Hakutulokset

1. McQueen

2-vuotias kuoli auto-onnettomuudessa, ei ollut turvaistuimessa..

Ei varmaan taida äiti edes vielä ymmärtää mitä on tapahtunut. Ja varmasti tulee syyllisyyttä tuntemaan, kun kaikki häntä tulevat asiasta syyllistämään vielä omien tuntojen päälle. Saattaa sitä paitsi mennä tutkintaan asti, jos todella natiaisen turvallisuutta autossa on laiminlyöty.
  2. McQueen

Mielipide synttäritarjoiluista? Eiks ookin ihan riittävät?

Kuulostaa just hyvältä. Vois muuten meidänkin nelivuotiaalle napata just Hee-Hee-Hevisaurusteemaiset synttärit. Tossa on ihan reippaasti naposteltavaa kyllä kaikkeen makuun. Viime syksynä tytön päiväkodista alkoi noita kutsuja juhliin tippumaan pitkin poikin ja sitten ajattelin että pakko kai...
  3. McQueen

Olitko naimisiin mennessäsi tosissasi?

Kyllä me kummatkin oltiin "tosissamme", vaikka nuoria oltiinkin. Ja ollaan edelleen "tosissamme", kahdeksan vuotta myöhemmin. Itselleni pahinta olisi, jos mies löisi mua tai lasta - lähtisin saman tien, sillä olen itse saanut lapsena turpiini vuosien ajan. Miehelle pahinta on jos pettäisin...
  4. McQueen

Kysyn sulta 10 erilaista kysymystä (kun on hiukan tylsää)!

1. Mitä mieltä olet naisen nimestä Valeria? Kaunis nimi. 2. Kuinka pitkä sun tukka on pisimmillään ollut? Selän puoleen väliin - aika pitkä, sillä olen itsekin pitkä. 3. Käytätkö enemmän kultakoruja vai hopeakoruja? Hopeaa. Tai valkokultaa. 4. Oletko koskaan saanut paniikkikohtausta...
  5. McQueen

Jälkikasvunne nimet?

Nella.
  6. McQueen

Mihin lehteen kannattaisi ottaa yhteyttä?

Jos kyseessä on todella rikoksiin sortuneiden virkamiesten suojelukeissi, niin tuskin tarttuvat - eikä varmasti julkaista ainakaan AP:n vinkkinä. Ottavat itselleen tiedon, sanovat, "kiitos, ei kiinnosta," ja kuukauden kuluttua julkaisevat jutun "tutkivana journalismina" oman toimittajan nimellä...
  7. McQueen

Kyllä tää on täysin MOT-ohjelman heiniä, jollei vastaavanlaista jaksoa ole jo tehty. Ei muuta kun kaivat Simon tiedot esiin ja otat yhteyttä.
  8. McQueen

Jos on oikeasti "kova" juttu, niin sitä tuskin edes otetaan kirjoitettavaksi/julkaistavaksi - ja tämä on fakta. Vaikka sulla olisi vahvoja näyttöjä, saattaa juttu olla sellainen, että siitä on merkittävästi haittaa yhteiskunnalle ja näin ollen siihen ei tartuta. Tai sitten kukaan ei tahdo olla...
  9. McQueen

Minä voin aivan suoraan sanoa, että haluan Suomelle Haaviston (joka sattuu olemaan myös homo) presidentiksi

Voi jeesus. |O Ei varmasti, sillä homoushan on hänen ainoa meriittinsä hoitamaan presidentin virkaa. Vihreät valitsivat aivan random kadunmiehen ehdokkaaksensa.
  10. McQueen

Minä voin aivan suoraan sanoa, että haluan Suomelle Haaviston (joka sattuu olemaan myös homo) presidentiksi

Mä aikalailla rakastan sua ja sun mielipiteitä. :heart:
  11. McQueen

Minä voin aivan suoraan sanoa, että en halua Suomelle presidentiksi homoa

Voisi kuvitella, että suurimmalle osalle "isänmaan puolustajia" suurin ongelma Haaviston suhteen ei olisi hänen homoutensa, vaan puolustusvoimien ylipäällikkönä toimiminen siviilipalvelustaustalla. Voisin myös olla hyvinkin väärässä, kuten tällä palstalla olen oppinut.
  12. McQueen

rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

Tyttö syntyi intiaanikesän päätteeksi viikoin 42+3 (tuntia vajaa 42+4), joten kyllä, tiedän millaista se voi olla. Saa ketuttaa. :D
  13. McQueen

Monennettako kertaa äänestät presidentinvaaleissa?

Toista kertaa presidentinvaaleissa. (Sitten on kunnallis- ja eduskuntavaaleja ollut. Aina olen äänestänyt ja aina tulen äänestämään. Olen myös pienpuolueen suht' aktiivinen jäsen.)
  14. McQueen

Kumpaa äänestät toisella kierroksella?

Haavistoa, aivan kuten ensimmäiselläkin kierroksella.
  15. McQueen

YLE VAI MTV3? Kumpaa seuraatte ja miksi?

Maikkari tuossa auki. Mainokset alkaa ketuttaa ennen pitkää, joten YLE:lle tulee käännettyä kuitenkin.
  16. McQueen

Kaksplussan virallinen vaaliketju

Haavistoa äänestetty 13.1. ennakkoon. Mies tahtoo pitää vaalisalaisuutena.
  17. McQueen

G: Paras Uncle Bens -kastike?

Mexican Chili. Myös Thai Curry hyvää.
  18. McQueen

Meidän tyttö saa tänään nimen ja taitaa anoppi lentää pyrstölleen :D

Hieno nimi. :flower: Me mietitiin Nelliä ja Nettaa omalle tytölle ja sitten bongattiin se Nella niistä. Meillä siis Nella Vilhelmiina, vuosimallia -07. :)
  19. McQueen

ehkäisyimplantaatti

Mulla oli Implanon, yksi kapseli ainoastaan ja taisi olla kolmen vuoden teho. Laitto oli helppo ja kesti itsessään alle minuutin, poisotto vähän kirpaisi - kuitenkin se kapseli "kasvanut" kiinni rasvakudokseen - muttei tosiaan mitään kamalaa ja kesti saman minuutin. Mulle jäänyt sentin pituinen...
  20. McQueen

Soitettiin tänään ambulanssi naiselle joka oli kaatunu ja makasi maassa, valitti rintaansa. Arvatkaa kauanko kesti että

20 min ei ole paha - ainakaan Helsingissä. Ystäväni kanssa muutama uusi vuosi takaperin bongattiin jo entuudestaan jalkansa murtaneen miehen makaavan puoliksi autotiellä, puoliksi kävelytiellä. Ystäväni teki vielä silloin lanssihommaa, joten tiesi miten miestä auttaa. Siinä vaiheessa mies...

Yhteistyössä