K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole mielikuvitustasoinen, uskon vahvasti, että heillä on "something more" ja toivon, että se realisoituu jossain vaiheessa. Mutta jos joku muu uskoo tai toivoo jotain muuta ei se ole minulta pois.
Tämän kirjoittajan kanssa olen täysin samaa mieltä. En tiedä, onko meitä näin ajattelevaa vain kaksi täällä, mutta kiva kuitenkin, että edes kaksi.

vierailija
No ei näyttäisi olevan Krisin tyttöystävää, eikä Janin kanssa nähtyä naista ainakaan, että olisko sitten jotain heidän ystäviä tai työstä tutuksi tulleita.
No Krisin tyttöystävä asuu eri maassa niin on varmaan aika luonnollista että ei aina ole paikalla. Tosin onko Kriskään? Nacekaan ei näy missään.

Mut onko nää siis ne samat bileet joista oli jo aiemmin jotain kuvia missä lähinnä näkyi bojania? En muista oliko torstaina vai perjantaina, mutta ainakin tuo sama ravintola oli kyseessä.

vierailija
Ei ole mielikuvitustasoinen, uskon vahvasti, että heillä on "something more" ja toivon, että se realisoituu jossain vaiheessa. Mutta jos joku muu uskoo tai toivoo jotain muuta ei se ole minulta pois.
Kunpa itsekin pystyisin tuollaiseen ei hermostumiseen, voisi olla jopa ihan kiva itsellekin. Olen minä koittanut muuttaa sitä. Että pysyisin hiljaa välillä.

vierailija
Nacenkin puheista on viime aikoina saanut vaikutelman, ettei hänen kanssaan ainakaan asu kukaan muu kuin Pino.
Mä oon miettinyt että voihan se seurustella vaikka asuisivatkin erillään ja Pino on sit ihan vaan Nacen. Kun se silloin puhui muuttamisesta joskus viime vuonna, sitä vissiin vaan oletettiin että muutti kumppaninsa kanssa. Ja sitten taas siinä aiemmassa haastattelussa jossa sillon kerrottiin että on tyttöystävän kanssa saanut "perheenlisäystä", ne ratkaisevat sanavalinnat taisi olla toimittajan. Nace itse puhui tyttösytävästä hyvin vähän, jos lainkaan. Äidistään se taisi silloinkin puhua, ja jossain muussakin yhteydessä on äitiä tuonut kovasti esiin "elämänsä tärkeimpänä naisena".

vierailija
Minua hämmentää K n jonkinlainen kiinnostus miehiin. Sitä on kuitenkin kuulemma ollut jo ennen viisuja, keikoilla. Olettaisin, että se on jotain uteliaisuutta, joka ei koskaan kuitenkaan realisoidu.
Mä olen käynyt K:n keikalla ekan kerran vuonna 2021. Ne miesjutut on selvästi hänen huumoriaan ja kyllähän sen jokainen hänen faninsa on pystynyt päättelemään, että naisista K on kiinnostunut.

vierailija
Luulin olevani ihan yksin tämän mielipiteen kanssa, kiva tietää, että löytyy toinenkin.
Minäkin luulin olevani yksin. Tuntuupa mukavalta löytää samoin ajatteleva 😄. Puutarhassa olin aiemmin, mutta se ketju on lähes kuollut, joten kurkkasin hiljattain tänne. Lueskelen näitä viestejä nykyään täällä, ja joskus kommentoin jotain.

Yhteistyössä