille oikeasti ollut väliä lapsen sukupuolella?

Aina poikaa toivoin, ihan lapsesta saakka. Näin itselläni poikalapsen. Raskausaikana ounastelin tyttöä - ja kyllähän sitä oli tavallaan pettynyt ja sitten oli pettynyt itseen, koska ainoastaan sillä pitäisi olla merkitystä, että saa elävän lapsen, mieluiten terveen vielä. Kun lopulta tyttö...
  6. McQueen

Mummolta perityt sanonnat

Den som älskat aldrig glömmer, den som glömt ej älskat har, den som älskade och glömde visste ej vad kärlek var - on ihan tunnettu lausahdus, mummi sitä silti oli aina sanomassa. Ja tottahan tuo on. [Jokin on] Ihan p*skaa. Semmostahan se on. (Mummi menehtyi 91-vuotiaana, vuosi sitten...
  7. McQueen

Mustien esittäytymisketju

:wave: Tässä pinoutuu päälle kaksivitonen, kuusi vuotta naimisissa ollut nelivuotiaan tyttären äiti pääkaupunkiseudulta. Palstailin tytön odotusaikana eri nikillä ja jättäydyin pois porukasta pikkuhiljaa vain palatakseni nyt kun toiveissa on mahdollinen toinen tenava. Pyrin olemaan...
  8. McQueen

10 asiaa miksi ajattelet olevasi hyvä vaimo?

Sulla on kyllä tosi hyviä pointteja. Ja jalat maassa. On tärkeää olla myös oma itse, eikä vain vanhempi tai puoliso. Omaa aikaa ja tilaa tulee olla. Sen täällä tuntuu aikasen moni palstailija unohtavan - ja ihan noin muutenkin elämässä. Ootko kuitenkin pitkäVIHAINEN pitkäVIKAISEN sijaan? :D
  9. McQueen

Tää oli oikeesti ihan superihana kommentti (koska tää vaimous/äitiys on ollu mulle aikasen arka aihe ennen kuin uskoin että ehkei mun tarvitse olla mikään ihmenainen, että ehkä vaan riittää että olen oma itseni). Kiitos. :flower:
  10. McQueen

G: Minkä ikäisiä täällä kirjoittelee?

Täytin jälleen 25 viime vuonna. :whistle:
  11. McQueen

Mä pidän itseäni aika surkeana vaimona. En liiemmin siivoa tai tee ruokaa, eli en ole sellainen traditionaalinen vaimo. Miehen kanssa hoidetaan tytön sairaslomat 50-50 ja teen paljon vkltöitä, jolloin olen 13h töissä la + su. Eli ei mua kauheesti kotonakaan aina välillä näy. Mies kokkaa, on...
  12. McQueen

Eihän tästä tule taaskaan yhtään mitään...

*peukut pystyssä hyvien uutisten tiimoilta*
  13. McQueen

antaisitko tutin 5kk vauvalle?

Kyllä kokeilisin.
  14. McQueen

G: Kuinka kauan olit miehesi kanssa yhdessä ennen kuin raskauduit hänestä ensimmäisen kerran.

Yhdessä melkein kolme vuotta, naimisissa niistä puolitoista.
  15. McQueen

Onko teillä palstalaisilla tapana kiikuttaa kuumeinen lapsi heti..

Mä käytän, mutta juurikin sen takia että saan sen lapun töihin. Käytän aina tossa Pikkujätissä kun menee vakuutuksen piikkiin suurimmaks osaks ja pääsee saman tien ilman jonotusta. Jatkossa varmaan vielä herkemmin reagoin ihan noin muutenkin kun meille antoivat hyvin tarkat ohjeet, ettei...
  16. McQueen

Lapset vanhempien jalanjäljissä?

Kyllä me ollaan miehen kanssa puhuttu, että valitsi tyttö minkä tahansa ammatin, niin ollaan tukena ja kannustetaan - kunhan lapsi on vain itse tyytyväinen. Tietysti olosuhteiden pakosta itsekin olen nykyisessä ammatissani, enkä ollenkaan tyytyväinen (eikä omia vanhempiani voisi vähempää...
  17. McQueen

Vaan on tuo Hyvät ja huonot uutiset niin loistava

Viime viikollakin tuli kikatettua vedet silmissä, eikä tämäkään jakso ole yhtään sen huonompi. Juuri tällaista talk- ja sketsishowta onkin kaivattu. Piristävää. :popcorn:
  18. McQueen

Unelma-ammattisi?

En! :O Missasin täysin. Noinkohan tuo löytyisi jostain nettiarkistojen kätköistä, täytyykin käydä tutkimassa. Kiitos vinkistä!
  19. McQueen

Ihanin elokuvahahmo koskaan?

Kyllä vaan tää Amelie taitaa olla sieltä ihanimmasta päästä. :heart::D
  20. McQueen

Unelma-ammattisi?

Lääkäri tai lennonjohtaja. (Utopistisempi: lentäjä) Galenos odottaa tossa pöydällä ja paperit Avia Collegessa sisällä. Katotaas kuin muijan käy tänä vuonna. ;)

Yhteistyössä