mun esikko syntyi 42+3,joten olen ihan varma et tämäkin kaveri menee yliaikaseksSynnytin kolmoseni 42+3. Joku kertoi tällä palstalla synnyttäneensä 43+jotain.
Joo, kenenkään ei ole pakko uskoa, mitä tällä palstalla kerrotaan...
Yritäs nyt kuitenkin kestää siellä vielä vähän aikaa. Tsemppiä!
Juu, meidän neiti on ollut maailmassa jo viikon.Maira joko oot synnyttäny??? =D
Onnea!:flower:Juu, meidän neiti on ollut maailmassa jo viikon.
Minäkin synnytin 41+5 ja kaipaan raskaanaoloa yhä vaikka lapsi on jo melkein 2v.Synnytin viikoilla 41+5 joten tiedän kyllä odottamisen jännityksen, mutta ei mua silti vituttanut, itse asiassa synnytyksen jälkeenkin vielä kaipasin mahaani.
Nimenomaan tuota mielekästä tekemistä oon koettanut tässä kovasti keksiä että kuluisi aika, lapsetkaan eivät ole tänään kotona...Kyllä saa vituttaa ja saa jättää vastaamatta puhelimeen. Omat raskauteni on kestäneet viikoille 41+2, 42+3 ja 41+5, joten kokemusta noista piinaavista viimeisistä päivistä löytyy. Koita vaan keksiä ihan mitä tahansa itseäs kiinnostavaa tekemistä, jotta saat ajan kulumaan. Muutamien päivien kuluttua sulla jo kuitenkin on pieni nyytti sylissä!
Mulla ei ole periaatteessa mitään fyysistä kremppaa liitoskipuja lukuunottamatta, verenpaine on normaali eikä turvotuksiakaan ole, selkää ei hirveästi särje vaikka vatsa on iso... Lähinnä henkistä tämä turhautuminen ja väsähtäminen : /mulla tosiaan esikoinen syntyi rv 39 ja kakkonen 37+4( onneksi oli verenpainen korkealla ym kivaa) ja kolmonen 38+1 tällöinkin vaarallisen korkea verenpaine kiusasi
Oliskohan se minä Esikoinen syntyi sektiolla käynnistyksen päätteeksi rv 43+5. Kenenkään ei tietenkään ole pakko uskoa, mutta näin siinä vaan käviSynnytin kolmoseni 42+3. Joku kertoi tällä palstalla synnyttäneensä 43+jotain.
Joo, kenenkään ei ole pakko uskoa, mitä tällä palstalla kerrotaan...
Yritäs nyt kuitenkin kestää siellä vielä vähän aikaa. Tsemppiä!
Huh.Oliskohan se minä Esikoinen syntyi sektiolla käynnistyksen päätteeksi rv 43+5. Kenenkään ei tietenkään ole pakko uskoa, mutta näin siinä vaan kävi