Unelma-ammattisi?

Joku, missä sais matkustaa ja olla itsekseen. Arkeologi? Antropologi? No joku tutkija kai...
Ei mua oikeesti kiinnosta mitään töitä tehdä, mutta voisin mä pitää jossain jotain kahvilaa tai majataloakin, jossain niin kaukana täältä...:whistle:

"vieras"
[QUOTE="xXx";25524193]Teen juuri nyt sitä mitä rakastan, eli olen lähihoitaja. Moni on kysellyt jatkanko sairaanhoitajaksi, ei kiinnosta, palkkaerokaan ei ole niin kummoinen että sitä ihan heti haluaisi laskea tulonsa opiskelun ajaksi. Mun työpaikassa tuo perustyönkuvakaan ei ole niin poikkeavakuin monessa muussa paikassa, tietty saikuilla on omat "temppunsa" joita me lh:t ei saada tehdä, mutta empä niitä kaipaakaan. Kuitenkin iso osa samaa työtä, kun erillisillä koulutuksilla myös lh:lla on pätevyys esim näytteenottoon ja i.m-pistoksiin (tietyt lääkeaineet pois sulkien).

Ja voin kertoa että olen pirun hyvä työssäni sekä ylpeä ammatistani.

Sen sijaan jos en olisi allerginen ja sattuisin omaamaan hieman taiteellistä silmää niin voisin kuvitella olevani kosmetologi tai parturikampaaja. Sen sijaan mulla on peukalo keskellä kämmentä eikä mitään lahjakkuutta em hommiin, hyvä kun osaan omat hiukseni harjata :D[/QUOTE]

anteeksi joka loukkas sinua(ystävä)! Itse veikkaan että :kyllä! Oonko oikeessa?

"vieras"
Joku, missä sais matkustaa ja olla itsekseen. Arkeologi? Antropologi? No joku tutkija kai...
Ei mua oikeesti kiinnosta mitään töitä tehdä, mutta voisin mä pitää jossain jotain kahvilaa tai majataloakin, jossain niin kaukana täältä...:whistle:
Tiedät mitä haluat mutta ei sitä täällä tarvii kertoa'''1 Seo n ympäripyöreitä vastauksia onneks osaan erotta vihmerät!

"kiiltomato"
Kirjailija, taiteilija, puutarhuri tai floristi. Oon ajatellut hakea kyllä tuonne puutarhapuolelle aikuiskoulutukseen, ihanaa olis kun saisi luonnon ja kasvien parissa työskennellä. Tai joku eläintenhoitajakin vois olla...

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
kolme lasta itsellä
Kätilö. Elämän parhaimpia hetkiä sais olla todistamassa ja auttamassa uusia ihmisiä maailmaan. Toki työssä kohtaisi myös niitä elämän kaameimpia hetkiä... Tahtoisin opastaa ja kannustaa äitejä imetykseen.
Tai sit lastenhoitaja synnytysvuodeosastolla olis kans yks unelma.
Nyt työssäni laboratoriohoitajana näen kyllä niitä ihania pieniä vastasyntyneitä, vaikkakin vähän tylsemmissä merkeissä. Ja tykkään mä tästä nykyisestäkin ammatista tosi paljon.

Yhteistyössä