Hakutulokset

1. McQueen

Ihmiset! On antijytkyn aika! Äänestetään Pekka presidentiksi!

...ja tällä kommentilla oli tekemistä presidentinvaalien kanssa kuinka paljon? Kyllä se ihan hallitus taitaa olla, tai kunnat itse, joka tämän tapaiset asiat päättää - ei suinkaan presidentti.
  2. McQueen

Mikään ei muuten ole kamalampaa kuin hoitohenkilökunta

Tähän sen verran, että mulla kävi toisin välipäivinä tytön neuvolassa. Tyttö kiemurteli ettei tahdo tehosterokotusta, itse pidin tiukasti kiinni ja sanoin hoitsulle, että pistäs nyt. Vielä mitä, tää bambin näköinen nuori nainen alkoi mun tytölle leperrellä, "antaisitkos hei nyt mun antaa tän...
  3. McQueen

Oletko joskus elämäsi aikana ollut jossain mediassa (esim paikallislehdessä ala-asteella)?

Nelosen uutisissa olen ollut haastateltavana. Pääasiassa olen tehnyt mediaa useammalle taholle sen sijaan että siellä paistattelisin.
  4. McQueen

Nyt se pahin sitten kävi, se mitä ei koskaan toivoisi kenellekään tapahtuvan (kouristelu --> teho-osasto)

Odottelen epikriisin saamista kotiin ja jos siitä ei selviä kaikki oleellinen, olen yhteydessä sairaalaan - siis Ativanin annostusta silmällä pitäen yms. Tuo oli diatsepam-johdannaista tuo kouristelulääke jonka sanoivat määräävänsä. Kuumelääkkeestä ei vielä tietoa. Itse en siis ole päässyt...
  5. McQueen

Nyt se pahin sitten kävi, se mitä ei koskaan toivoisi kenellekään tapahtuvan (kouristelu --> teho-osasto)

Tuota kouristuslääkettä mietin itsekin, mutta miehelle oli osastolla vakuuteltu, ettei kyseessä ole sama, jota ambulanssihenkilökunta antoi - josta siis tuo reaktiokin tuli - vaan jotain muuta, jota olivat antaneet teho-osastolla. Tämän ei pitäisi väsyttää, mutta rauhoittaa. Varmaa on...
  6. McQueen

Nyt muuten on paniikki lähellä (älä avaa jos influenssa-aihe tökkii)

Flunssa on eri asia kun influenssa. Flunssa on "normaali" nuhakuume, influenssa vaarallisempi viruksen aiheuttama hengityselinten sairaus, jota vastaan on mahdollista rokottaa joka vuosi - koska uusi epidemia-aalto tulee myös joka vuosi, joulu-tammi-helmikuussa.
  7. McQueen

Nyt muuten on paniikki lähellä (älä avaa jos influenssa-aihe tökkii)

Se on ihan jokaisen oma päätös mitä tahtoo tehdä. Itselleni en ole koskaan ottanut, mutta lapselle otin kolmen ensimmäisen vuoden aikana, sillä jälkitaudit voi influenssassa olla rankkoja. Nyt tosiaan oli ensimmäinen vuosi kun tyttö ei rokotetta saanut - ja meidän tarinan luitkin. Sen vaan voin...
  8. McQueen

Helsingissä ja lastenklinikasta kyse. Tutkivat kaiken mahdollisen ja poissulkivat ensin aivokalvontulehduksen yms. muut, vaikka jo tuosta influenssasta aiemmin puhuivat. Halusivat varmistua ettei ole muutakin menossa kuin vain influenssa ja taisivat testata pariinkin kertaan - sillä oli...
  9. McQueen

Uskoisin että meillä mennään tutkimuksiin just sen takia kun ei ne kouristukset tahtoneet loppua, vaikka tajunnantaso oli niin matala ettei tyttö suostunut edes heräämään. Ymmärtääkseni kuumekouristukset ei noin yleensä kestä useita tunteja - vaikka tietysti niissäkin on eroja, aivan kuten...

Yhteistyössä