vierailija
Äh mä en erota! Missä kohdassa?Näkyy Vitakin.
Äh mä en erota! Missä kohdassa?Näkyy Vitakin.
Eikös toi janin vieressä seisova oo ollut muissakin kuvissa sen kanssa? En kyllä ihan sen perusteella vielä julista niitä pariskunnaksi.No ei näyttäisi olevan Krisin tyttöystävää, eikä Janin kanssa nähtyä naista ainakaan, että olisko sitten jotain heidän ystäviä tai työstä tutuksi tulleita.
Tämän kirjoittajan kanssa olen täysin samaa mieltä. En tiedä, onko meitä näin ajattelevaa vain kaksi täällä, mutta kiva kuitenkin, että edes kaksi.Ei ole mielikuvitustasoinen, uskon vahvasti, että heillä on "something more" ja toivon, että se realisoituu jossain vaiheessa. Mutta jos joku muu uskoo tai toivoo jotain muuta ei se ole minulta pois.
No Krisin tyttöystävä asuu eri maassa niin on varmaan aika luonnollista että ei aina ole paikalla. Tosin onko Kriskään? Nacekaan ei näy missään.No ei näyttäisi olevan Krisin tyttöystävää, eikä Janin kanssa nähtyä naista ainakaan, että olisko sitten jotain heidän ystäviä tai työstä tutuksi tulleita.
2/7 & 6/7Äh mä en erota! Missä kohdassa?
Kunpa itsekin pystyisin tuollaiseen ei hermostumiseen, voisi olla jopa ihan kiva itsellekin. Olen minä koittanut muuttaa sitä. Että pysyisin hiljaa välillä.Ei ole mielikuvitustasoinen, uskon vahvasti, että heillä on "something more" ja toivon, että se realisoituu jossain vaiheessa. Mutta jos joku muu uskoo tai toivoo jotain muuta ei se ole minulta pois.
Ehkä Vrhnikassa ei ole lukiota kun sehän on pikkupaikkakunta?Ettiskelin äsken pinteristä Janin kuvia ja sieltä tulikin joku sen lukioaikainen luokkakuva. Vähän yllätyin että se olikin Ljubljanassa lukiossa kun se aina sitä Vrhnikaa niin ylistää.
Joo siis arvelinkin että nuo on ne mahdolliset kuvat mutta en kyllä sieltä sitä erota2/7 & 6/7
Luulin olevani ihan yksin tämän mielipiteen kanssa, kiva tietää, että löytyy toinenkin.Tämän kirjoittajan kanssa olen täysin samaa mieltä. En tiedä, onko meitä näin ajattelevaa vain kaksi täällä, mutta kiva kuitenkin, että edes kaksi.
No googletin tietty heti ja kyllä sielläkin näyttäisi olevan. Mutta toki toi välimatka on aika mitätön, varmasti moni kyllä hakeutuukin Ljubljanaan. Ehkä siellä on ollut Janille joku kiva linja tms.Ehkä Vrhnikassa ei ole lukiota kun sehän on pikkupaikkakunta?
No ei B:llä ole ainakaan ketään, muuta kuin Jere siis. Eikä Jurellakaan, sitä paitsi tossa on enemmänkin niitä naisia. Ei voida tietää mitä porukkaa.Mä en edelleenkään ymmärrä, mitä väliä näiden Joksujen mahdollisilla kumppaneilla oikeen on ja, keitä he on
Vita on vähän erinäköinen kun on meikannut, laittanut hiukset ja päällä on jotain muuta kuin työvaatteet. Sievä nainen toki laittautumattakin.Joo siis arvelinkin että nuo on ne mahdolliset kuvat mutta en kyllä sieltä sitä erota
Minua hämmentää K n jonkinlainen kiinnostus miehiin. Sitä on kuitenkin kuulemma ollut jo ennen viisuja, keikoilla. Olettaisin, että se on jotain uteliaisuutta, joka ei koskaan kuitenkaan realisoidu.Ei siitä ole varmuutta asuuko? Ja miehistä kiinnostuminen huokuu hänestä, ei olisi muuten ihastunut Bojaniin.
Nacenkin puheista on viime aikoina saanut vaikutelman, ettei hänen kanssaan ainakaan asu kukaan muu kuin Pino.No ei B:llä ole ainakaan ketään, muuta kuin Jere siis. Eikä Jurellakaan, sitä paitsi tossa on enemmänkin niitä naisia. Ei voida tietää mitä porukkaa.
Mä oon ihan vaan tosi utelias. Mua kiinnostaa millasista tyypeistä he itse kiinnostuvat, kun ihan kaikenlaiset selvästikin kiinnostuu heistä.Mä en edelleenkään ymmärrä, mitä väliä näiden Joksujen mahdollisilla kumppaneilla oikeen on ja, keitä he on
No mutta missä kohdassa se on tossa kuvassa jossa on paljon porukkaa?Vita on vähän erinäköinen kun on meikannut, laittanut hiukset ja päällä on jotain muuta kuin työvaatteet. Sievä nainen toki laittautumattakin.
Juren vieressä molemmissa kuvissa?No mutta missä kohdassa se on tossa kuvassa jossa on paljon porukkaa?
Kuinka niin? Tälläistä en ole huomannut?Nacenkin puheista on viime aikoina saanut vaikutelman, ettei hänen kanssaan ainakaan asu kukaan muu kuin Pino.
Voihan sitä keskinäistä vetovoimaa ja kemiaa olla vaikka on varattukin. Näillä kahdella selvästi on. Näkeehän sen tosta esityksestä ja vähän muistakin kanssakäymisistä.Johanneksella on myös gf
Mä oon miettinyt että voihan se seurustella vaikka asuisivatkin erillään ja Pino on sit ihan vaan Nacen. Kun se silloin puhui muuttamisesta joskus viime vuonna, sitä vissiin vaan oletettiin että muutti kumppaninsa kanssa. Ja sitten taas siinä aiemmassa haastattelussa jossa sillon kerrottiin että on tyttöystävän kanssa saanut "perheenlisäystä", ne ratkaisevat sanavalinnat taisi olla toimittajan. Nace itse puhui tyttösytävästä hyvin vähän, jos lainkaan. Äidistään se taisi silloinkin puhua, ja jossain muussakin yhteydessä on äitiä tuonut kovasti esiin "elämänsä tärkeimpänä naisena".Nacenkin puheista on viime aikoina saanut vaikutelman, ettei hänen kanssaan ainakaan asu kukaan muu kuin Pino.
Mä olen käynyt K:n keikalla ekan kerran vuonna 2021. Ne miesjutut on selvästi hänen huumoriaan ja kyllähän sen jokainen hänen faninsa on pystynyt päättelemään, että naisista K on kiinnostunut.Minua hämmentää K n jonkinlainen kiinnostus miehiin. Sitä on kuitenkin kuulemma ollut jo ennen viisuja, keikoilla. Olettaisin, että se on jotain uteliaisuutta, joka ei koskaan kuitenkaan realisoidu.
Mä oon eri mutta nyt ainakin jossain ihan tuoreessa haastattelussa, missä se kertoi jotain Pinosta, kuulosti kyllä kieltämättä siltä että samassa sängyssä nukkuu vain hän ja PinoKuinka niin? Tälläistä en ole huomannut?
Minäkin luulin olevani yksin. Tuntuupa mukavalta löytää samoin ajatteleva . Puutarhassa olin aiemmin, mutta se ketju on lähes kuollut, joten kurkkasin hiljattain tänne. Lueskelen näitä viestejä nykyään täällä, ja joskus kommentoin jotain.Luulin olevani ihan yksin tämän mielipiteen kanssa, kiva tietää, että löytyy toinenkin.